AndroidHealthClinic

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
Bij de NABBA hadden ze trouwens ook van die rare wedstrijden... een BK bench en deadlift, wie verzint het, doe dan gewoon meteen een fullmeet...

Ben ik helemaal mee eens maarja :p
valt dan ook wel op dat ze hiermee pak meer inschrijvingen halen... 80 bench only inschrijvingen, waarvan er dan nog een aantal met de deadlift ook meedoen maar lang niet allemaal heb ik vernomen

Eet gewoon zoals je altijd eet joh. Sowieso meer eer als je moeilijkere records verbreekt toch. Alleen in de lijst staan omdat de concurrentie minder is zou ik niet extra voor eten ;). En die -100 records haal je ook wel spoedig.

Ja jawel, heb me ingeschreven in -100, maar als je je gewichtsgrens niet haalt is het toch niet dat je niet mag meedoen? dan zit je gwn in hogere klasse toch?

Bij NPB (IPF) is de regel dat je uit moet komen in de gewichtsklasse waar je je van tevoren voor opgegeven hebt. Maar dat is niet bij alle bonden zo, ik meen me te herinneren dat het bij de NABBA ook niet zo was.

Ja denk dat ik gwn verder doe zoals normaal, en wel zie wat ik morgen weeg...

denk dat hier overheen gelezen is :D

Hij bedoelt dat het zogezegd niet uitmaakt of onder 100 kom of niet, niet dat als ik het niet haal dat ik niet mag meedoen... Denk niet dat dat bij BDFPF zo zit... Was vorige keer toch ook ne kerel van u ploeg cuylle da -90 had opgegeven en uiteindelijk ook bij mij moest meedoen?

Laatst bewerkt:
Hij bedoelt dat het zogezegd niet uitmaakt of onder 100 kom of niet, niet dat als ik het niet haal dat ik niet mag meedoen... Denk niet dat dat bij BDFPF zo zit... Was vorige keer toch ook ne kerel van u ploeg cuylle da -90 had opgegeven en uiteindelijk ook bij mij moest meedoen?

ja bij BDFPF maken ze daar niet veel probleem van, als je hebt opgegeven -100kg, dan zien ze dat wss als, hij zal normaal deelnemen in de -100, dus kan -90 of -110 ook door omstandigheden denk ik.

haha -90 zal het in ieder geval niet meer worden:p

Ik begrijp dat je van tevoren niet op hebt hoeven geven in welke klasse je uit gaat komen? In dat geval maakt het toch geen zak uit, gewoon lekker veel eten en dan zie je morgen wel of je 99 of 101 weegt. Aangezien het toch maar een oefenwedstrijdje is...
Bij de NABBA hadden ze trouwens ook van die rare wedstrijden... een BK bench en deadlift, wie verzint het, doe dan gewoon meteen een fullmeet...

Ik heb tot nu toe altijd fullmeets gedaan en single lifts wedstrijden altijd bewust vermeden. Alleen worden er in België zo weinig wedstrijden, kwalitatieve al helemaal, georganiseerd dat je als lifter weinig keuze hebt. Ik doe hem gewoon mee om wat wedstrijdritme op te doen en te zien hoe het er bij de BDFPF aan toegaat. Ik ben eens benieuwd of ze 80 man kunnen laten benchen en een deel daarvan laten deadliften op 7 u tijd.

één voordeel aan zoveel deelnemers, ik zal sinds lange tijd vermoedelijk niet alleen moeten liften in mijn klasse

Vorig jaar waren er op dezelfde wedstrijd tussen de 55-60 deelnemers. Dan is de wedstrijd rond 13h begonnen en geëindigd rond 19.30h. Dus reken nu maar een stukje later.

Wedstrijd ging goed vandaag!

ingewogen op 98.0, vreemd genoeg nog gewicht verloren, maar ligt wellicht aan het feit dat ik niet zo best sliep gisteren, veel wakker gelegen en veel wc op moeten zoeken, maar uiteindelijk toch alles goed verlopen.

Voor beide lifts wel te vroeg opgewarmt, veel gewichten dubbele sets gedaan, maargoed beter te vroeg dan te laat opwarmen.

Bench
125 goed en easy
135 goed, voelde wel zwaar maar uiteindelijk mooi kunnen doorduwen PR
140 goed, zelfde verhaal PR
geen BR poging omdat iemand anders die al in zn 1e beurt had :D duwde uiteindelijk 160 ofzo..

Denk 9 wit maar dat moet ik maar eens checken op filmpjes

DL
225 easy
240 voelde hard op liftoff maar ging goed PR en superblij mee
245.5 idem maar BR!!! als ik met gewicht stond schoot er wel krampje in kuit wuuuut
250 fail, 2cm van grond ofzo
kreeg 4e beurt om record nog aan te scherpen,next time ;)

Erg blij mee allesinds, over een maand het echte werk ;)

Sterk man gefeliciteerd!

Sterk jochie. Die bench moet ik je binnekort maar eens nadoen dan !

Mooie prestatie man!

harde shit man, zeker succesvol wedstrijd dit. gefeliciteerd met de records:)

good stuff!

Leuke wedstrijd!

bench ziet eruit alsof er nog ruimte in zit!

Terug
Naar boven