Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben ook nog bezig aan een filmke van alle teamleden! 

I.v.m. vorige UB-training: zorg wel voor min of meer een balans tussen push-en pull-oefeningen, he. Je doet 5x5 voor Bench, 3x3 PP, paar setjes Dips en eigenlijk maar 2 werksetjes Rows (en ook nog wat Face Pulls).

I.v.m. vorige UB-training: zorg wel voor min of meer een balans tussen push-en pull-oefeningen, he. Je doet 5x5 voor Bench, 3x3 PP, paar setjes Dips en eigenlijk maar 2 werksetjes Rows (en ook nog wat Face Pulls).
Ivm je k*ttraining: verwondert me amper. Je bent al constant dikke pr's aan't maken en dan nog eens een wedstrijd erin. En nu zonder rust weer verder en terug op alle 3 lifts een max triple willen doen. Wat verwacht je? Je bent ook maar een mens![]()
Niet heel abnormaal. Hij doet zware benches, cgbp, pp en mp's die zowat het meeste carryover hebben voor hem naar zijn competitie lift. Daarnast doet hij 2x per week 1 row oefening. Is bij wsb ook vaak zo. Ik prefereer ook meerdere lat oefeningen te doen, maar da's ieder z'n ding
Kan goed zijn dat dat het meeste carry-over heeft naar z'n Bench, maar als je jaren aan een stuk een pak meer gaat 'pushen' dan je 'pult', gaan je schouders dat toch niet zo aangenaam vinden.
Weet trouwens niet of Mr. Triple Aces dat doet, viel mij gewoon op bij vorige training. Zeg helemaal niet dat dat een algemene trends is in z'n workouts.

Kan goed zijn dat dat het meeste carry-over heeft naar z'n Bench, maar als je jaren aan een stuk een pak meer gaat 'pushen' dan je 'pult', gaan je schouders dat toch niet zo aangenaam vinden.
Weet trouwens niet of Mr. Triple Aces dat doet, viel mij gewoon op bij vorige training. Zeg helemaal niet dat dat een algemene trends is in z'n workouts.
Jeroen, wanneer is je wedstrijd?
Ik zou 2 weken voor je wedstrijd opwerken naar een goeie opener en dan nog 1 week semi deload trainen vb squats rond 150-160 kg, deadlift ook, bench rond de 100 en dan 5 dagen tot een week niks doen, tenzij heel heel lichte bloodflow stuff, zoals bands/machine werk.