Fitness Seller

Thomas logboek

• Topic Starter Topic Starter
Lees beginpost;) Ik zou het morgen ff aanpassen:D

lekkere training gedaan vandaag ga zo door :)

Spierpijn...!!!!!!!!!!! zometeen assesment!! yoo

spierpijn is een indicatie voor spiergroei :D

Noujah vanavond niet trainen.. voel het overal nog beter een rustdagje en dan misschien morgen..

niet uitstellen gwn knallen!

Als je benen traint , en je hebt daarna de volgende dag spierpijn zou je imo ook bijv armen kunnen trainen - het word lastiger als je fb-schema volgt , maar dat doe jij volgens mij niet

Klopt, daarom kan men ook beter benen halverwege de week trainen, borst schouders en rug aan het begin en aan het einde van de week de armen en buik.

hmm hmm... probleem was dat ik het NOG in me triceps voelde had de skullchrusher al zolang niet meer gedaan.. en pakte hem meteen zwaar;) Daarom morgen ga ik weer knallen.. Schouderdagje.. Trainde hiervoor continu fullbody en ub/lb dus heb weinig aandacht aan me armen besteed.

zag net pas dat je een logje hebt good luck.

spreek je wel weer in de gym

train ze ook ik ga vandaag schouders/traps doen

OK ging best lekker ondanks de zware smoke nacht waar ik onder de film in slaap viel... en rond 05:00 weer uit me coma ontwaakte:P

Shoulder DB press
10x12
5x20
5x24
5x28
8x30
6x32
10x24

Lateral raises
10x8
8x10
8x12
4x14
10x8*ultra strict

Reverse cable fly
10x15kg
8x25
8x25

Schouders pak ik niet al te hard aan. Ik heb van mezelf al dikke schouders..

Laatst bewerkt:
OK ging best lekker ondanks de zware smoke nacht waar ik onder de film in slaap viel... en rond 05:00 weer uit me coma ontwaakte:P

Shoulder DB press
10x12
5x20
5x24
5x28
8x30
6x32
10x24

Lateral raises
10x8
8x10
8x12
4x14
10x8*ultra strict

Reverse cable fly
10x15kg
8x25
8x25

Schouders pak ik niet al te hard aan. Ik heb van mezelf al dikke schouders..

Waar?:p

Normaal doe ik stiff. deadlift/squat, dan calves raises staand/zittend. Hierna als ik nog energie heb ga ik nog de leg extension doen.

Nu begon het al k*t doordat het squatrek vet lang bezet bleef:# Volgende benen dag beter;)

wel weinig voor boven benen. Je kan ook 1 dag quads doen 2 oefeningen bijv front squat en lunges..........En een andere dag hamstrings stiff deadlift en leg curl op die manier kost een training je minder energie. Je kan daarna dan nog wat andere spiergroepen pakken.......Benen zijn te belangrijk om zo weinig voor te doen..........Wel geode oefeningen hoor stiff legged deadlift en squat:D alleen kan nog wel wat bij imo

ooooooo **** jou sixkiller:D Nee maar serieus heb van me eigen altijd al dikkere schouders gehad.. Maar 3 oefeningen is ook meer dan genoeg:)

Maandag waarschijnlijk filmen:)

Gwn knallen met die shit!

Komt goed komt goed.. Iedere training geef ik veel van mezelf.

Maandag gaan er waarschijnlijk 3-4 mensen mee die interesse hadden om met mij te trainen.. Dus even kijken hoe we dat gaan invullen..

Terug
Naar boven