Fitness Seller

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
Nice squat man en banken gaat ook goed.
Dat in suit doe je totaal verkeerd eigenlijk. Zo rechtop zakken kan niet in suit met zo'n smalle en low bar. Meer naar achter zitten zit het hem vooral in.

Thx, bankdrukken begint idd ook steeds beter te gaan, denk raw sterker geworden ook, maar gisteren was het in eerste plaats shirt dat beter zat leek het wel..

Ja dat squatten in suit.. wel even vreemd.. ga serieus moeten oefenen dus, gelukkig nog tijd tot september ofzo voor eerste equipped wedstrijd..
Denk je dat ik in dit suit kan blijven oefenen of zoals ik zei, zelf net iets groter suit kopen en dan vanaf de raw wedstrijden gedaan zijn beginnen oefenen?

hahahahaha die dude die op 1.24 op je rug wil slaan en mis slaat omdat jij weg stapt :roflol:

haha zie nu pas :p

Sterke lifts, je gaat goed presteren op je komende wedstrijd :)

Thx! hoopk ook, deadlift ging voor vorige wedstrijd ook zo, veel liftoff fails, maar dan weekje goed deloaden en dan trek je stukken meer!

Doe jij trouwens nog oefeningen voor je flexibiliteit? Kwa bar position en stance lijk je best op mij

Ben (of was tot voor paar jaar dan:p) best wel flexibel, mss nu wat minder maar doe er niet specifiek oefeningen voor.. why?

Sterke prestatie maar ik zou potverdomme wild worden van die gasten rond je. Rarraraauuww grrraaaah meeeeeh gkrrre komaaan kom op ehezhqkdzehchzepdfhczfdjeqkhdmfc !

Sterke prestatie maar ik zou potverdomme wild worden van die gasten rond je. Rarraraauuww grrraaaah meeeeeh gkrrre komaaan kom op ehezhqkdzehchzepdfhczfdjeqkhdmfc !

haha nee man is juist zalig! tijdens examens zeker maand zitten uitkijken naar deze dag, vanaf nu weer zo goed als elk weekend daar de ME doen.
Is super iedereen motiveert iedereen superhard.

Al deze gasten (en hopelijk ooit ook de jongedame) doen vanaf dit jaar ook mee met de wedstrijden voor BDFPF, met ons eigen team dus vanaf nu ook.

Zieke meet man, vooral die raw Squat van jou. Als je vaker gaat oefenen suited verwacht ik echt een 280 Squat ofzo

thx ook man, had je post eerst niet gezien

hoop idd wel op zoiets eens ik het wat snap hoe ik er een goeie squat uithaal

t*ring ik ben jaloers op jouw squat man! Goed bezig.

t*ring ik ben jaloers op jouw squat man! Goed bezig.

Thx man ;)

Vandaag: Week 6 UB1

MP
5x5x62.5

CGBP paused
5x5x82.5

Pull-ups
5x10x

Weighted dips (wat rustiger gedaan, triceps voelen altijd wat op na shirted bench)
15x bw+15
10x +35
6x +40

BB shrugs
10x120
10x120
10x130
10x130

Is er een reden waarom je MP zo licht houd?
Met zo'n bench zou ik toch wat zwaarders verwachten :o (nog altijd zonder all out te moeten gaan)

Is er een reden waarom je MP zo licht houd?
Met zo'n bench zou ik toch wat zwaarders verwachten :o (nog altijd zonder all out te moeten gaan)

PR op MP is tot nu toe maar 75... :o i know, vreselijk laag nog.. En enorm verschil met pushpress, legdrive scheelt heel veel bij mij, ben heel explosief daarin.
vpr op de MP is ook 5x5x65 dus daar zitten we dan volgende week al aan, kunnen we dan hopelijk nog enkele weekjes blijven verbeteren dat vpr...

De CGBP hou ik eerder wel bewust ook wat lager, om daar niet balls to the walls op te gaan na aantal weken verhogen, die cgbp is ook redelijk op speed vanuit de pauze uitdrukken

Week 6 LB1 alles beltless

Squat
10x40
8x90
5x130
5x5x162.5 vpr en vlot

Romanian DL
8x80
8x130
8x140
8x140
8x140
vpr en eveneens vlot

Hacksquat
3x15x40

Hyperextensions tegen paarse band
15x
15x +10kg schijf
15x +10kg schijf

Standing calve raises
20x blok 18
20x blok 24
15x fullstack

good train!

