Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voelde me k*t, moe en misselijk. De training ging slecht en daar baal ik echt van!
Dag 2/Week 1 (01-07-'08)
Military's
10x20, 8x30, 8x40, 8x50, 4x65
Shoulder Press
8x24, 4x36
Lateral Raise (apparaat)
4*8x50
Calfmachine
willekeurig gewichten gepakt.
Ik moet toegeven dat ik minder rust heb gehad deze dagen.

Dat zeker, maar ik wil nou eenmaal alleen goeie trainingen.(A)

True, zolang je nog PR's zet!
Het nieuwe record op de Bench Press lijkt misschien geen vooruitgang, maar uit ervaring weet ik dat het niet zo erg uitmaakt dat ik nu wat minder reps doe bij een hoger gewicht. Dit had ik namelijk ook bij de vorige keren dat ik hierbij het gewicht verhoogde. Als voorbeeld;
vorige keer dat ik van 90kg naar 95kg ging, deed ik 95kg ook slechts 5 keer, maar in een mum van tijd zat ik daarbij op 9 reps. Dit is wel vaker het geval geweest.
Waar ik me wel zorgen over maak is mijn dumbbell Press. Ik kan bijna 3*8x46, maar het lukt me niet om normaal 8x50 te drukken. Ik verloor mijn evenwicht en liet die 50kg op m'n gezicht vallen. De tweede poging werd een fail. Ik wilde namelijk het gewicht omhoog werken door in een keer met gestrekte armen omhoog te komen met als gevolg dat ik het gewicht op m'n schouder liet vallen! Ik ben ook niet tevreden dat mijn 5x90 met Front Lats niet in de buurt komt van mijn huidige record 8x90. Ik weet dat er slechtere trainingen tussen zitten, maar het ging zo ontzettend goed. Ik kan er gewoon niet tegen dat het nu slecht gaat.
Dag 2/Week 2 (07-07-'08)
Bench Press
10x40, 8x60, 8x85, 5x100PR (PR oud = 10x95)
dumbbell Press
8x34, 4x50, 0x50
Incline Bench Press
8x40, 8x60, 3x80
Pull Up
8x-15, 8x0, 8x0
Front Lat Pull Down (small grip)
8x70, 8x80, 5x90
Compound Row
3*8x71
Ik heb niet kunnen deadliften want er waren anderen bezig met Military Press en gelijk daarna weer anderen met kniebuigen. Nu ga ik goed slapen, ik herzie mijn voedingsschema weer eens, vervang m'n maltodextrine niet meer voor roggebrood en ik ga me nu niet voor 100%, maar voor 200% inzetten..!!!!!![]()
Wat zijn deadstops precies? Ik leg de barbell niet op de grond, laat hem net daarboven even stilhangen en kom dan omhoog.
Hahaha, het was ook geen vrije val die de dumbbell maakte. Ik boog mijn arm te veel waardoor ik met m'n triceps als het ware moest proberen mijn arm weer te strekken. Dit lukte niet waardoor ik met alle kracht moest proberen het gewicht langzaam te laten zakken. Dit ging niet echt, maar het is dus in ieder geval niet zo dat het gewicht met een vrije val op m'n jukbeen terechtkwam!Lol, meen je dit serieus? Als je een 50kg dumbbell op je gezicht laat vallen ben je KO.
Zeker jammer!

Oké, ik zal dat gaan aanhouden. Ik denk alleen niet dat ik nog op puur kracht ga bij deze oefening, ik wil ze nu extreem strict gaan uitvoeren en dan zo'n 8 reps/set.deadlift moet vanaf de grond niet boven de grond stilhouden
liften / zakken / doodleggen en weer opnieuw zelfde.
(nieuwe foto in me gallery)
Jep!
En ik ga nog meer PR's scoren, ik ga in de kassen werken waardoor ik vroeg moet opstaan en m'n voedingsschema's strict kan aanhouden. Ik denk dat ik wel wat PR's ga scoren deze week!!