Fitness Seller

Trainingslog Bzar

Leg curls gaan ook wel lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Hardstikke bedankt Diablo!;)
Fysiek ziet er goed uit man en je training is weer lekker zoals normaal:thumbs:
Hahaha ja! Alleen de squats gingen minder goed.:P
Thaaanks!
Leg curls gaan ook wel lekker.
Jaa, die gaan steeds makkelijker!!

Beetje raar, het leek wel alsof ik zat te dromen. Zonder erbij na te denken ben ik begonnen met deadliften. Dit terwijl ik dit als 4e oefening zou doen. Na de 1e set realiseerde ik me dit pas. Het deadliften ging me echt heel goed af, ik moest alleen even goed op adem komen na het deadliften. De training duurde kort, daar ben ik blij om. Geen enkele afleiding, korte pauzes en hard werken!:thumb:

Dag 5/Week 2 (07-04-'08) (Combinatie B4)

Deadlift 12x60
Barbell Row 10x60, 4x85
Front Lat Pull Down 10x50, 7x80
T-Bar Row 10x40, 10x50
Deadlift 12x80, 12x125PR (PR oud = 12x120)
Shoulder Press 12x12, 6x26PR (PR oud = 10x24)
Lateral Raise 10x50, 7x81PR (PR oud = 10x77)
Upright Row 10x35, 9x50
Side Raise 10x8, 10x11PR (PR oud = 9x11)
Hammer Curl 10x12, 7x18PR (PR oud = 10x16)
Dumbbell Incl. Curl 10x9, 7x13PR (PR oud = 12x11)
Machine Curl 10x40, 5x60PR (PR oud = 10x55)

Hoewel de Machine Curl lekker aanvoelt gooi ik hem eruit. Een maat heeft namelijk dmv zo'n apparaat een schouder blessure opgelopen. Ik had vandaag wel een superdikke pomp; ik kon met m'n linker vingertoppen m'n schouder met geen mogelijkheid aanraken!!

Die dumbbell shoulder press is zeker goed, schouder en borst lijken lekker te gaan. Ik denk er trouwens over om die maltodextrine mee te kopen, voor als ik niet de tijd heb om uitgebeid te eten. Zal niet veel worden, dus voor tien kg zul je nog wat andere mensen moeten vinden.:rolleyes: Hebben ze in die winkel ook whey?

Nette training kerel

Sterke deadlift!

Die dumbbell shoulder press is zeker goed, schouder en borst lijken lekker te gaan. Ik denk er trouwens over om die maltodextrine mee te kopen, voor als ik niet de tijd heb om uitgebeid te eten. Zal niet veel worden, dus voor tien kg zul je nog wat andere mensen moeten vinden.:rolleyes: Hebben ze in die winkel ook whey?
Jaa, maar volgens mij trainde ik mijn voorkant-schouders telkens dubbel gezien ik soms de ene dag incline BP's/DP's deed en de dag daarop Shoulder Presses! Ik zit nu een beetje te k*tten hoe ik dit veranderen zal. Ze hebben daar geen Whey, dat zul je moeten bestellen denk ik. Of je moet naar Rubens gaan in de stad, ken je die zaak?
Bedankt man!:thumb:
Dankjewel!;)

Jaa, maar volgens mij trainde ik mijn voorkant-schouders telkens dubbel gezien ik soms de ene dag incline BP's/DP's deed en de dag daarop Shoulder Presses! Ik zit nu een beetje te k*tten hoe ik dit veranderen zal. Ze hebben daar geen Whey, dat zul je moeten bestellen denk ik. Of je moet naar Rubens gaan in de stad, ken je die zaak?

Nee, ik vindt alleen deze: Rubens Passion :D
Ik houdt niet zo van dingen op internet bestellen, daarom haal ik het liever gewoon in een winkel. Waar zit die winkel dan?

Het Squatten ging goed en Bench Pressen ging goed. Dus ehh.. ..super training weer!:thumbup:

Dag 1/Week 3 (10-03-'08) (Combinatie A4)
Squat 12x50, 12x90, 12x115PR (PR oud = 9x115)
dumbbell Lunge 10x24, 10x38PR (PR oud = 10x36)
Leg Curl 10x64, 10x77
Hack Squat (kuiten) 10x100, 10x150
Bench Press 20x20, 10x40, 9x90
dumbbell Press (incline) 10x24, 7x34
Incline Bench Press 10x65PR, 10x50 (PR oud = 8x65)
Pec Fly 10x57, 10x71
Dips 10x0, 10x15PR (PR oud = 10x10)
Triceps Push Down 10x20, 4x45
Reverse Dips 10x47,5PR; 10x20 (PR oud = 10x45)

dumbbell Press, jammer dat die uit balans ging anders had ik 'm wel 8 keer of 9 keer gehaald. Bij het banken failde de 10e rep, maar je kunt zeggen dat als het écht meezat dat ik hem had kunnen doen. Volgende keer dus..!!!!!:evil2:

