Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
begint een sterke no-no-no squat te worden inderdaad
Heb je geen interesse in gear? (lees squatsuit, niet roids)
)
Waarom van iemand overkopen? Je kan beter een nieuwe bestellen naar je maat, dan ziet ie meteen goed strak.

Je kan dumbbell presses doen met een mini achter je rug.
ging best wel goed, thx
volgende keer beetje knutselen in rack dat we het zo oplossen en maar eens een nieuwe rooie bestellen... (en niet meer gebruiken voor deadlifts...)nooit op de hollandse manier doen. Heb je altijd meer kans dat het fout loopt !
Beste is ofwel zoals ik je heb doorgestuurd in dat filmpje ofwel gewoon een band over de barbell en dan een plate erop.
maar komt wel goed
Het heeft weinig nut om speedpulls te doen na een max triple

Dat zal ook aan andere factoren gelegen hebben. Het oorspronkelijk doel van speedpulls is dat je 1. explosief leert zijn en gewoon wordt om doorheen de weerstand van bands en chains te trekken en 2. je constant aan je techniek kan werken, ook omdat het voor deadlifts meestal maar rond de 50% van je 1RM ligt.
Als je eerst een max triple doet, dan ben je totaal voorvermoeid en zal het dus verloren moeite zijn speedpulls te doen met als doel je techniek bij te schaven.
Wat jij hier deed/doet is je speedpulls wat zwaarder maken en ze relatief laat in je training doen. Op die manier worden het eerder gewone assistance sets en verlies je de waarde die ze kunnen hebben als zijnde speedpulls.
goeie squat!
idd, reverse band kan vlug een ego oefening worden, maw teveel hulp onderin vind ik persoonlijk. ook set up niet ideaal (zoals je aangaf) dat je ze hoog hangt, ok je kan niet anders, maar je moet ze daarom nog niet choken
Ik probeer dat ze iets van +/-20 kg meehelpen en rond kniehoogte geen hulp meer geven![]()
maar zal ook niet altijd zo zijn, ga proberen wekelijks 1 oefening eruit te pikken en die met bands doen (reversed of against ook wisselend) om zo ook steeds een oefening gewoon vrij te doen, is zonder banden makkelijker voor mij om in te schatten hoe zwaar iets is, nu was het steeds puur opwerken omdat dit eerste keer was.
)gewoon die safety pin door de band steken simpel toch![]()
aah, had niet gezien dat het aan bovenkant rack was, ik steek gewoon die safety pin door de band, maar blijkbaar geen optie voor u

Ja maar die hebben enkel 5 standen onderin he... Had ik ze naar boven kunnen doen dan had ik dat idd ook zo gebruikt, dat hij loshangt vanaf knie en dan hoefde ik idd niet te choken... maar aan bovenste balk van rack kan ik toch niet anders toch?
---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 19:55 ----------
hehe idd![]()
, je moet je nu ok niet vastpinnen aan die 20 kg (hulp), ik vond persoonlijk dat 60 kg teveel was. zelf beetje aanvoelen waar je het meest baat bij hebt. Overkill is nooit goed.