XXL Nutrition

TheMistery's road to strongman

• Topic Starter Topic Starter
Dankje robbert ,

Ik doe ongetwijfeld elke training buik sinds ik bij jullie train in het weekend :)

Maar robbert wat had je in gedachte voor doordeweek 4x8 ofzo? en dan meer DB rowen, DB press , romanians , en stifflegs ? Ik heb namelijk geen idee hoe ik mijn doordeweekse trainingen goed kan laten aansluiten op de trainingen in heet weekend dat is denk ik het grootste probleem.

Dankje robbert ,

Ik doe ongetwijfeld elke training buik sinds ik bij jullie train in het weekend :)

Maar robbert wat had je in gedachte voor doordeweek 4x8 ofzo? en dan meer DB rowen, DB press , romanians , en stifflegs ? Ik heb namelijk geen idee hoe ik mijn doordeweekse trainingen goed kan laten aansluiten op de trainingen in heet weekend dat is denk ik het grootste probleem.

Wat je zelf aangeeft is een prima optie, alleen het blijft niet beperkt tot die oefeningen. Het heeft geen zin om alle mogelijke oefeningen op te gaan sommen hier, maar je snapt zelf ook dat je meer keuze hebt. Op elitefts.com heb je een index met allemaal oefeningen.
Als je per oefening je herhalingen tussen de 24 en 50 houdt zit je goed.
Dat betekent 3x8 of 4x6 tot 5x12 of 4x12 tot 1x50 en alles wat er tussen in zit.

Bijvoorbeeld:
flat dumbbell press, palms in 5x10 oplopend gewicht
dumbbell front raise 3x12
dumbbell bent over raise 3x12
wide grip barbell row 5x10
rope pushdown 4x15 superset met seated dumbbell curl 4x8

en

front lat pulldown 4x10
weighted back extension 4x12
hiplift met een 20kg schijf op je buik 3xmax
lying leg curl 4x12

Zo moeilijk is het niet.

Wat je zelf aangeeft is een prima optie, alleen het blijft niet beperkt tot die oefeningen. Het heeft geen zin om alle mogelijke oefeningen op te gaan sommen hier, maar je snapt zelf ook dat je meer keuze hebt. Op elitefts.com heb je een index met allemaal oefeningen.
Als je per oefening je herhalingen tussen de 24 en 50 houdt zit je goed.
Dat betekent 3x8 of 4x6 tot 5x12 of 4x12 tot 1x50 en alles wat er tussen in zit.

Bijvoorbeeld:
flat dumbbell press, palms in 5x10 oplopend gewicht
dumbbell front raise 3x12
dumbbell bent over raise 3x12
wide grip barbell row 5x10
rope pushdown 4x15 superset met seated dumbbell curl 4x8

en

front lat pulldown 4x10
weighted back extension 4x12
hiplift met een 20kg schijf op je buik 3xmax
lying leg curl 4x12

Zo moeilijk is het niet.

Ja ik snap wat je bedoeld maar de UB en LB combineren of gewoon apart laten.

Training @ GYM :

Close grip BP:

10x50kg
10x60kg

10x70kg
3x80kg ( het wou niet meer was ineens helemaal leeg )
7x60kg

DB row:

10x42kg
10x42kg
10x42kg
10x42kg

Back extension:

20x 10kg
20x 10kg

Dumbbell shoulder press:

10x12kg
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Toevoegingen: Het ging opzich best goed maar ik heb een half uur lang boven de wc gehangen na de back-extension ik kreeg ineens een bloedneus en gutste eruit. Daarna nog geprobeerd te trainen maar ik werd misselijk en draaierig dus ben ik maar gestopt :(

Ondertussen een gesprek gehad met de GYM baas hij was van mening dat ik maar specifiek moest gaan trainen op het sterksteman en dat het niet bepaald daar kon eigenlijk kon ik concluderen, dat hij me eigenlijk weg wil hebben ???

