- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je nog fit genoeg bent om gewoon verder te trainen is een deload niet echt nodig. En deload doe je eigenlijk best pas als je merkt dat de vermoeidheid zo opbouwt dat het moeilijk wordt om deftig te recupereren tijdens je volgende microcyclus/trainingsweek.
)Je vond de training nogal saai. Dat heb ik vaak als ik nog veel meer in de tank heb dan wat er op het programma staat. Je opmerking gaf me de indruk dat je lang niet vermoeid genoeg bent voor dit soort volume.Dat is waar, maar van zulke trainingen ga ik altijd denken: kan het net zo goed niet doen. Is niet waar, maar de Lebowski in mij he
Wat lokt deze reactie precies uit, als ik vragen mag? (niet vervelend bedoeld, zie gewoon niet waar dit advies vandaan komt)
Maar het was nodig hoor. Zowel op squat als bench merkte ik dat ik teveel vermoeidheid in mijn lijf had.
Als het makkelijk gaat dan flink de snelheid dr in..explosief dus
Light treen is voor onderhoud...volgende treen ...gaserop!!

Je vond de training nogal saai. Dat heb ik vaak als ik nog veel meer in de tank heb dan wat er op het programma staat. Je opmerking gaf me de indruk dat je lang niet vermoeid genoeg bent voor dit soort volume.
Blijkbaar zat ik daar verkeerd.
dan ben je volgens mij te laat met je deload. zeker als je zo oud bent als crakieEn deload doe je eigenlijk best pas als je merkt dat de vermoeidheid zo opbouwt dat het moeilijk wordt om deftig te recupereren tijdens je volgende microcyclus/trainingsweek.

Allemaal luiheid dat deloaden. Gewoon knallenWat lokt deze reactie precies uit, als ik vragen mag? (niet vervelend bedoeld, zie gewoon niet waar dit advies vandaan komt)
Maar het was nodig hoor. Zowel op squat als bench merkte ik dat ik teveel vermoeidheid in mijn lijf had.

Ik denk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben.dan ben je volgens mij te laat met je deload. zeker als je zo oud bent als crakie![]()

dan ben je volgens mij te laat met je deload. zeker als je zo oud bent als crakie![]()

En vermoeidheid opbouwen gedurende een lange trainingscyclus is op zich ook geen probleem. zolang het meer niet de spuigaten uitloopt.Je bent altijd te laat, maar het alternatief (een standaard deload om de zoveel tijd) is niet per se beter: ook daar kun je al eerder behoefte hebben of totaal overbodig deloaden.
Jij, jonge snaak!

En vermoeidheid opbouwen gedurende een lange trainingscyclus is op zich ook geen probleem. zolang het meer niet de spuigaten uitloopt.
Je CNS recupereert sowieso trager, dus die vermoeidheid moet je na een lange periode toch afbouwen door het enkele weken rustig aan te doen.
Maar tijdens een lange cyclus kan je gerust een weekje deloaden zonder enig probleem te vormen inzake progressie.
Je zou ook lichte sessies kunnen inlassen om de vermoeidheid wat te reguleren. Da's misschien zelfs nuttiger.
Jij, jonge snaak!![]()
Dat lijkt me wel een goeie strategie die je toepast.Ik grijp nu in zodra het zwaarder valt dan ik redelijkerwijs kan verwachten. Meestal niet direct de eerste beste keer, maar na nog een tegenvallende training staan de seinen echt op rood. In de toekomst hoop ik nog iets pro-actiever te kunnen zijn, maar dit werkt zo wel voldoende denk ik.
Ik deload liever niet als het niet nodig is. Ik kom er nooit echt fris uit, dat kost nóg een week.

Oh? Wat is er een jaar gelden dan gebeurd?Tja ....je ken de klok niet terugdraaien..vertel mij wat
Anders had ik hem vandaag 1 jaar terug gezet....en was ik op 6-5-2016 16.15u wat anders gaan doen.....![]()
Dat lijkt me wel een goeie strategie die je toepast.
Ik heb de slechte gewoonte om door alles heen te willen trainen. De ervaring leert me dat niet aan anderen te moeten aanraden.
Oh? Wat is er een jaar gelden dan gebeurd?
DAMN!!! Wat een klap moet dat geweest zijn!?
Dat lijkt me wel een goeie strategie die je toepast.
Ik heb de slechte gewoonte om door alles heen te willen trainen. De ervaring leert me dat niet aan anderen te moeten aanraden.![]()