Triple Aces
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 105kg
Nice squat man en banken gaat ook goed.
Dat in suit doe je totaal verkeerd eigenlijk. Zo rechtop zakken kan niet in suit met zo'n smalle en low bar. Meer naar achter zitten zit het hem vooral in.
Thx, bankdrukken begint idd ook steeds beter te gaan, denk raw sterker geworden ook, maar gisteren was het in eerste plaats shirt dat beter zat leek het wel..
Ja dat squatten in suit.. wel even vreemd.. ga serieus moeten oefenen dus, gelukkig nog tijd tot september ofzo voor eerste equipped wedstrijd..
Denk je dat ik in dit suit kan blijven oefenen of zoals ik zei, zelf net iets groter suit kopen en dan vanaf de raw wedstrijden gedaan zijn beginnen oefenen?
hahahahaha die dude die op 1.24 op je rug wil slaan en mis slaat omdat jij weg stapt![]()
haha zie nu pas

Sterke lifts, je gaat goed presteren op je komende wedstrijd![]()
Thx! hoopk ook, deadlift ging voor vorige wedstrijd ook zo, veel liftoff fails, maar dan weekje goed deloaden en dan trek je stukken meer!
Doe jij trouwens nog oefeningen voor je flexibiliteit? Kwa bar position en stance lijk je best op mij
Ben (of was tot voor paar jaar dan
) best wel flexibel, mss nu wat minder maar doe er niet specifiek oefeningen voor.. why?

Laughed out loud.