Fitness Seller

Tom logt

Ja ik denk ook dat ge hem wel kunt fixen door erop te letten. Bij de opwarming goe op letten he. En dat zakken, dat zit goed hoor, gewoon u heupen naar achter laten gaan en die shit laten vallen, niet te veel energie aan verspillen..

:rolleyes:

De negatieve beweging is even belangrijk als de positieve beweging. Gecontroleerd zakken is dus belangrijk.

Nette dl al rooney, je vorm is zeker goed voor een pr maar enkel dat laatste stukje van de daling moet beheerster. Zeker bij reps mag het gewicht wat zachter tot rust komen. :D

Training was in orde. Alleen ben ik vanmorgen wakker geworden met gigantische blauwe plekken op mijn quads door het opvangen van de bar na het cleanen :/...

Valt daar iets aan te doen?
Gewoon niet op je quads laten vallen:p

Ik heb je youtube filmpje van powerclean eens bekeken. Ik merkte dat je de stang met je polsen vangt en niet op je schouders. Maak nog eens wat nieuwe filmpjes.

Fak, ik zie niet dat ik moest pressen ipv bench pressen -_-. Ach ja, mijn trainingen zijn nu toch onregelmatig, dat zal zichzelf wel eens herstellen :p.
Form van squat is iets wat mij blijft ambeteren, ik heb echt moeite met mijn rug recht te houden (ipv bol) nu mijn knieën stabiel staan.
Ooit zal het mij wel lukken i suppose :(.
Als je rug bol komt te staang gewoon wat minder diep gaan. Ga zo diep als perfecte vorm je toelaat.

Mixed vermijd ik liever omdat

1) mijn grip beter getraind wordt bij overhand grip
2) ik moeite heb mijn bovenrug recht te houden bij mixed grip
:thumbs:

Hier: [Link niet meer beschikbaar]
2u26min Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

De negatieve beweging is even belangrijk als de positieve beweging. Gecontroleerd zakken is dus belangrijk.

Nette dl al rooney, je vorm is zeker goed voor een pr maar enkel dat laatste stukje van de daling moet beheerster. Zeker bij reps mag het gewicht wat zachter tot rust komen. :D

Jups, ik zal erop letten om de neerwaartse beweging wat meer beheerst te doen ;).

Gewoon niet op je quads laten vallen:p

Ik heb je youtube filmpje van powerclean eens bekeken. Ik merkte dat je de stang met je polsen vangt en niet op je schouders. Maak nog eens wat nieuwe filmpjes.

Dat is al veel verbeterd, dat was mijn eerste échte powerclean. Als ik vandaag ga trainen film ik hem :)!

Als je rug bol komt te staang gewoon wat minder diep gaan. Ga zo diep als perfecte vorm je toelaat.

:thumbs:

Jups, weet ik, maar het probleem is dat het gebeurt voordat ik parallel breek :/. Veel ben ik er dan niet mee natuurlijk.

Nuja ik probeer er goed op te letten en hoop dat die flexibiliteit verbetert :). Ik ga mijn hamstrings ook wat excentrisch stretchen en kijken of dat helpt.

Hier: [Link niet meer beschikbaar]
2u26min Rippetoe

Haha, toevallig genoeg heb ik die gisteren bekeken :p.
Ik vind het eigenlijk maar een slechte film. Het is vrij onduidelijk hoe hij die fouten spot bij de mensen en ze verbetert. Soms vind ik dat ze nog altijd net hetzelfde doen en dan zegt hij "much better!".

Het boek >>>>>> de film.

Back Squat:
3x5x85kg

http://www.youtube.com/watch?v=Qg0aP5cEuxU

Bench Press:
2x5x85kg (PR)
2x85kg

Power Clean:
3x3x70kg (PR)

http://www.youtube.com/watch?v=geWYSpLmOTc (fout in filmpje, de eerste set is 65kg)

Chin Ups
6xBW
3xBW
2xBW

Back squat ging weer niet goed vond ik, oordeel zelf maar op het flimpje.
Bench was zwaar, derde set was met spotter en dan heb ik altijd de neiging om sneller op te geven :p. 3x5 ging wel sowieso niet lukken.
70kg voor de power clean begint mijn form wel wat in gedrang te brengen, ook het k*tmateriaal waar ik mee moet cleanen draagt er ook wat aan bij (zie filmpje :D). Heb mijn twee andere sets dan ook niet afgemaakt.