Dips gaan ook wel snel man, die wijven nog gezien?:roflol:

Squat en bench zien er uitstekend uit, de rest gaat ook goed.
Zijn die lunges zwaar? Ik heb die oefening namelijk nog nooit gedaan.
Enne hoelang trainde je ook alweer?

Nice zoals altijd man, maar volgende keer wil ik gewoon die 100 kg bench press zien!:D

Dips gaan ook wel snel man, die wijven nog gezien?:roflol:
Jaa, daar blijf ik nog wel even naar kijken! Hahaha,:roflol:
Squat en bench zien er uitstekend uit, de rest gaat ook goed.
Zijn die lunges zwaar? Ik heb die oefening namelijk nog nooit gedaan.
Enne hoelang trainde je ook alweer?
Ze zijn op zich vrij zwaar. Het is vooral dat het longcapaciteit vraagt. Ik train al vanaf m'n 14e, bewust trainen doe ik vanaf m'n 15e. En jij?;)
Nice zoals altijd man, maar volgende keer wil ik gewoon die 100 kg bench press zien!:D
Je bent niet de enige die me 100kg wil zien doen. Zullen we afspreken dat als 10x90 me gelukt is, ik 100kg ga doen? Oja, morgen maak ik ook even foto's van m'n benen!

Oke en wanneer word je 17?
Ik train 15 maanden. Ongeveer 10 maanden sirieus. De eerste maanden trainde ik super licht omdat ik bang was om te zwaar te trainen...(de sportschool baas had me bang gemaakt).

Training verliep goed, deadliften ging me vooral goed af. Ik ga magnesium halen, hetgeen dat me vandaag het meest tegenhield was m'n gebrek aan grip.;)

Dag 2/Week 3 (11-03-'08)
Chins 10x-20, 10x0PR
Front Lat Pull Down 10x45, 6x85
Compound Row 10x60, 10x100 (Ander apparaat, zelfde naam.)
Deadlift 12x60, 12x90, 10x130PR (PR oud = 12x125)
dumbbell Side Raise 10x8, 10x12PR (PR oud = 10x11)
Overhead Press 10x30, 8x45PR (PR oud = 10x40)
Lateral Raise 10x50, 10x81PR (PR oud = 7x81)
Deltoid Raise 10x8, 9x10
Barbell Curl 10x25, 6x40
Concentration Curl 10x12, 10x18PR (PR oud = 7x18)
Hammer Curl 10x12, 6x18

I ****ing have to deadlift 12x130 next time!!:fire:

Laatst bewerkt:
Oke en wanneer word je 17?
Ik train 15 maanden. Ongeveer 10 maanden sirieus. De eerste maanden trainde ik super licht omdat ik bang was om te zwaar te trainen...(de sportschool baas had me bang gemaakt).
21 mei, jij was natuurlijk net jarig geweest!:)
Jaa, had ik ook! Ik trainde heel erg licht gezien m'n ouders als fysiotherapeuten voorkomen wilden dat ik zwaarder wilde gaan. Nog steeds ben ik erg bang voor blessurese en vind ik techniek erg belangrijk. Jij hebt volgens mij ook weinig last gehad wat betreft blessures, toch?

21 mei, jij was natuurlijk net jarig geweest!:)
Jaa, had ik ook! Ik trainde heel erg licht gezien m'n ouders als fysiotherapeuten voorkomen wilden dat ik zwaarder wilde gaan. Nog steeds ben ik erg bang voor blessurese en vind ik techniek erg belangrijk. Jij hebt volgens mij ook weinig last gehad wat betreft blessures, toch?
Ik heb gelukkig nog geen enkele blesure gehad, en jij?:)

Ik heb gelukkig nog geen enkele blesure gehad, en jij?:)
Alleen op m'n 14e tot nu toe. Ik voerde m'n curls verkeerd uit waardoor ik na verloop van tijd een schouder had die iedere keer uit de kom schoot. Niet helemaal uit de kom natuurlijk, maar ik hoefde maar één verkeerde beweging te maken en hij schoot er weer uit. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. Maar, ik merk wel dat m'n schouders nog erg gevoelig zijn,

Terug
Naar boven