madameSELINA
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 199
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 34%
Zó fout dit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zó fout dit

Maargoed, morgen weer een nieuwe dag - leren ervan en doorgaan.

Haha, moet zeggen dat 't me niet verbaast
Spotting/sarcasme lvl is ook weer on point merk ik![]()

je mag al blij zijn dat ik al je taalfouten niet verbeter![]()

Kan niet echt slapen - teveel cafeine - dus hierbij mijn log van vandaag:
Barbell squat: 55 kg (5x5) progress
Bench press: 27,5 kg (5x5) no progress (30kg fail)
Barbell rows: 37,5 kg (5x5) progress
Barbell shrugs: 47,5 kg (3x8) progress
Barbell curls: 10 kg (3x8) no progress
Skull crushers: ez bar gewicht(?)+2,5kg (3x8)
Hyperextensions: 10 kg (2x10)
Cable crunch: 30 kg (3x10)
Dacht even dat het me zou motiveren om met een vriendin te trainen, maar niet dus. Dit gaan we dus nóóit meer doen.... Geklaag, geklaag en nog meer geklaag. "We zijn nu al twee uur bezig babe", "dit zijn alleen oefeningen voor je armen, ik wil benen trainen", "nou dit ga ik morgen echt niet voelen", "hoeveel moeten we er nog?".... Ehhh yea no, ik motiveer mezelf wel voortaan.
En mijn voeding was ook kút... bij wok2go het meest gezonde gekozen, maar geen idee hoeveel kcal dat was en wat de macro's ervan waren. Ben geen autist, maar op zulke momenten komt de autist in me wel naar boven. Raak helemaal de weg kwijt wanneer ik het gevoel heb geen overzicht meer te hebben. Geloof dat ik echt te weinig gegeten heb vandaag, maar durf dan ook niet meer te eten omdat ik dan het idee heb over mijn kcal te gaan. IssuessssMaargoed, morgen weer een nieuwe dag - leren ervan en doorgaan.
Kan niet echt slapen - teveel cafeine - dus hierbij mijn log van vandaag:
Barbell squat: 55 kg (5x5) progress
Bench press: 27,5 kg (5x5) no progress (30kg fail)
Barbell rows: 37,5 kg (5x5) progress
Barbell shrugs: 47,5 kg (3x8) progress
Barbell curls: 10 kg (3x8) no progress
Skull crushers: ez bar gewicht(?)+2,5kg (3x8)
Hyperextensions: 10 kg (2x10)
Cable crunch: 30 kg (3x10)
Dacht even dat het me zou motiveren om met een vriendin te trainen, maar niet dus. Dit gaan we dus nóóit meer doen.... Geklaag, geklaag en nog meer geklaag. "We zijn nu al twee uur bezig babe", "dit zijn alleen oefeningen voor je armen, ik wil benen trainen", "nou dit ga ik morgen echt niet voelen", "hoeveel moeten we er nog?".... Ehhh yea no, ik motiveer mezelf wel voortaan.
En mijn voeding was ook kút... bij wok2go het meest gezonde gekozen, maar geen idee hoeveel kcal dat was en wat de macro's ervan waren. Ben geen autist, maar op zulke momenten komt de autist in me wel naar boven. Raak helemaal de weg kwijt wanneer ik het gevoel heb geen overzicht meer te hebben. Geloof dat ik echt te weinig gegeten heb vandaag, maar durf dan ook niet meer te eten omdat ik dan het idee heb over mijn kcal te gaan. IssuessssMaargoed, morgen weer een nieuwe dag - leren ervan en doorgaan.
.
. Je merkt het vanzelf aan spiegel/kleding/cm. Wow 3.30 uur nog wakker zijn dat is balen!
Haha zo herkenbaar dat trainen met anderen. Ik train om deze reden ook liever alleen met muziek op.
Woktogo=lekker. Je moet ook genieten van het leven toch. Ik gok dat zo'n woktogo ongeveer 650-850kcal is (afhankelijk wat je neemt). Ik gok altijd alles bij elkaar met eten, dat ik ongeveer goed zit. Je merkt het vanzelf aan spiegel/kleding/cm.
Maar doe je goed, af en toe een slippertje (met voeding) geeft niks, als je draad maar weer oppakt volgende dag.
Good luck (leuke log).
Ooit al eens met een goede trainingsbuddy getraind? Dan denk je er mss anders over.
. Je hebt ongetwijfeld gelijk.Nope. Je hebt ongetwijfeld gelijk.
Iemand vinden met dezelfde mindset wat betreft trainen is lastig.
Ooit al eens met een goede trainingsbuddy getraind? Dan denk je er mss anders over.
True.
Oh be my guest seriously. Ben één van de weinigen die correcties kan waarderen.