Fitness Seller

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

• Topic Starter Topic Starter
ik niet, 9-12 is echt veel te vroeg voor mij. misschien 's middags een keertje events maar ma/wo/vrij bevalt me wel...

ik bedoel de middagen ja

Zit ik naar een sportschool te zoeken (train al een tijd niet meer.......)

Kom ik op dit forum dit tegen. Cool! Events en de hele bende! Kom denk ik donderdag even kijken :)

he habibs ,volgende week zaterdag whats the deal??..ik ben in de neighberhood..wie is aan voor een kleine meet?

volgend week zaterdag 20 feb? mmhh...dat zou kunnen ja, zal ik vandaag regelen met hassan om de tent open te laten tot 4 of 5 uur, wie komter ook?

zaterdag = 19 feb
maar is voor mij deload week dus ik niet iig

donderdag zou eigenlijk wel beter zijn, kunnen meer mensen aanwezig zijn

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

zaterdag = 19 feb
maar is voor mij deload week dus ik niet iig

deload= le gay :D

Ik wil wel meespelen 19 februari

Wel ik zal ff kijken hoe het zit voor zaterdag, Z zal zeker ook meedoen, denk fawaz ook, moi, choco, alleen CP en Chewie intimideren en het wordt een feestje!

beter fix je zaterdag als het mogelijk is..zo niet komk donderdag en btw het word geen all out 1rm fest( denk ik)...kben de afgelopen tijden al raar genoeg aant doen ..ik d8 meer aan gewoon ff chillen wat trainen en ff daarna wat chappe ofzeu..

ja precies, ik ga zowiezo niet maxen, mss wat light events enzo, zeker ff chill trainen en dan wat eten jwt

kzal denk ik indd ff kloten met jullie yok,wheel,stone en mischine potje sprinten met die timbers en wie weet nog ff wat Cor en paul'en ter ere van CP als die er niet gaat zijn:P

Ik kom dan ook wel.

shit ter ere van mij is altijd goed man.

Zaterdag 19 februari? Dan kan ik ook wel eens een keer komen. Kijken of ik uberhaupt nog wat kan! Hoe laat trainen jullie dan?

Zaterdag 19 februari? Dan kan ik ook wel eens een keer komen. Kijken of ik uberhaupt nog wat kan! Hoe laat trainen jullie dan?

Ik moet even checken of het nog zaterdag lukt.Normaal gesporken zijn ze van 9-12 uur open, en met Hassan kon ik regelen dat ze tot 4 uur open konden blijven voor ons. Maar hassan is in India sinds vandaag en komt terug de 20ste, dus ik moet zijn echtgenoot te pakken krijgen en kijken of ik de sleutel kan regelen.

Ik zal vandaag vragen en anders voor volgend week donderdag zal bekend zijn of het uberhaupt kan op zaterdag

jaah man Jona zou wreed zijn..pull some strings!!

@ jan haaring..zou tof zijn als je ook zou komen!!

Terug
Naar boven