Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Komende trainingen zullen minder kort zijn!
Inderdaad!

Dankjewel Berry!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komende trainingen zullen minder kort zijn!
Inderdaad!

Dankjewel Berry!
Haha dankje!!

Zulk positief commentaar doet me al goed genoeg!! Bedankt!!WTF?Bench van 100!!!! omg superkarma
(als ik kon geven
)

Tijdens mijn week rust ben ik enkele dagen ziek geweest. Toen ik weer beter was, had ik nog veel last van verkoudheid en later ook nog ontzettende hoestbuien. Ik ben 3 dagen achter elkaar uitgegaan en heb ik minder geslapen. Vandaag trainen, ik woog voor het eerst weer onder de 80kg! Military Press doe ik normaal 7x65. Nu lukte dat maar 6x60. Ook Shoulder Press ging slechter. Ik baal er echt van. Ik heb nieuwe maltodextrine gehaald en vanaf morgen weer vol knallen!!
Dag 1/Week 1 (18 augustus '08)
Military Press
8x20, 40, 50, 6x60, 8x40 (PR oud = 6x65)
Shoulder Press
8x22, 6x34, 2*8x26 (PR oud = 7x36)
Lateral Raise (machine)
8x50, 70, 7x90PR, 8x70 (PR oud = 6x90)
Cable Shrugs
8x45, 55, 65
Dumbbell Shrugs
8x36, voelde niet lekker!!
Die Shrugs voelden niet lekker aan, ik had telkens een steek in mijn linkerschouder..

Jammerr!!jammer van je training, ik kom zelf niet in me ritme.

Komt goed, ik heb vertrouwen in je!!Ik ben beetje jaloers op je MP, zit ermee te worstelen. Wil naar de 8x60, maar krijg nu niet meer dan 3x. Wordt aan gewerkt!(en 7x100kg voor BW<80kg is uitstekend Bzar!)
Haha super!!
Achterkant train ik apart met mijn rugtrainingen mbv T-bar Row en Rear Deltoid Raises. Zijkant doe ik inderdaad met maar één oefening, ik ga hier verandering in brengen. Ik ga hier strikte side raises bij doen.Je pakt je voorkant schouders ook te zwaar aan met 3 oef ( al deed ik dat gisteren ook - maar jij pakt zwaarder dus ze zijn had aan het werken , daarentegen laat je zijkant+achterkant liggen - hier zou het problleem kunnen liggen
voor de rest weer mooie gewichten man![]()
Maar.. ..dan doe ik ipv 3, 4 oefeningen! Of 3 oefeningen te veel is, dat betwijfel ik want rug en borst in een keer trainen lukt ook. Even kijken hoe het volgende keer gaat!
Achterkant train ik apart met mijn rugtrainingen mbv T-bar Row en Rear Deltoid Raises. Zijkant doe ik inderdaad met maar één oefening, ik ga hier verandering in brengen. Ik ga hier strikte side raises bij doen.Maar.. ..dan doe ik ipv 3, 4 oefeningen! Of 3 oefeningen te veel is, dat betwijfel ik want rug en borst in een keer trainen lukt ook. Even kijken hoe het volgende keer gaat!
![]()