Fitness Seller

Triple's Powerliftinglog

Slaat nergens op lieve willem. Ik doe soms ook in week1 in 5x5, week 2 4x4 en week3 3x3 op bv close grip bench en iedere week steek ik 10 kg bij en dat levert me progress op. Dit kan ook helemaal in een wsb schema.

+1 voor RV

altijd dat gezeik. alsof er in het WSB template geen plaats is voor 5*5...Read again...
als er squats, bench, deadlift, rows etc..in je "schema" zit, is het al een goed teken ;-)

o ja, sterke squats!

Zeker sterke squats, maar je deed een 220 met veel ruimte over, had ook niks minder verwacht:)

• Topic Starter Topic Starter
thx gaste ;)
maar die 220 was niet met ruimte over hoor:p die was aardig hard

Week 10 UB2

Bank paused
10x20
10x50
5x80
5x100
5x112.5
5x112.5
5x112.5
5x112.5
5x112.5
vpr lekkerrrrr

Pushpress
5x20
5x50
5x70
3x82.5
3x82.5
3x82.5

Pendlay row
10x60
10x60
10x60

BW dips
3x15x

Face pulls
3x15x41

Nice, maar Pendlay Rows in Deload-mode? :p

IK gok super strict mode :o mooie PR @ de bank man :D

Ja de rest is wat deload-ish (maar pendlay row is sowieso niet zo hoog hoor bij mij, doe die idd heel strict en op speed)
Pushpress ook het volume stevig naar beneden gehaald dus op die manier maak ik mezelf ook wijs dat dat deloaden is :p
Maar is sowieso maar testwedstijdje zondag, gaat het goed = mooi meegenomen, gaat het niet goed = so be it, is pas 7 april dat ik er echt wil staan.

Niet iedereen maakt er shrugs/calf raises/deadlift lockouts van, beachboy :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 00:17 ----------

Mooi, aces. Mijn bench gaat voorlopig ook steady door 5x5 en 3x3 stuff te doen.

Niet iedereen maakt er shrugs/calf raises/deadlift lockouts van, beachboy :cool:

We zullen eens samen rug trainen en jij mag volledig de uitvoering kiezen. Kijken wie het sterkste is, ook met 25-30kg BW verschil.

Serieus: ook al doe je superstrikt, 60kg Rows zijn uiteraard easy voor iemand met zijn stats.

We zullen eens samen rug trainen en jij mag volledig de uitvoering kiezen. Kijken wie het sterkste is, ook met 25-30kg BW verschil.

Serieus: ook al doe je superstrikt, 60kg Rows zijn uiteraard easy voor iemand met zijn stats.

Oké. Hopelijk kan ik mijn squat op de wedstrijd dan vervangen door een 1RM lat pulldown :D

60 kg rows zijn inderdaad licht. Sommige dagen voel ik dat ik kan rowen met 120 kg en dan gaat het goed en sommige dagen voel ik dat ik beter veel volume doe met maar 60 kg. Kan van tijd tot tijd en persoon tot persoon verschillen denk ik.

Oké. Hopelijk kan ik mijn squat op de wedstrijd dan vervangen door een 1RM lat pulldown :D

60 kg rows zijn inderdaad licht. Sommige dagen voel ik dat ik kan rowen met 120 kg en dan gaat het goed en sommige dagen voel ik dat ik beter veel volume doe met maar 60 kg. Kan van tijd tot tijd en persoon tot persoon verschillen denk ik.

Who cares about a meet? It's all about the beach! ;)

Twijfelgevalletje:

hele week wat op kcal-inname gelet omdat ik erg dicht bij 100kg zweefde al tijdje en oorspronkelijk van plan was om in -100 mee te doen, zie ik dan vandaag ineens dat ipv gewicht stabiel te houden, wat het plan was, dat ik toch op die week beetje afgevallen ben, meer dan ik verwacht had. Daarnet woog ik nuchter 98.4
Enerzijds goed, kan voor -100 zelf nog normaal eten en drinken zoals ik alledaags doe (weeg dan dik kg'tje meer na eten enzo) anderzijds keek ik nog eens naar records en wtf die staan bij -110 lager dan bij -100 :p

-100 junioren BR raw BP: 145 BR raw DL: 245
-110 junioren BR raw BP: 142.5 BR raw DL: 230

Eigelijk was het niet echt de bedoeling om voor records te gaan maar zeg nu zelf is toch nice om je naam in zo'n lijstje te zetten ;)
En nu bench zo lekker gaat...

