BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt!!

Wow!! Dat klinkt wel heel erg veel inderdaad!Lekkere training man en je hebt nu een theoretische 1rm deadlift van 170![]()

Haha, eerst even die 130kg!Netjes man en ga eens inees met 140 aan de slag op je deadlift![]()

Aah, dat zou wel heel gaaf zijn. Kan ik wel even nagaan met zo'n calculator.je bencht bijna 10*90 en nog geen 100?
ik had volgens mij met 6*90 1*105.
denk dat je 110wel red.

Thanks man!!
Bedankt, ik heb samen met mijn instructeur een nieuw schema gemaakt. Hij heeft ook schema's gemaakt voor meerdere powerlifters in m'n gym en gaat binnekort misschien ook met topathleten werken. Ik ga ook proberen deze week langs de diëtiste te gaan in m'n sportschool om een goed voedingsschema samen te stellen.

Jaa, ik wilde er nog bij gaan deadliften, maar hij had redenen om dat niet te doen. Ik weet niet meer wat zijn motivatie daarvoor was. Dit is de splitsquat zoals ik hem ga uitvoeren.Mischien nog een extra rug oefening erbij?
En wat is split squat?

Hahaha, dat zal ik echt gaan missen. Ik heb nu magnesium voor niets gehaald!

Als ik het niet vergeet vraag ik het even na zodra ik hem weer zie. De Split Squat is een moeilijk uit te voeren oefening omdat het balans houden k*t is, maar hij is wel zwaar!!Dan ben ik benieuwt wat die redenen zijn om niet te deadliften. Maar ik zou toch wel een extra rug oefening doen anders is het wat weining.
En die split squat lijkt me echt k*t![]()

Ik probeer niet te bulken hè, ik streef voor maximale spieropbouw zonder vetopslag! Alleen merk ik wel dat ik wat vetter ben geworden!Ik wil ook bulken!! Dan kan ik ook lekker knallen met m'n gewichten!!![]()

Twee keer per week, een keer met 8 reps/set en een keer 12reps/set. Dus ik train 6 keer per week.Waarom kies je ervoor om elke spiergroep maar een keer per week te trainen? Je training gaat weer lekker zoals altijd.