- Waardering
- 677
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pijn of ongemakkelijk gevoel?db side raises
2x10x10kg
Meh, voelt rechts toch nooit meer lekker na dat schoudergezeik. Ook maar schrappen dus.
Je kunt misschien eens kijken naar dynamic tension en isometrics.Vooral ongemakkelijk eigenlijk. Geen enkel probleem om de beweging te doen zonder gewicht, maar met 10kg voelt het gewoon niet lekker.
De mijne zitten net op de 35cm
Dus maar even snel 1cm erbij kweken om mijn levensduur drastisch te verlengen!Goed bezig 👍standing calf raise
4x12x45kg
Jaja, toch maar weer de kuiten erbij ook al groeien ze daar eigenlijk nooit echt van. Ik werd bang toen ik in @huggybear1968 zijn topic las dat te kleine kuiten een korte levensduur betekent als de omvang kleiner is dan 35cmDe mijne zitten net op de 35cm
Dus maar even snel 1cm erbij kweken om mijn levensduur drastisch te verlengen!
Met een hele grote zak zout waarschijnlijkGoed bezig 👍
Ik weet niet hoe serieus we de uitspraak dat kuitomang mede je levensverwachting bepaalt moeten nemen 😉
Dat kuiten je 2e hart zijn en een belangrijke rol spelen om je hart bij de bloedsomloop te ondersteunen is een feit.
Trainen van je kuiten lijkt me derhalve geen weggegooide tijd en energie.
De info kwam overigens uit dit artikel:
De pomp van de kuiten https://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/1159/De+pomp+van+de+kuiten
Zou me niks verbazen als het juist andersom is in de praktijk. Ik bedoel, juist de meeste mensen die obees zijn hebben grote kuiten dan 35cm, terwijl de magere mensen vaak dunne kuiten hebben en in de praktijk toch wel langer leven. Maar, voor mij was het meer een signaal dat ik, ondanks dat ze er niets tot amper van groeien, ze toch maar weer eens mee moet nemen in de training. Al is het maar om het feit dat ik eigenlijk vind dat ik elke spiergroep moet trainen om mijn hele lichaam zoveel mogelijk in shape moet houden als ik kan.