Focked up shit van die bloedneus!

ja verdomme baalde wel dus nu moet ik vanavond als het weer beter gaat thuis maar even biceps en buik doen

Hij wilt je weg hebben? Hoezo dat dan? Je hebt toch ook gym trainingen nodig?
Sterke db row maar die shoulder press was wel erg licht. Was dit omdat je je niet goed voelde?

Hij wilt je weg hebben? Hoezo dat dan? Je hebt toch ook gym trainingen nodig?
Sterke db row maar die shoulder press was wel erg licht. Was dit omdat je je niet goed voelde?

Ik werd misselijk en draaierig dit was tevens na de bloedneus maar ik wou hoe dan ook nog wel 4setjes doen. En had nog een beetje last van de spierpijn van zaterdag

klote van die bloedneus! en die gymbaas moet zn mond houden, trainen= trainen. als je ineens een band van 400kg door z'n gym gaat rollen mag die beginnen met zeuren (en dan eigenlijk nog niet :mad:)

harde rows,
bench wat minder als dat ik gewend van je ben idd.

en klote van die gym baas, maar hij kan je toch niet zomaar weg willen hebben daar? je traint gewoon, zoals de bedoeling is wat er in een gym gebeurd

CGBP is nog niet mijn sterkste punt aangezien mijn triceps nogal achterlopen dus de komende tijd zal ik mijn CGBP flink willen gaan versterken en de gewone bench even laten voor wat ie is. En zoals robbert al zij moet ik meer reps gaan maken en je zult me zo niet 10x90kg CGBP zien doen,

Maar ik laat het hierbij voor vandaag ik denk dat ik deze week even rustig de benen ga doen niet te zwaar en dan maar even de biceps daarbij pak. En dan in het weekend weer knallen.

En wat betreft de gym baas hij is niet iemand waar ik heel erg goed mee overweg kan hij helpt me amper vandaag heeft ie even achter me gestaan met benchen maar hij stimuleert me haast niet hij is ook niet bepaald geintresseerd in wat ik wil gaan doen. En aan de ene kant boeit me het niet zoveel maar het zou fijn zijn als hij dat wel zou doen en ik denk dat hij me liever kwijt is .... en de sportschool suckt sws hard de enige die mij enigzins wil helpen is joel. En de rest van de sportschool lui zijn ook maar irritant het enige wat ze doen is een beetje kijken en je mateloos irriteren met rare opmerkingen je raakt er best gedemotiveerd

Als ik over een jaar of 3 een eigen huisje heb kun je bij mij komen trainen!

Wel lullig om te horen dat 't bij jou al net zo lijkt te gaan als bij mij. Op een gegeven moment demotiveert het je. Hij zal je niet zeggen dat je weg moet hoor, maar de hij vindt het hele sterkste man/powerlifting-gebeuren maar niks.

Toch vind ik het allemaal maar raar, gezien jouw trainingen en zijn bodybuilding-achtergrond. Wat ik ermee wil zeggen: Jouw trainingen zijn nou niet meteen dat je zegt puur powerlift-gericht.

Als ik over een jaar of 3 een eigen huisje heb kun je bij mij komen trainen!

Wel lullig om te horen dat 't bij jou al net zo lijkt te gaan als bij mij. Op een gegeven moment demotiveert het je. Hij zal je niet zeggen dat je weg moet hoor, maar de hij vindt het hele sterkste man/powerlifting-gebeuren maar niks.

Toch vind ik het allemaal maar raar, gezien jouw trainingen en zijn bodybuilding-achtergrond. Wat ik ermee wil zeggen: Jouw trainingen zijn nou niet meteen dat je zegt puur powerlift-gericht.

