- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
idd, heeft een mooi totaal, veel PL hebben een zwakkere lift, hij niet![]()
Dan bekijk je het vrij negatief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, heeft een mooi totaal, veel PL hebben een zwakkere lift, hij niet![]()
Ni overdrijven eh cuylle
mijn totaal mag nog flink omhoog, bench en squat gaan momenteel wel lekker (squat stijgt altijd wel watmaar bench nu eindelijk ook weer laatste maanden ben ik blij om)
maar deadlift is toch beetje sukkelen... Mag gerust wat bij
Thx Gokhann!![]()
pfff je squat en bench zijn echt ****ing sterk, deadlift blijft jammergenoeg wat achter (gaat wat richting Tymboo?) hoezo is je DL zo ''laag'' dan?
nog laaaaang niet.
Bwaa richting tymboo.. I wishnog laaaaang niet.
Squat en bench gaan gewoon steeds in stapjes vooruit, dat resulteert dan tot af en toe eens een mooi pr om de maand-2maand ofzo, maar deadlift tjah...
Daar is 1 mn uitvoering nog wat achter op die van squat en bench mss
en 2 ik vind het gewoon makkelijkere oefeningen om eens meer gewicht op te gooien dan vorige keer en te attempten, fail je, dan fail je, maakt niet zoveel uit, maar deadlift, als het 2.5 kg teveel is (bij wijze van spreken) dan trek ik hem gewoon niet los... Sucks man![]()
veels te vaak proberen te maxen, met DL max ik amper 1x per maand, en progressie is dik, same met squat... Maar met bank failde ik bijna iedere training wel een paar x, en 0,0 progressie. Misschien lekker submax setjes draaien dan komt de progressie en techniek wel 
zelfde als mij met bench ongeveer dusveels te vaak proberen te maxen, met DL max ik amper 1x per maand, en progressie is dik, same met squat... Maar met bank failde ik bijna iedere training wel een paar x, en 0,0 progressie. Misschien lekker submax setjes draaien dan komt de progressie en techniek wel
![]()
Tjah maxen... Volume draaien voor deadlift vind ik persoonlijk allesbehalve lekker (heb het gehad in sheiko en vond dat de minst leuke trainingen)
. Maar had je wel progressie op je deadlfit tijdens Sheiko?

Hij bedoelt waarschijnlijk dat je het mis hebt...
Genoeg pl'ers die verhoudingsgewijs een veel sterkere deadlift hebben dan hun bench of zelfs squat. Het is in elk geval niet zo dat bij pl'ers de pull over het algemeen slechter zou zijn dan de andere twee lifts, daar is voorzover ik weet geen statistisch bewijs van.
En de reden dat die squat dan soms hoger ligt dan de deadlift is omdat er over het algemeen veel meer extra kilo's uit een squatpak te halen vallen dan uit een dl pak (zeker bij een conventional dl).

zelfde geldt voor de andere dbb'ers, toffe kerels allemaal 

ik bedoelde dat jij het hebt over zwaktes ipv sterktes. ik had bijv een 120 bench bij 275 deadlift, dan kan je 120 bench een zwakte noemen maar 275 deadlift ook een sterkte snap je![]()
ok nu benk mee, en sterke squat uw 300