MuscleMeat

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

• Topic Starter Topic Starter
idd ik 1930... paar gay ass deadlifts, squats en benen pompen en waarsch tire vandaag

Aan het broertje van patrick...we hadden gezegd dat we er rond 1815 zouden zijn, dat word eerder 1915/30

ey jongens bedankt voor deze reminder. zal voortaan voor het trainen de topic's lezen. hahahahah
maar ff voor de duidelijkheid. ik heet gewoon wesley.
als we weer op niveau zijn noem me dan maar weer het broertje van. dan komt er wel agressie vrij.

Ben slecht in namen :p

....ben niet snel op mijn tenen getrapt door iemand met een powerrack in de gym die NIET in elkaar gezet word..:P

haha very epic ja.. hij zegt dat het dit jaar gebeurd, maar goed dat zei hij vorig jaar ook al :roflol:

jaar begint net....vorig jaar was het nog maar 2mnden ofzo:P

hey homo's ik heb 2 50mm dumbbellstangen binnen, neem ze morgen mee
doei!

Ik heb weer fat gripz, ik werd gemaild door die gasten over hoe ik ze vond en toen ik zei dat ze gejat waren uit de gym stuurden ze nieuwe op :) erg cool van ze. Wel beloofd dat we wat video footage zouden maken van een training met fat gripz.

Maar laat dus maar even weten als je wil dat ik ze meeneem, ik laat ze niet meer liggen daar namelijk.

Ik heb weer fat gripz, ik werd gemaild door die gasten over hoe ik ze vond en toen ik zei dat ze gejat waren uit de gym stuurden ze nieuwe op :) erg cool van ze. Wel beloofd dat we wat video footage zouden maken van een training met fat gripz.

Maar laat dus maar even weten als je wil dat ik ze meeneem, ik laat ze niet meer liggen daar namelijk.

Nice! Het moet wel een gangstah video worden he! Huge log presses, deads met fat gripz, farmers met fat grips, one arm db press etc jwz!:D

ja ik denk one arm db press, cgbp met chains en holds ofzo
deads met fat gripz is bijna niet te doen omdat ze niet vastzitten

Vandaag UB destruction @ simson! who is joining?!

volgende week fatgrip farmers :P als we het aandurven met de vloer :P

Ik ben er tussen half 7 en 7 zoiets.

Ik ook zoiets

Het is weer maandag jongens!

Nieuwe week, nieuwe schema!!

Wie doet allemaal mee?!

Ik ben der rond 6:45-7:00 pm!

Ik ben er waarschijnlijk rond 6 gewoon. :D

Ok Afwaz is er dus rond 8u....Ik ben er rond 1830 19u

Terug
Naar boven