AndroidHealthClinic

Trainingslog Bzar

• Topic Starter Topic Starter
Voortaan:
  • Bench Press
  • Decl. BP (in smith)
  • Incl. Dumbbell Press
Na de eerste 2 oefeningen ontploft je borst al, hehehe..

..het voordeel is dat je niet steeds opnieuw hoeft op te warmen!

je armen zijn toch moe na al die push oefeningen achter elkaar.

Die preachers zijn ook niet verkeerd zeg. Snap alleen die DBcurls niet, met 3x50 aan de stang verwachtte ik wel 8x20 aan de DB.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zieke bench gozer:thumbs:!

Dat is omdat ik die DB Curls altijd superstrict uitvoer. En dan ook één voor één en rustig laten zakken!

dan snap ik nog steeds niet hoe je met 40/50 kunt preachercurlen. Doe je toevallig niet een ander oefening ofzo :D

Zieke bench gozer:thumbs:!

dan snap ik nog steeds niet hoe je met 40/50 kunt preachercurlen. Doe je toevallig niet een ander oefening ofzo :D
Dankjewel Mahan!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee hoor! Ik laat het gewicht laten zakken totdat ik mijn arm bijna strek en zodra het niet meer lukt doe ik met assistance de overige reps. De stang die ik gebruik weegt 7,5kg dus aan weerszijde doe ik 4x5+1,25kg. Dit is samen 50kg.;)

Ik twijfelde omdat bij mij de verhoudingen nogal anders liggen. Want ik kan DB curls doen met 26kg x 6 doen wat jij met 15 kg doet (tenminste toen ik het laatst probeerde). Maar mijn preachercurls zijn ongeveer net zo sterk als die van jou, of zelfs minder sterk.

2 druk-oefeningen lijkt mij altijd wel genoeg , netjes die scott-curl - tenminste als ik van het plaatje uitga

Ik twijfelde omdat bij mij de verhoudingen nogal anders liggen. Want ik kan DB curls doen met 26kg x 6 doen wat jij met 15 kg doet (tenminste toen ik het laatst probeerde). Maar mijn preachercurls zijn ongeveer net zo sterk als die van jou, of zelfs minder sterk.
Maar begin jij dan ook met die DB curls?

Misschien cheat hij heel veel...

hey waar blijven de trainingen gozer?:P

Deze training ben ik gaan trainen met een vriend van me die niet bij dezelfde sportschool trainde. Zoiets motiveerd me altijd wel om extra m'n best te doen.

Dag 1/Week 7 (29 september '08)

Dumbbell Press Incl.
8x20, 26, 36, 36
Superset: Incline Cable Flyes & Incline Dumbbell Flyes
8x20+12x16, 8x20+12x16, 8x15+10x12
Bench Press
8x80, 70, 60
Superset: Chest Press met hoog gewicht met dwarse grip en lager gewicht met rechte grip
8x91+12x50, 8x100+12x50, 8x78+12x40
Skullcrusher met houten stok
Hierbij zorgde m'n trainingsmaatje voor de weerstand. (4 setjes)
Dips
8x0, 10, 30, 7x35

Dag 2/Week 7 (2 oktober '08)

Geen mogelijkheid om te squatten. Hierom ben ik begonnen met rug te trainen. Ik had geen magnesium bij me waardoor ik de stang bij de SLDL moest neerleggen.

Front Lat Pull Down
8x55, 65, 90, 6x80, 7x70
T-bar Row
8x30, 75, 7x60, 8x50
SLDL (superstrict, zonder deadstops)
8x20, 50, 70, 110, 125, 5x145
Dips
8x0, 10, 30, 45PR (PR oud = 7x45)
Skullcrusher met houten stok
Hierbij zorgde m'n trainingsmaatje voor de weerstand. (4 setjes)
.
.
.
.
.
Ik zie nu dat ik 2x in de week triceps getraind heb. Ik ben een beetje verward met dat ik nu borst en triceps samen pakte.

Waar was je, bij Jan Koster? Een vriend van me traint er, wel een behoorlijk andere sfeer daar. Gaat wel goed verder:thumbs:. Die pulldowns zijn wide-grip?

Dips =>:wl:

goeie trainingen weer bzar , mooie t bar

Waar was je, bij Jan Koster? Een vriend van me traint er, wel een behoorlijk andere sfeer daar. Gaat wel goed verder:thumbs:. Die pulldowns zijn wide-grip?
Nee, gewoon bij Bodyline getraind. Ik heb wel al een keer bij Koster getraind. Dat was echt een mooie sportschool, mooie apparatuur ook. Die Pulldowns zijn idd wide-grip. Houdt er wel rekening mee dat ik de stang niet bij de uiteinden, maar vlak na de knik beetpak.
Haha, die dips worden idd steeds beter!! Ik heb ook iemand de uitvoering laten beoordelen. Deze bleek ook goed te zijn!
goeie trainingen weer bzar , mooie t bar
Dankjewel Groteman!!

Dag 3/Week 7 (4 oktober '08)
Squats
12x20, 50, 70, 100PR (PR oud = 12x90)
Leg Extensions
8x50, 64, 71, 71
Dumbbell Shoulder Press
8x22, 28, 34, 36
Rear Deltoid Dumbbell Raise
8x8, 10, 15, 12
Lateral Raise
8x50, 70, 90, 80

Laatst bewerkt:
Damn sterke squat Bzar:cool:

ik vind die shoulder press ook wel bzar sterk ;)

Terug
Naar boven