Laatst bewerkt:
WTF, dat waren geen bumperplates zeker? :p
Vang de stang dan maar gewoon op.

De squats van de 2de set zagen er beter uit dan de eerste en laatste set. Vogens mij kijk je wat te veel naar beneden.

In ieder geval een dikke laag rubber erop, er ligt niks anders in die gym :p. De rest is allemaal puur ijzer.

Bleh :p, had ik maar een andere gym ^^!

Haha dat tweede filmpje, prachtig... Dat is nu het mooie aan de topsporthal, no one really cares als je daar wat breekt/laat vallen. :roflol:

Wel domme actie he. Je moet hem ook weer gewoon neerleggen he. ;) Stangen zijn er niet voor gemaakt om van 1m50+ te vallen.

http://www.youtube.com/watch?v=6TlbDQUWs0s

Is die stang echt kapot nu, want dat uiteinde kan je nog gebruiken om een soort van stones te maken :p

Haha dat tweede filmpje, prachtig... Dat is nu het mooie aan de topsporthal, no one really cares als je daar wat breekt/laat vallen. :roflol:

Wel domme actie he. Je moet hem ook weer gewoon neerleggen he. ;) Stangen zijn er niet voor gemaakt om van 1m50+ te vallen.

Maar dat opvangen is klote :p!

http://www.youtube.com/watch?v=qp_Dw0FAaZo

Ze zijn er wel voor gemaakt, maar inderdaad met bumpers ;).
Ik had het niet door dat ze niet full rubber waren.

Uiteindelijk wel belachelijk dat er ze al die gietijzeren platen voor die leg press hebben, terwijl bijna iedereen daar cleant >_>.

Is die stang echt kapot nu, want dat uiteinde kan je nog gebruiken om een soort van stones te maken :p

Nah, als je goed kijkt zie je een vijs uit die bar vliegen op het moment van de jump. Ze moeten hem er gewoon weer terug opvijzen.

Ik ben het gaan melden en ze zeiden gewoon "in orde!" :p.

alee jong , een gym met een squatrack,olympisch platform, genoeg vrije gewichten en waar niemand iets om geeft als ge het materiaal kapot maakt
lijkt me toch vrij zalig:D

Feit feit :p.

Jij zit in een gym waar iedereen cleant. Gelukzak!:p

Kijk niet naar de grond bij squatten, ik zie je rug telkens bollen onderin. Borst vooruit en voor je kijken..
En dat smijten, lol.. moet je voor die schade dokken? Zou ik namelijk echt niet onterecht vinden, geluid klonk al niet zo best. Raar dat niemand er wat van gezegd heeft toch?

je rug is redelijk bol bij het squaten, ja...

het is wel lekker hoe je die barbell laat vallen bij de powercleans :D

Kijk niet naar de grond bij squatten, ik zie je rug telkens bollen onderin. Borst vooruit en voor je kijken..
En dat smijten, lol.. moet je voor die schade dokken? Zou ik namelijk echt niet onterecht vinden, geluid klonk al niet zo best. Raar dat niemand er wat van gezegd heeft toch?
In een gym waar iedereen cleant zal dit wel schering en inslag zijn.

neem je trouwens altijd zo weinig rust tussen de reps?????

ik neem ruim anderhalve minuut - 2 minuten

Smijten, man, ik laat het gewoon vallen. Nog nooit een clean gezien?
Jullie doen hier precies of die bar gewichten zijn van porselein gemaakt :p.
Had mijn gym deftige bumpers gehad zou dit niet eens gebeurd zijn.

neem je trouwens altijd zo weinig rust tussen de reps?????

ik neem ruim anderhalve minuut - 2 minuten

Reps:eek:? Ik hoop voor jou dat je sets bedoelt :p.
Die filmpjes zijn trouwens aan elkaar geplakt ;p.

Smijten, man, ik laat het gewoon vallen. Nog nooit een clean gezien?
Jullie doen hier precies of die bar gewichten zijn van porselein gemaakt :p.
Had mijn gym deftige bumpers gehad zou dit niet eens gebeurd zijn.
Ja laten vallen dan ;D
Wel stoer hoor :P

Terug
Naar boven