Fitness Seller

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
Doe jij trouwens iets voor je flexibiliteit voor je oly front squats? ik krijg dus echt niet mn handen goed genoeg op hun plek

Is gewoon steeds beter aan het worden met de week eigelijk, dus enige advies dat ik daarvoor kan geven is blijven oefenen en zeker die ellebogen omhoog forcen bij naar boven gaan, kon het eerst ook totaal niet hoor ;)
Met de lichtste gewichten is het trouwens ook wel moeilijker, vanaf er wat op de bar hangt wil het wel deftig lukken.

Ohja, leg de bar eigelijk ook echt gewoon op vingers, niet in hand ofzo, dan zou het ook wel onmogelijk zijn voor me, maar neem aan dat je dat ook niet doet?

week 5 UB1

MP
5x5x60

CGBP
5x5x80

Pull-ups
13x
13x
13x
13x
vpr + meteen na laatste set mn broer laten doen en meteen erachter nog 6x
gaat weer steeds beter

Weighted dips
15x +20
10x +35
7x +50 PR

BB shrugs
10x140
10x140
9x140 fuuuuuuu grip trok op niks meer nu!!! en vorige week ging dit vlot
dan om gewoon keihard lot te tarten er meer op gegooid, moest en zou hem hebben nu
5x150 daaaamn klote! kan niet op elke oefening feest zijn zeker?

Training vandaag:
Week 5 LB1 - alles beltless

Squat (eens de opwarmsetjes er ook bij schrijven...)
10x20
10x70
5x120
5x5x160
evenaring vpr (was toen met riem) ging nog vrij vlot

Romanian DL
8x80
4x8x120

Hack squat
3x15x52

Hyperextension
15x bw tegen paarse band vastgechoked aan poot chestpress machine ervoor
15x bw against paars + schijf 10kg in handen
15x bw against paars + schijf 10kg in handen

super oefening op deze manier, was echt heftig
band gaf onderin nog net wat spanning en bovenin veel, en met de schijf van 10 erbij is onderin ook hard.. ipv als ik enkel met schijf deed is bovenste deel niet echt zwaar
Voelde deze super in onderrug, glutes en hammies

Standing calve raises
3x15x160

Wellicht morgen UB2 ipv vrijdag, heb afgesproken zaterdag met maatjes in hun homegym, gaat nog eens geknald worden, vandaar, wil beetje uitgerust zijn, dus de RDL waren wat lichter, dagje tussen mn 5x5 bench en de meeting zal ook wel beter zijn, ga wellicht ook wel wat bankdrukken dusja...
Doel is allesinds 220 belt only squat... Met training vandaag heb ik er volste vertrouwen in, 5x5x160 ging zeer goed en had een veel te korte nachtrust achter de rug (examens) dus...

week 5 UB2 (de assistance redelijk deload achtig gedaan)

Bankdrukken paused
10x20
10x50
5x80
5x5x100 vpr

Pushpress
10x20
5x50
5x5x70

DB row
20x32
15x36
10x40

BW Dips
3x20x

Face pulls
3x15x50

DB side raises
3x15x8

Was zalig om terug eens bij m'n maatjes in de homegym te kunnen trainen!

Was dus normaal week 5 LB2 ME maar heb er volledige meet van gemaakt! was super!

Eerst eens geprobeerd squatten met pak (Titan Centurion NGX+ maat 42)
Wonder boven wonder dit keer aangekregen, maar benen zaten echt helemaal afgespannen, voelde echt niet lekker...

Squat half pak
..x60kg
..x100kg
3x140kg
allemaal niet op diepte ofcourse, hoefde ook niet, maar was zowat onmogelijk om goede vorm te houden, daamn wat is squatten in pak moeilijk.. Was zowat onmogelijk om rug goed te houden bij zakken en nog onmogelijker om knieen goed naar buiten te drukken

dan geprobeerd heel pak
1x170
rampzalig... kon mss 10cm zakken en knieen trokken helemaal naar binnen ook, benen kregen ondertussen ook al kwartier amper bloed dus gestopt, rampzalige eerst eqquiped squat poging dus...

Dan maar verder Raw!

