AndroidHealthClinic

Tom logt

:rolleyes:

De negatieve beweging is even belangrijk als de positieve beweging. Gecontroleerd zakken is dus belangrijk.
Deadlift is toch gewoon concentrisch? Eccentrisch gedeelte niet overschatten, gewoon heupen naar achter, en als de bar aan je knieen komt laten vallen. Geen bullshit met traag laten zakken.

Ja laten vallen dan ;D
Wel stoer hoor :P
Als ze daar geen deftig lift platform hebben...

Khou er wel van, die bar ontploft gewoon door u gedrevenheid. Nice :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips :)! Die squat to stand stretch is handig!

Vandaag 2 Tabata trainingen gedaan:

7x30s Push ups met 15s rust tussen de setjes

Nooit meer doen :D. Mijn form op de push ups was slecht in de laatste reps en heb mijn trapezius verroken daardoor :p.

Dan vanmiddag:

8x30s Burpees met 15s rust

Zit maar aan 9 burpees in mijn eerste set en 6 in mijn laatste. Dat moet omhoog :D!

Front Squat: (fail)
4x80kg (PR)
3x5x75kg

Press: (fail)
4x57,5kg (PR) (+1 rep met legdrive)
2x57,5kg

Deadlift (fail):
1x110kg

Rotdag vandaag, slecht examen gemaakt dus training was ook rot :(. Had niet echt zin om moeite te doen voor iets, ben dan ook vroegtijdig gekapt met de training.

's Avonds mij wel goed afgereageerd met squash.

Nette training vind ik hoor!

Ik heb vandaag al een tijdje pijn aan mijn ribben (spierpijn) en nu zie ik dat er zo'n grote bol op de zijkant van mijn linkerribben staat.
Er is precies ook een duik in mijn middel.

Weet iemand wat dit is :s? Er is precies een stuk van uit mijn middel naar de ribben geschoten, een spierscheur misschien?

Klinkt erg vaag/apart. Go see a doctor as soon as possible. Een scheur zal het denk ik niet zijn, maar ik ben geen dokter.

Yo man goeie front squats. OH presses lukken gewoon nooit wanneer examens in de buurt zijn, en zeker niet wanneer er slechte in de buurt zijn. Van je af zetten zo snel mogelijk en naar de volgende training gaan. Deadlift das gewoon raar, maar niet om geven, dan voelt u volgende DL training 3x zo goe :)

En er moeten altijd slechte trainingen zijn, dat weet iedereen!

Maar wel rare shit daar aan u ribben, iemand opzoeken met verstand als dat morgen erger is?

De dokter weet niet echt wat het is, maar niks levensbedreigend ofzo denkt ze :p.
Gewoon afwachten tot het wegtrekt met wat medicatie...

Ook een tijdje geen belasting leggen op die spieren, dus wss geen trek/duw bewegingen tot het weg is :(.

't Zullen squattrainingen worden ;p.

Ik zal eens een foto tonen, 't is alsof de biceps van Greg Valentino op mijn rib staat :o

Bij die deadlift kon ik nog voortdoen hoor, ik had gewoon geen zin meer en ben gestopt na die 110kg.

Kabeltje op mijn kot vergeten, foto upoaden zal voor maandag of zondagavond zijn ;p.
't Is natuurlijk wel niet ZO groot, gewoon die asymmetrie is nogal raar.

Sorry om teleur te stellen maar de zwelling is al gereduceerd :p.

In ieder geval raad ik jullie aan om geen burpees te doen zonder warmup :D.

bijna aan de 60kg press :thumbs:

Die zit er wel al in, maar maxen is een beetje nutteloos als beginner :p.
Eerst 3x5 op de 57,5kg :).

Ben het allemaal wel wat beu aan het worden, ik ga deze zomer misschien met een gewone sport beginnen en het krachttrainen secundair doen. We'll see :).

had geen idee wat het is, effe op google gekeken, ziet er mij toch maar raar uit :D

geef mij maar een gewone workout hoor :D

Dat is perfect voor Tabata man, veel leuker dan uw HIIT sessies op uw machines :p.

Ben het allemaal wel wat beu aan het worden, ik ga deze zomer misschien met een gewone sport beginnen en het krachttrainen secundair doen. We'll see :).

Gewone sport? :)
Wel jammer dat ge het beu begint te geraken, wat bent ge dan juist beu? Hoe meer ik train hoe leuker ik het vind man, misschien moet ge eens een trainingspartner zoeken in u buurt, die even goede of betere stats heeft? Geeft u directere doelen. :thumbup:

aw...das niet zo goed maat :( welke sport wil je dan doen? je kan misschien ook Silat, Kickboks, Boksen, of iets in die aard gaan doen? hangt perfect samen met Bodybuilding :cool:

en hou nou maar vol, iedereen heeft wel eens een dipje, ik heb momenteel ook geen zin, maar mij hoor je niet klagen...gewoon de pannen uit het dak bulken, en wanneer je echt een beest gaat worden komt de motivatie vanzelf!!!

volhouden Tom, komt zeker goed!

Front Squat:
3x5x77,5kg (PR)

Bench Press:
3x5x80kg

Powerclean:
2x3x70kg
3x3x60kg

Dips:
1xBW

Front squats worden zwaar :<.
Ik voelde me niet goed op de bench, de bar lag altijd te hoog of te laag geracked dus niet voor een PR gegaan.
Op de clean was ik minder sterk, ik miste wat kracht.
Ach ja, examens!

Bij de dips was ik de energie helemaal kwijt :D

Ik voelde me niet goed op de bench, de bar lag altijd te hoog of te laag geracked

Heb ik ook bij sommige benchbankjes. Gewoon laten helpen bij het uithalen vanuit een lagere positie, dan gaat het wat vlotter. ;)

Nette Fsq en powercleans toch. ;) Examens zijn idd ****ed up, heb er ook last van. Gisteren na de training kwam alles eruit. :o
Wat studeer je trouwens?

Terug
Naar boven