BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah goedzo!!Gefeliciteerd man
En ik heb ook mijn examen gehaald![]()

Dankjewel!! Ik hoop ooit nog op m'n 17e 6x110 te kunnen. Ik trainde vorige zomervakantie wel eens met een Afghaanse jongen die toen 17 was en dat ook kon. Hij kwam niet elke training, maar hij was toch heel sterk. Of dit haalbaar is betweifel ik.

Jaa dankjewel!! Ik geniet ook erg van m'n vrije tijd, al gaat dit wel een beetje ten koste van m'n ritme.Ik ben nog volop bezigMaar feli man lekker genieten nu
![]()

Okee, nou veel succes dan gozer!! Komt goed!!
Neee ik begrijp je wel. Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken!die dips doe ik je na die bb curls niet... ik dl en squat meer dan jij, dip evenveel alleen jij oh pressed, curled en benched veel meer... okj jij doet squat niet naja dan dl ik alleen veel meer, maar wat ik bedoel te zeggen: een 8x 40kg bb curl is echt nie slecht bij de rest van je stats

Bedankt man!!
Dankjwel!!mooie training, ik heb mijn examen gehaalt en gefeliciteerd met het behalen van je examen.
Erg netjes! Volgende keer proberen 5x45, misschien dat dat ook wel 2 keer lukt.hoe vond je triceps extension , ik haalde net 4 x 45 wel 2 x

Jaaa trainen ging wel lekker! Ik heb er ook weer zin in!!was lekkere training maar je bent veelste snel ik hou je niet bij met die monster gewichten van je!!!
Zin om weer is samen te trainen!

Dankjewel!! Nee okee, dat is wel duidelijk dan. Misschien dat ik het ook zo eens ga proberen!i am impressed bij your db press
com t.a.v de kick back : je staat in soort ski-houding - knieen gebogen - schouders naar achteren - rug recht - ellebogen zo hoog mogelijk - en kickbacken maar

Jep!!

Ooo, ik dacht dat je die Shoulder Press bedoelde van Dag 2/Week 5 (11-06-'08). Nee dat wat jij bedoelt is een platte dumbbell Press. Als ik dat verticaal kan, dan krijg jij een shakie van me!

Ik hecht niet zo heel veel waarde aan een 1RM, ik train namelijk voornamelijk om een mooier lichaam te krijgen. Kracht zie ik alleen als een meetlat om m'n progressie mee te meten. Ik heb gekeken naar je cijfers en ik ben het er zeker mee eens dat m'n rug minder punten waard is dan bijv. m'n borst!Godver 12x130....
Word het niet eens tijd om te toppen bij het deadliften??
edit: Ik heb nu ook de fotos in je gallerij een cijfer gegeven. Je borst is uitstekend. je rug is wel iets minder, dar moet je nog wel aan werken.
Maar het totaal ziet er gewoon erg goed uit.
Bedankt dat je er even naar gekeken hebt.Haha, dankjewel!!Die shoulder press is ook damn zwaar.34kg per hand
![]()

Bedankt SquatIt!!
Ewhm, ik heb nu een ontzettende geldcrisis. Ik heb €55,- euro schuld en slechts 15 euro op de bank staan. Ik heb niet eens geld om naar de fietsemaker te gaan.Training gaat lekker als altijd, wanneer ga je dat meetlint eens halen trouwens?![]()

Duurt die behandeling zo lang?Volgens die handleiding? Wel k*t dat het 2 jaar zou duren.