Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardstikke bedankt Diablo!

Hahaha ja! Alleen de squats gingen minder goed.Fysiek ziet er goed uit man en je training is weer lekker zoals normaal![]()

Thaaanks!
Jaa, die gaan steeds makkelijker!!
Hebben ze in die winkel ook whey?Jaa, maar volgens mij trainde ik mijn voorkant-schouders telkens dubbel gezien ik soms de ene dag incline BP's/DP's deed en de dag daarop Shoulder Presses! Ik zit nu een beetje te k*tten hoe ik dit veranderen zal. Ze hebben daar geen Whey, dat zul je moeten bestellen denk ik. Of je moet naar Rubens gaan in de stad, ken je die zaak?Die dumbbell shoulder press is zeker goed, schouder en borst lijken lekker te gaan. Ik denk er trouwens over om die maltodextrine mee te kopen, voor als ik niet de tijd heb om uitgebeid te eten. Zal niet veel worden, dus voor tien kg zul je nog wat andere mensen moeten vinden.Hebben ze in die winkel ook whey?
Bedankt man!
Dankjewel!

Jaa, maar volgens mij trainde ik mijn voorkant-schouders telkens dubbel gezien ik soms de ene dag incline BP's/DP's deed en de dag daarop Shoulder Presses! Ik zit nu een beetje te k*tten hoe ik dit veranderen zal. Ze hebben daar geen Whey, dat zul je moeten bestellen denk ik. Of je moet naar Rubens gaan in de stad, ken je die zaak?

Haha nee, ik wilde je niet naar een kapper sturen. Ik PM je even!Nee, ik vindt alleen deze: Rubens Passion
Ik houdt niet zo van dingen op internet bestellen, daarom haal ik het liever gewoon in een winkel. Waar zit die winkel dan?

Jaa, daar blijf ik nog wel even naar kijken! Hahaha,

Ze zijn op zich vrij zwaar. Het is vooral dat het longcapaciteit vraagt. Ik train al vanaf m'n 14e, bewust trainen doe ik vanaf m'n 15e. En jij?Squat en bench zien er uitstekend uit, de rest gaat ook goed.
Zijn die lunges zwaar? Ik heb die oefening namelijk nog nooit gedaan.
Enne hoelang trainde je ook alweer?

Je bent niet de enige die me 100kg wil zien doen. Zullen we afspreken dat als 10x90 me gelukt is, ik 100kg ga doen? Oja, morgen maak ik ook even foto's van m'n benen!Nice zoals altijd man, maar volgende keer wil ik gewoon die 100 kg bench press zien!![]()

21 mei, jij was natuurlijk net jarig geweest!Oke en wanneer word je 17?
Ik train 15 maanden. Ongeveer 10 maanden sirieus. De eerste maanden trainde ik super licht omdat ik bang was om te zwaar te trainen...(de sportschool baas had me bang gemaakt).

Ik heb gelukkig nog geen enkele blesure gehad, en jij?21 mei, jij was natuurlijk net jarig geweest!
Jaa, had ik ook! Ik trainde heel erg licht gezien m'n ouders als fysiotherapeuten voorkomen wilden dat ik zwaarder wilde gaan. Nog steeds ben ik erg bang voor blessurese en vind ik techniek erg belangrijk. Jij hebt volgens mij ook weinig last gehad wat betreft blessures, toch?

Alleen op m'n 14e tot nu toe. Ik voerde m'n curls verkeerd uit waardoor ik na verloop van tijd een schouder had die iedere keer uit de kom schoot. Niet helemaal uit de kom natuurlijk, maar ik hoefde maar één verkeerde beweging te maken en hij schoot er weer uit. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. Maar, ik merk wel dat m'n schouders nog erg gevoelig zijn,Ik heb gelukkig nog geen enkele blesure gehad, en jij?![]()