MuscleMeat

Trainingslog Bzar

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb momenteel verhoging. Omdat ik samen met een andere jongen zou sporten, ben ik toch gegaan. Bankdrukken ging niet slecht, 7x100 waarvan de 7e met een heel klein beetje hulp. Het dumbbelldrukken ging slechter en uiteindelijk ben ik toch gestopt. Soieso zou ik deze week niet trainen (om de 6 weken neem ik namelijk een week rust om het rendement hoog te houden). Zondag had ik er nog heel veel zin in en besloot ik deze week toch door te trainen. Morgenochtend moet ik weer werken, ik ga er vroeg in en probeer snel over deze dip heen te komen. Ik ben zeker niet ontevreden over die BP, ik geloof dat ik 'm wel 8x had gekund als ik me fit voelde. Deze week niet trainen en komende week weer knallen met een nieuw schema!!

7*100 Bench jij beest!

WTF? :D Bench van 100!!!! omg superkarma :p (als ik kon geven :p)

Tijdens mijn week rust ben ik enkele dagen ziek geweest. Toen ik weer beter was, had ik nog veel last van verkoudheid en later ook nog ontzettende hoestbuien. Ik ben 3 dagen achter elkaar uitgegaan en heb ik minder geslapen. Vandaag trainen, ik woog voor het eerst weer onder de 80kg! Military Press doe ik normaal 7x65. Nu lukte dat maar 6x60. Ook Shoulder Press ging slechter. Ik baal er echt van. Ik heb nieuwe maltodextrine gehaald en vanaf morgen weer vol knallen!!:headbang:

Dag 1/Week 1 (18 augustus '08)

Military Press
8x20, 40, 50, 6x60, 8x40 (PR oud = 6x65)
Shoulder Press
8x22, 6x34, 2*8x26 (PR oud = 7x36)
Lateral Raise (machine)
8x50, 70, 7x90PR, 8x70 (PR oud = 6x90)
Cable Shrugs
8x45, 55, 65
Dumbbell Shrugs
8x36, voelde niet lekker!!

Die Shrugs voelden niet lekker aan, ik had telkens een steek in mijn linkerschouder..

School mag wat mij betreft weer beginnen, dan zit ik weer goed in ritme!!

jammer van je training, ik kom zelf niet in me ritme.

Ik ben beetje jaloers op je MP, zit ermee te worstelen. Wil naar de 8x60, maar krijg nu niet meer dan 3x. Wordt aan gewerkt! :) (en 7x100kg voor BW<80kg is uitstekend Bzar!)

camiel 100*8 gehaald hier ;) bench!

Tijdens mijn week rust ben ik enkele dagen ziek geweest. Toen ik weer beter was, had ik nog veel last van verkoudheid en later ook nog ontzettende hoestbuien. Ik ben 3 dagen achter elkaar uitgegaan en heb ik minder geslapen. Vandaag trainen, ik woog voor het eerst weer onder de 80kg! Military Press doe ik normaal 7x65. Nu lukte dat maar 6x60. Ook Shoulder Press ging slechter. Ik baal er echt van. Ik heb nieuwe maltodextrine gehaald en vanaf morgen weer vol knallen!!:headbang:

Dag 1/Week 1 (18 augustus '08)

Military Press
8x20, 40, 50, 6x60, 8x40 (PR oud = 6x65)
Shoulder Press
8x22, 6x34, 2*8x26 (PR oud = 7x36)
Lateral Raise (machine)
8x50, 70, 7x90PR, 8x70 (PR oud = 6x90)
Cable Shrugs
8x45, 55, 65
Dumbbell Shrugs
8x36, voelde niet lekker!!

Die Shrugs voelden niet lekker aan, ik had telkens een steek in mijn linkerschouder..

Je pakt je voorkant schouders ook te zwaar aan met 3 oef ( al deed ik dat gisteren ook - maar jij pakt zwaarder dus ze zijn had aan het werken , daarentegen laat je zijkant+achterkant liggen - hier zou het problleem kunnen liggen

voor de rest weer mooie gewichten man:eek:

jammer van je training, ik kom zelf niet in me ritme.
Jammerr!!:(
Ik ben beetje jaloers op je MP, zit ermee te worstelen. Wil naar de 8x60, maar krijg nu niet meer dan 3x. Wordt aan gewerkt! :) (en 7x100kg voor BW<80kg is uitstekend Bzar!)
Komt goed, ik heb vertrouwen in je!!
camiel 100*8 gehaald hier ;) bench!
Haha super!!:thumb: Ik ga m'n best doen om je bij te houden!!
Je pakt je voorkant schouders ook te zwaar aan met 3 oef ( al deed ik dat gisteren ook - maar jij pakt zwaarder dus ze zijn had aan het werken , daarentegen laat je zijkant+achterkant liggen - hier zou het problleem kunnen liggen

voor de rest weer mooie gewichten man:eek:
Achterkant train ik apart met mijn rugtrainingen mbv T-bar Row en Rear Deltoid Raises. Zijkant doe ik inderdaad met maar één oefening, ik ga hier verandering in brengen. Ik ga hier strikte side raises bij doen.:) Maar.. ..dan doe ik ipv 3, 4 oefeningen! Of 3 oefeningen te veel is, dat betwijfel ik want rug en borst in een keer trainen lukt ook. Even kijken hoe het volgende keer gaat!:D

Ik ben wezen trainen met de broer van een vriend van me. Een supermooie sportschool met zwembad, sauna, turks stoombad, mooie kleedkamers.. ..en natuurlijk: een goede uitrusting van fitnessapparaten!! Die preachercurls gingen een beetje verkeerd, ik stond aan de verkeerde kant waardoor ik die curls verticaal aan het doen was..!

Dag 2/Week 1 (19 augustus '08 )

Benchie Press
10x20, 8x50, 70, 85, 7x100 (<--bijna 8 keer!!)
Dumbbell Press
3*8x40, 8x36
Incl. Bench Press
8x20, 50, 70, 6x80
Preacher Curl
8x20, 30, 3x40, 3x50, 8x40, 8x30
Dumbbell Curl (superstrict)
8x10, 2*8x12
Machine Curl
Gewichten willekeurig, gewichten komen niet overeen met die in mijn sportschool!

Bij mijn lying triceps ext. hield in mijn ellebogen redelijk ver uit elkaar wat de uitvoering makkelijker maakte. Sinds het me (vandaag) verteld is, ben ik de oefening wat stricter uit gaan voeren. De training verliep goed, ik was echt kapot!

Dag 3/Week 1 (21 augustus '08)

T-bar Row
8x20, 40, 60, 6x70PR, 8x40 (PR oud = 8x60)
Rear Deltoid Raise
8x15, 20; 22,5; 27,5
Deadlift
12x30, 50, 70, 100, 9x120
Lying Triceps Ext.
8x30, 40, 3x50, 8x40, 20
Dips
6x35PR, 8x20, 10, 0 (PR oud = 8x30)

Laatst bewerkt:
Bzarre dips.

zware trainingen.......
gaat goed.

toch ook wel een aardige deadlift;)

Achterkant train ik apart met mijn rugtrainingen mbv T-bar Row en Rear Deltoid Raises. Zijkant doe ik inderdaad met maar één oefening, ik ga hier verandering in brengen. Ik ga hier strikte side raises bij doen.:) Maar.. ..dan doe ik ipv 3, 4 oefeningen! Of 3 oefeningen te veel is, dat betwijfel ik want rug en borst in een keer trainen lukt ook. Even kijken hoe het volgende keer gaat!:D

welke oefening dan? militairy press?

Terug
Naar boven