rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Kcal op 3200, eiwit rond de 190, vetten en koolhydraten zijn elke dag anders. Ik heb een super flexibel dieet. Ik track zelfs zakjes chip en chocola zeg maar
Clean of dirty heeft nooit geen ene reet uitgemaakt bij mij qua fysiek. Wel voel ik me beter op clean voedsel dus probeer ik dat zoveel mogelijk.Dat is met 2 benen. Wel met 2 sec pauzes boven en onderaan de rep. En een slow negative.
22-8 | Squats + upperbody
Een ietswat rommelige training vandaag, die wel lekker begon. Als PWO kratom genomen, maar misschien net iets teveel. Voelde me wat sloom. Voor deze training eigenlijk niks geprogrammeerd staan, dus puur reps knallen.
Squats
8 x 100kg
8 x 110kg
20 x 100kg
Die laatste was killing. Hierna was al mijn energie zo'n beetje verdwenen en ik trok zowat wit weg.
Bench
10 x 90kg
10 x 90kg
8 x 70kg paused
Vandaag is mijn light day voor bench, wat in de praktijk meestal neerkomt op een beetje voor gevoel benchen. Daarnaast nam ik heel goed de techniek door met mijn trainingsmaat dus was de focus vooral op hem. Al met al geen boeiende bench sessie.
Dips
10 x bw
Kotsmisselijk hierna. Die squats hebben me genekt!
Tricep extensions
Dropset; 15 x 20 | 12 x 15 | 15 x 10 (2x)
Face pulls
3 x 12 @ 20kg
Pushdowns
3 x 12 @ 35kg
Machine rows
3 x 8-15 @ weetiknietmeer
Squats gingen echt wel lekker. Had voor de laatste set 15 reps voor ogen, maar heb doorgeknald naar 20. Feels good. Benchen ging best wel kut. Triceps zaten lekker vol door deze training, maar gewichten waren licht. Al met al niet zo'n beste workout. Ik geef het:
Laatst bewerkt: