- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat jij je vervolgens helemaal 'de man' voelt omdat je bewijs hebt, terwijl een bron gewoon hoort bij een conclusie.
Als de bron hoort bij een conclussie waarom ga je er dan over door zeiken ?
mag ik vragen waarom jullie discuseren over iets wat totaal geen **** boeit
Omdat er eerst geen bron was?
Ik heb nooit gezegd dat het niet waar zou zijn. Met 'bullshit' bedoelde ik dat een conclusie zonder bron gewoon geen waarde heeft. Het maakt niet uit of het waar is of niet, het gaat in de wetenschap om bewijzen.
Mag ik vragen waarom jij niet dl en je afvraagd waarom je een ecto bent ?
omdat ik het ten 1e geen chille oefening vindt en heb gevonden
en ten 2e lees ik dat je waist breder wordt wat ik niet wil hebben
en waar lees jij dat ik me afvraag dat ik ecto ben?
volgens mij heb ik hier meer VVM dan jij, dus jij bent de laatste die mag praten.
Jij voelt je sowieso altijd 'de man' of je nou een bewijs geeft of niet.
Yup, morgen weer dl en sq, heb er zin in.
Lekkere stats heb je dan 60x3 sq en je dl niet eens. Alsje dat je niet afvroeg wat heb je hier te zoeken dan zou je er allang als brede gast bijlopen. Trouwens hier is mijn bron om jouw bullshit verhaaltje over dat bigger waist te ontkrachten http://www.youtube.com/watch?v=Tp7qkid4nxA.
Mag ik vragen waarom jij niet dl en je afvraagd waarom je een ecto bent ?
Lekkere stats heb je dan 60x3 sq en je dl niet eens. Alsje dat je niet afvroeg wat heb je hier te zoeken dan zou je er allang als brede gast bijlopen. Trouwens hier is mijn bron om jouw bullshit verhaaltje over dat bigger waist te ontkrachten http://www.youtube.com/watch?v=Tp7qkid4nxA.
Mwa ik vind dat ik nog vrij volwassen heb gereageerd.
Maargoed, even goede vrienden hoor.
Het boeit mij totaal niet wat jij van mij vind. Het gaat mij om het feit dat je boos wordt omdat ik een bron vraag.
Einde verhaal. Punt is gewoon dat jouw houding me totaal niet aanstaat, ik hoop dat je 'IRL' anders bent.
Ik hoef hier verder geen reactie op. Laten we nu gewoon weer over koetjes en kalfjes praten.
Hoe gaan dl en sq nu? techniek al een beetje door?
)Klopt die bron heb je goed vermeld
applausje.Is er überhaupt iemand die meer drukt met sp dan bp? T zou niet eens uitmaken dat je bij schouder triceps minder pakt omdat je toch meer drukt tijdens t banken![]()
Hoezo bevalt mijn houding jouw niet. Jullie gaan met mn allen tegen mij, verwacht jij dan dat ik aardig blijf ofzo xD.
En als ik eerlijk ben vind ik jou ook niet altijd even aardig met je reacities: zoals xyzyx stomme ecto noemen ofzo, dat slaat ook nergens op (ik heb bewijzen als je die wilt)
Dl gaat wel lekker, Sq ben ik nog met de techniek bezig.