5x100
5x140
3x170
(riem om)
2x190
1x210 wrapless PR
1x220 PR!
Fx230...

Doel was gehaald, maar bij de 220 lag de barbell slecht in rack, en niet op gelet, dus wat concentratie verloren bij uitstappen enzo, daardoor was 220 wat tragere rep dan normaal mijn doen is, dus dacht, zit wel meer in mits goede set-up enzo... Maar bleek dat die strain er eerder al wat energie had uitgehaald..
Komt weer wel aan die 230.. nog 2 maand voor raw squat BK dussss!

Bench paused (dit is met ringen op 81cm, had middelvinger hier op ringen en dat bleek goede grip te zijn, dus onthouden)

10x20
6x60
3x100
2x120 vpr
(shirt aan)
3x130 op redelijk dik houtblok, gok 6-7cm
3x140 op schijfje van 5, dus 3cm ofzo
2x150 op shirt, vpr
1x160 pr
1x165 pr

ging niiiice vandaag, shirt zat ook stukken beter

DL
10x60
5x100
5x140
3x180 voelde al redelijk heftig
(riem om)
3x200
1x220
Fx240 geen liftoff, same shit different day...

Was zalige meet!

Laatst bewerkt:
Vids or it didn't happen. Goeie squat.

Vind t niet gek dat je geared squat k*t gaat als je het met 40kg onder ie RAW max probeer :p ik kom met 170 al randje diepte terwijl ik een ruim zittend deadliftpak gebruik

Vind t niet gek dat je geared squat k*t gaat als je het met 40kg onder ie RAW max probeer :p ik kom met 170 al randje diepte terwijl ik een ruim zittend deadliftpak gebruik

Exactly my thoughts.

Je moet er meer gewicht opgooien en dan zal je automatisch dieper geraken. Bouw hier wel voorzichtig mee op en zie ook dat er spotters bij zijn.

Exactly my thoughts.

Je moet er meer gewicht opgooien en dan zal je automatisch dieper geraken. Bouw hier wel voorzichtig mee op en zie ook dat er spotters bij zijn.

heb net filmpjes gezien, en ga die ook op youtube gooien, diepte viel best nog mee, maar vorm voelde gewooon echt niet goed aan, leek me niet echt goed voor mn knieen, kon knieen totaal niet naar buiten laten wijzen ermee en voelde echt niet goed...

Is normaal. 9 keer van de 10 zal het niet goed lukken de eerste keer. Trial and error. Blijven proberen, het zal wel lukken.

Zieke meet man, vooral die raw Squat van jou. Als je vaker gaat oefenen suited verwacht ik echt een 280 Squat ofzo

ahw ****ing nice man!

ben benieuwd naar de filmpjes

1e keer in pak is idd altijd k*t, na mijn 1e beurt was t ook van, ''wtf ben je aan t doen'' ??? Geared squatten is gewoon heel anders en moet je ook goed oefenen ;)

ahw ****ing nice man!

ben benieuwd naar de filmpjes

thx man

1e keer in pak is idd altijd k*t, na mijn 1e beurt was t ook van, ''wtf ben je aan t doen'' ??? Geared squatten is gewoon heel anders en moet je ook goed oefenen ;)

ja was echt k*t, had ook helemaal dat gevoel, "wtf hoe ben ik hier helemaal ****ed up aan het squatten???" erg moeilijk in pak
was ook hele karwij om erin te raken, denk dat ik me liever dan idd nieuw goed pak koop, 1 maatje groter dat ik nog wat groeimarge heb ook en vlotter kan oefenen...

http://www.youtube.com/watch?v=tSuAY205FCE&feature=youtu.be

Nice squat man en banken gaat ook goed.
Dat in suit doe je totaal verkeerd eigenlijk. Zo rechtop zakken kan niet in suit met zo'n smalle en low bar. Meer naar achter zitten zit het hem vooral in.

hahahahaha die dude die op 1.24 op je rug wil slaan en mis slaat omdat jij weg stapt :roflol:

Sterke lifts, je gaat goed presteren op je komende wedstrijd :)

Doe jij trouwens nog oefeningen voor je flexibiliteit? Kwa bar position en stance lijk je best op mij

Terug
Naar boven