Vandaag met maatje vanuit de homegym om nieuwe barbell geweest bij vsral ;)
was serieus eindje rijden! Heb 5u gereden, was eerste keer dat ik zo lang reed (heb nog niet zo gek lang mn rijbewijs)
Barbell is allesinds goedgekeurd! ;) thx vsral

Was van plan om in de homegym nog wat licht armen te trainen, maar had na de rit er totaal geen zin meer in.. Dan toch besloten om mee te doen met de guys en te gaan deadliften, geen riem of regular shoes mee, gewoon op mn allstars (goeie schoen natuurlijk ook, maar niet echt gewoon)
en dan ook maar eens volledig zelfde manier gedaan als hun, conventioneel dus, geen sumo vandaag ;)

12x60
12x90
8x140 tot en met deze alles dubbel overhands, barbell is iets dikker dus grip wat laten werken ;)
5x160 eerste dubbel overhands, vanaf 2e mixed grip
3x190 vanaf hier wat magnesium gepakt, dit is eigelijk conv pr, laatste keer datk conv tilde was in mei en kon toen 1x170 ofzo :o
1x210
1x222.5 wou meer doen dan zaterdag :p
en dan jammer genoeg 2x geen liftoff bij 240
jammer, had zaken wel wat makkelijker gemaakt want nu zit ik beetje met dilemma conv/sumo
dit ging vandaag echt lekker na 5u autorit in combinatie met LB training gisteren = stijve rug en hams..

Gezien de meespelende factoren, zou ik conventional volgende week nog eens een kans geven. Op die manier zal je beter kunnen oordelen. Nu was je niet uitgerust, etc.

Gezien de meespelende factoren, zou ik conventional volgende week nog eens een kans geven. Op die manier zal je beter kunnen oordelen. Nu was je niet uitgerust, etc.

Ga dat idd nog eens doen, nu zaterdag ga ik op de ME eerst squatten tegen banden en dan wellicht sumo triple'tje, maar de zaterdag erachter eerst deadliften en conv dus eens goed testen...

Naar gevoel erg lekkere training gehad! Bench lijkt super te gaan, wellicht dat het insane 'offseason' volume en frequentie van sheiko nog wat z'n vruchten afwerpen

Week 6 UB2

Bankdrukken paused
15x20
10x50
5x80
5x5x102.5 vpr en voelde echt goed aan
ga zeker verder kunnen doortrekken dan 105, wat ik gehoopt had, 5x5x107.5 of zelf 110 zit er zeker in, en zou super zijn voor me

Pushpress
5x20
5x50
5x5x72.5

plat DB-press met zwarte band achter bankje, terug even erbij gedaan, keihard lockout power aanpakken!!
10x26 + bandspanning (is 1 band dus over beide handen +- 18kg)
10x30 +
10x34 +
6x38 +

Pendlay Row
20x50
15x60
10x70
superlang geleden dat ik deze deed, altijd db-row of meadows row, nu weer wat afwisselen, was licht gewicht maar voelde superzwaar... greep exact zelfde als bij bench, ook laten touchen op sternum en doodleggen op grond, was echt lang geleden, toch heftig

Dips
20x
20x
12x ineens over & out in de triceps

Face pulls
3x15x50

DB side raises
3x15x12

lekkere training!

Ik ga paused benches volgende cycle ook weer integreren. keep it up

Ik ga paused benches volgende cycle ook weer integreren. keep it up

Thx man ;) 5jes paused vind ik normaal enorm lastig, stuk lastiger op 3tjes paused met dan iets hoger gewicht zelf, maar nu lijkt het wel goed te gaan...
In voorbereiding op vorige wedstrijd was de hoogste 5x5 die ik paused aankon op 92.5 :o en dan overschakelen naar 3x3 met nog steeds verhogen, nu ga ik het wel stukje langer kunnen doortrekken, eens ik dicht bij failure zou komen dan 5x3 wellicht.

Btw, die zwarte band, dat is dan wat iedereen 'monster mini' noemt? gezien het de 2e band is (van lichtst te beginnen)

Week 6 LB2 ME @ HoG

Squat against bands (zwarte "monstermini's", choked onderin rack zodat ze onderin niet los kwamen)
10x20 los
10x20 + bands
10x60 +
5x100 +
5x140 +
(riem om)
3x160 +
3x180 +
2x185 +
1x190 +
heavy

Sumo DL
10x85
5x120
5x160
(riem om)
3x190
3x220 vpr
1x liftoff fail 240
dacht echt dat hij er eindelijk nog eens in zat... de 220 ging vrij goed dus... balen

Speed DL conv. reverse bands (paarse "light bands, bar met 30kg kwam op grond, vanaf knie los)
3x100
3x140
3x160
3x160
3x160
3x160
3x170
3x170

2 keer ofzo een eerste rep die niet snel genoeg was naar mn mening
voor de rest wel goede training

week 6 LB3 recovery squat

gewone squat @ gym nu, mn broer ondertussen wat gecoach voor zijn ME die hij normaal gisteren had moeten doen

4x10x30
4x10x55
4x10x90

easy ondanks het heel brakke zondag gevoel

Terug
Naar boven