Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, jaa! Ik ben niet meer zo van de flyes!je armen zijn toch moe na al die push oefeningen achter elkaar.
Dat is omdat ik die DB Curls altijd superstrict uitvoer. En dan ook één voor één en rustig laten zakken!Die preachers zijn ook niet verkeerd zeg. Snap alleen die DBcurls niet, met 3x50 aan de stang verwachtte ik wel 8x20 aan de DB.
Dat is omdat ik die DB Curls altijd superstrict uitvoer. En dan ook één voor één en rustig laten zakken!

Dankjewel Mahan!Zieke bench gozer!
dan snap ik nog steeds niet hoe je met 40/50 kunt preachercurlen. Doe je toevallig niet een ander oefening ofzo![]()

Maar begin jij dan ook met die DB curls?Ik twijfelde omdat bij mij de verhoudingen nogal anders liggen. Want ik kan DB curls doen met 26kg x 6 doen wat jij met 15 kg doet (tenminste toen ik het laatst probeerde). Maar mijn preachercurls zijn ongeveer net zo sterk als die van jou, of zelfs minder sterk.
Ik zou niet weten hoe je kunt cheaten met preachers?
Nee, gewoon bij Bodyline getraind. Ik heb wel al een keer bij Koster getraind. Dat was echt een mooie sportschool, mooie apparatuur ook. Die Pulldowns zijn idd wide-grip. Houdt er wel rekening mee dat ik de stang niet bij de uiteinden, maar vlak na de knik beetpak.Waar was je, bij Jan Koster? Een vriend van me traint er, wel een behoorlijk andere sfeer daar. Gaat wel goed verder. Die pulldowns zijn wide-grip?
Haha, die dips worden idd steeds beter!! Ik heb ook iemand de uitvoering laten beoordelen. Deze bleek ook goed te zijn!
Dankjewel Groteman!!