Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12x10 moet doen op eender welke gewichten dan zijn m'n quads perte totale verzuurd. Jij daar geen last van?
van lichte fronsquats damn, maar ga in nieuwe trainingscyclus wat vaker frontsquatten met deftigere gewichten
setjes afwerken zou nog meer fails opleveren dus gwn licht verhogen met singles laatste 2 setjes
Als je wat slimmer opbouwt druk je wel meer dan 82,5 (nu was je al behoorlijk leeg)! Maar pr's zijn altijd leuk.
O hoor. Het was alleen maar een tip, en een max op mp boeit natuurlijk niet voor een powerlifter. Het is natuurlijk wel leuk om af en toe te proberen. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het niet al te slim zo vlak voor zijn wedstrijd zoveel herhalingen te maken op een hoog percentage van zijn 1rm. Veel te blessuregevoelig en niet heel veel toegevoegde waarde. Je hoeft niet gelijk zo'n toon aan te slaan tegeniemand die opbouwende kritiek geeft, ik lees zowat alle pl-logjes en kan niet alles bijhouden.Als je zijn log een beetje goed volgt weet je dat zijn bedoeling 5x3 was en niet maxen. Na het failen van zijn set heeft hij gewoon nog wat maximaal geMPt
Als je zijn log een beetje goed volgt weet je dat zijn bedoeling 5x3 was en niet maxen. Na het failen van zijn set heeft hij gewoon nog wat maximaal geMPt
O hoor. Het was alleen maar een tip, en een max op mp boeit natuurlijk niet voor een powerlifter. Het is natuurlijk wel leuk om af en toe te proberen. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het niet al te slim zo vlak voor zijn wedstrijd zoveel herhalingen te maken op een hoog percentage van zijn 1rm. Veel te blessuregevoelig en niet heel veel toegevoegde waarde. Je hoeft niet gelijk zo'n toon aan te slaan tegeniemand die opbouwende kritiek geeft, ik lees zowat alle pl-logjes en kan niet alles bijhouden.
van jou ook niet, weet ik wel 

O hoor. Het was alleen maar een tip, en een max op mp boeit natuurlijk niet voor een powerlifter. Het is natuurlijk wel leuk om af en toe te proberen. Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het niet al te slim zo vlak voor zijn wedstrijd zoveel herhalingen te maken op een hoog percentage van zijn 1rm. Veel te blessuregevoelig en niet heel veel toegevoegde waarde. Je hoeft niet gelijk zo'n toon aan te slaan tegeniemand die opbouwende kritiek geeft, ik lees zowat alle pl-logjes en kan niet alles bijhouden.
Ik spreek helemaal niet met een bepaalde toon, ik deel gewoon wat info mee die je niet wist

game is on 

maar hopelijk toch wel na een aantal wedstrijden, eens ik het goed onder de knie heb wel he...
We've got a deal
neenee, very soon niet denk ikmaar hopelijk toch wel na een aantal wedstrijden, eens ik het goed onder de knie heb wel he...
Het zit aan m'n benen trouwens even strak als die 42 lijkt het...
Heb het even aangedaan maar er niet in gesquat, was een evengrote karwij als bij het oude om aan te krijgen, en straps moeten niet zo gek veel ingekort worden lijkt het, 3tal cm ofzo denk ik. Alleen aan mn pens is er wel nog wat ruimte![]()

ik hou het wel in de gaten uiteraard, nu wil ik wel sowieso in -100
maar bij jullie ist over 2 weken zeker?
thx man, jullie ookmaar bij jullie ist over 2 weken zeker?
Juist ! Sinds vandaag zijn de zware trainingen zowat voorbij. Kijk er naar uit. Wordt plezant !