Nee maar hij heeft wel geschoten dat ik naar raalte toe ga en op een of andere manier stoort hem dat en vind ie dat ik daar maar moet gaan trainen en specifiek daarop. En ik heb het hem eerder verteld dat ik dit graag wil en toen reageerde die daar niet op maar nu eens word ie om een reden steeds iets norser en als ie ziet dat ik ergens moeite mee heb hij zal niet zomaar komen helpen ofzo en als ik met joel train ofzo en ik kom bijv niet meer van de grond af dan lacht ie en zegt ja jij wil sterk worden je weet wel op een minachtende toon. Naja het is niet altijd negatief sommige momenten toont hij wel interesse en dan vertel ik er wat over en dan lijkt de interesse ineens weg en loopt ie weg

Laatst bewerkt:
Nee maar hij heeft wel geschoten dat ik naar raalte toe ga en op een of andere manier stoort hem dat en vind ie dat ik daar maar moet gaan trainen en specifiek daarop. En ik heb het hem eerder verteld dat ik dit graag wil en toen reageerde die daar niet op maar nu eens word ie om een reden steeds iets norser en als ie ziet dat ik ergens moeite mee heb hij zal niet zomaar komen helpen ofzo en als ik met joel train ofzo en ik kom bijv niet meer van de grond af dan lacht ie en zegt ja jij wil sterk worden je weet wel op een minachtende toon. Naja het is niet altijd negatief sommige momenten toont hij wel interesse en dan vertel ik er wat over en dan lijkt de interesse ineens weg en loopt ie weg

Ik zou het er met hem niet echt over gaan hebben, over strongman. Heb je niets aan daar.
Je hebt wel een geluk; je doel voor door de week was toch spiermassa, right? Daar kan hij je vast wel mee helpen.

Op dit moment lijkt het alsof of hij al helemaal niet meer wil helpen. Ik woog mij eerst ook daar maar hij vond dat ik maar in de spiegel moest gaan kijken en men taille op moest gaan meten. Opzich niet erg maar dat geeft mij wel een indicatie van hoe het ervoor staat. De vorige keer dat ik hem vroeg om mij te helpen met een dergelijk schema, kreeg ik zo'n kant en klaar schema in de handen gedrukt en daar moest ik het maar meedoen dat was alweer een paar maand terug.

Maar hoe dan ook ik zie wel hoe het verder loopt. Ik ben niet van plan mijn goede moed en mijn doelen te laten belemmeren omdat bepaalde mensen mij negatief beinvloeden :)
Dus ik ga gewoon door.

Thnx allemaal voor jullie support ;)

Training @ robbert wolters:

MP:

5x40kg
5x50kg
1x60kg ( rep 2,3 fail )
2x60kg ( rep 3 fail )
3x60kg Yay
1x60kg ( rep 2 fail )

Fat barbell press + small bands

3x60kg ( stang schoof naar voren )
3x50kg ( lockout ging niet lekker )
5x50kg ( prima )
5x50kg

Incline DB press
10x26kg
9x 24kg
8x22kg
10x22kg

Lat pulldown:

8x max
8x max + 20kg
8x max + 40kg
8x max + 40kg

Tricep extension:

15x ??
15x ??
15x ??
15x ??

Sitting DB curl:

10x14kg
10x16kg
10x18kg
10x18kg

toevoeging: Lekker getrained dit ga ik ongetwijfeld de komende dagen voelen. Top training

Snel sterker aan het worden 3x60 strict lekker

Lees net dat stukje over je sportschool.
Is mij daar met léon idd precies zo overkomen. Joel wil wel meewerken, maar de eigenaar toont steeds minder interesse en gaat bot doen en vind je eigenwijs als je niet precies doet wat hij zegt.

Lees net dat stukje over je sportschool.
Is mij daar met léon idd precies zo overkomen. Joel wil wel meewerken, maar de eigenaar toont steeds minder interesse en gaat bot doen en vind je eigenwijs als je niet precies doet wat hij zegt.

Klopt dat doet ie. Ik kan er vrij weinig tegen doen. En ik ben niet iemand die het zomaar kan laten varen zoals sommige. En de mensen die er trainen zijn ook maar irritant met hun rare opmerkingen

mooi ge mp'd ouwe

Terug
Naar boven