Ga naar je koelkast en eet alles op wat je tegenkomt. Succes in de -110.

Of nu in de -100 de records pakken en volgend jaar in de -110? Of vice versa ;)

Twijfelgevalletje:

hele week wat op kcal-inname gelet omdat ik erg dicht bij 100kg zweefde al tijdje en oorspronkelijk van plan was om in -100 mee te doen, zie ik dan vandaag ineens dat ipv gewicht stabiel te houden, wat het plan was, dat ik toch op die week beetje afgevallen ben, meer dan ik verwacht had. Daarnet woog ik nuchter 98.4
Enerzijds goed, kan voor -100 zelf nog normaal eten en drinken zoals ik alledaags doe (weeg dan dik kg'tje meer na eten enzo) anderzijds keek ik nog eens naar records en wtf die staan bij -110 lager dan bij -100 :p

-100 junioren BR raw BP: 145 BR raw DL: 245
-110 junioren BR raw BP: 142.5 BR raw DL: 230

Eigelijk was het niet echt de bedoeling om voor records te gaan maar zeg nu zelf is toch nice om je naam in zo'n lijstje te zetten ;)
En nu bench zo lekker gaat...

ga naar de supermarkt, koop 10 van deze kannetjes (de meeste rechte) en drink ze in maximaal 7 dagen alelmaal op. repeat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of nu in de -100 de records pakken en volgend jaar in de -110? Of vice versa ;)

Ja maar ik weet niet 100% zeker of ik volgend jaar nog junior ben als deze wedstrijd valt

deze bond organiseerd jaarlijks 4 wedstrijden:
een belgisch kampioenschap met 'single events' bankdrukken en deadliften raw
een bk idem maar equipped
een bk 'single event' squat en totaal raw
en een bk idem maar equipped

volgend jaar in juni word ik 23, dus afhankelijk van hoe de kalender eruit ziet volgend jaar is dit ofwel mn laatste 'bk raw single bp + dl' of heb ik er idd volgend jaar nog 1...

Eigelijk boeit het allemaal niet zooooo, maar zoals ik zei, het is toch nice om in zo'n lijstje te staan...
Deadlift kan ik beide wel denk ik... Bench weet ik zelf niet of ik 143 druk hoor, hoop vooral op een PR (!!) van 140, daarna zie ik wel, maar als 140 lukt is heb je meer kans om 143 te drukken daarna, dan 145.5, vandaar :p

en buiten dat, in beide klasses kan er evengoed morgen iemand staan die pak sterker is.. dus dan pak ik ook geen records :) belangrijkste is pr op bank en deadlift

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 12:03 ----------

ga naar de supermarkt, koop 10 van deze kannetjes (de meeste rechte) en drink ze in maximaal 7 dagen alelmaal op. repeat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha goed maar is morgen :p

anyways, ik weet het nog steeds niet echt 100% :)

Ik begrijp dat je van tevoren niet op hebt hoeven geven in welke klasse je uit gaat komen? In dat geval maakt het toch geen zak uit, gewoon lekker veel eten en dan zie je morgen wel of je 99 of 101 weegt. Aangezien het toch maar een oefenwedstrijdje is...
Bij de NABBA hadden ze trouwens ook van die rare wedstrijden... een BK bench en deadlift, wie verzint het, doe dan gewoon meteen een fullmeet...

Ik begrijp dat je van tevoren niet op hebt hoeven geven in welke klasse je uit gaat komen? In dat geval maakt het toch geen zak uit, gewoon lekker veel eten en dan zie je morgen wel of je 99 of 101 weegt. Aangezien het toch maar een oefenwedstrijdje is...

Ja jawel, heb me ingeschreven in -100, maar als je je gewichtsgrens niet haalt is het toch niet dat je niet mag meedoen? dan zit je gwn in hogere klasse toch?

Terug
Naar boven