XXL Nutrition

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
Wat geknutseld vanmiddag: boards gemaakt

2ymubux.jpg

2cm
4cm
6cm
8cm
10cm
en board met foam

morgen laatste lichte training voor zaterdag

gewicht vanochtend 99.8

Damn, dat zijn wel reusachtige boards. :D

Damn, dat zijn wel reusachtige boards. :D

Valt wel mee hoor, totale lengte is zo'n 60cm, dus vrij makkelijk hanteerbaar zonder ook helemaal over iemand te moeten leunen, en de verdikkingen zo'n 25cm, ga je dus ook niet naast gaan zitten met je barbell lijkt me :p

Maar leek me wel eens handig om te maken ;) in m'n gym hebben we dat niet, in de homegym van maatjes ook niet dusja...

W14 Deload 2

Squat
5x20
5x70
5x70
3x110
3x135
3x135
2x155
2x155
2x155

Bench paused
10x20
3x70
3x85
3x85
2x100
2x100
2x100

best wel klaar voor een deftige meet te zetten denk ik, nog 2 dagen echt niksen en dan kunnen we, heb er zin in ;)

Succes :D

succes man!

had graag dook deze wedstrijd meegedaan maar zit in London (ME zuipen! :D)

als je ooit gewichtklasse lager zou willen meedoen, misschien handig artikel?:
http://www.70sbig.com/blog/2012/04/cutting-weight-for-a-meet/

(vandaag pas online gezet)

Thx, het is idd allemaal niet zo moeilijk ;) water is belangrijkste

mn broer was voor vorige wedstrijd de vrijdag met maatjes naar kfc gaan eten en woog zaterdag ochtend 83.7 (1.2kg teveel)
liet hem gewoon over die zaterdag minstens 6liter water drinken en wat tassen koffie, zondagochtend ingewogen op 81.3 ofzo met nog klein ontbijtje :p

Andere teammember is in een week van 81kg naar 74 gegaan ;) hij heeft het natuurlijk wel grondig aangepakt
en nog PR's gepakt hoor ;)

Vanochtend woog ik ook nog steeds 99.8, dus zit wel safe voor -100

En normaal, als ik mn doelstellingen voor deze wedstrijd haal doe ik de volgende voor het eerst in suits en shirt, dus dan is het een maandje vreten en in hogere klasse meedoen omdat mn suit en shirt toch wat te groot zijn.
Als ik niet echt haal wat ik wou halen doe ik die wedstrijd raw mee als revanche...

zo dus even verslagje, het ging wel goed, heb mn doel gehaald, maar had wel wat meer in kunnen zitten, van de squat ben ik beetje teleurgesteld

Het was BK squat single + powerlifting + team bench
dus let wel, mn squat telde zowel voor de discipline single squat als squat in powerlifting, vandaar verschillende records, zelfde bij bench..
vandaar dus 5 belgische records gehaald eig. single squat - pl squat - pl bench - pl deadlift en pl totaal

Ingewogen op 98.7

Bij de squat deed ik

207.5 3 wit, maar hmm gevoel was niet super, wel belgisch record en ook wereld record single squat:p (stond maar op 205 in mn categorie)
220 3 wit, naar gevoel veel vlotter dus had er wel vertrouwen in, evenaring PR
225.5 3 rood, jammer, echt jammer, want had die echt kunnen pakken, 225 was het ER in squat in powerlifting van mn categorie vandaar, had deze echt moeten hebben, in midden gefailed

Bench
130 3wit, easy, BR, 130 was minimarecord van bench in PL
140 3 wit, zelfde verhaal als vorige maand, voelde zwaar aan, maar toch kunnen uitdrukken, evenaring PR
iets te ambitieus verhoogt hierna mss
145 3rood, deze was echt te zwaar voor vandaag

DL
230.5 3 wit, vlotte opener, had ik niet verwacht, BR en totaal BR en PR
240 3wit, hard, maar 600 is binnen, superblij!
247.5 3wit, is nieuw PR!!

dus 607.5 totaal gehaald!! Best wel blij, maar de squat had ik die 225.5 moeten halen!

Ook dopingplasje mogen inleveren dus over een 2-3tal weekjes weten we of b&f-shop hun whey en crea wel safe is! :p

naice!

squat leek echt easy man

Damn wat een harde squat.
Goed resultaat ook.

Thx jonges! ja die squat 220 voelde echt goed, enerzijds snap ik echt niet dat ik die 225.5 failde, anderzijds wel, aangezien ik er echt superduizelig van was :p

Ziekke squat!! En je hebt ook nog eens een PR op je dl, nice wedstrijd man.

Maar waarom zak jij eigenlijk zo snel tijdens de squat?

Goeie wedstrijd gedraaid, best apart inderdaad dat je die 225,5 squat failt

Ziekke squat!! En je hebt ook nog eens een PR op je dl, nice wedstrijd man.

Maar waarom zak jij eigenlijk zo snel tijdens de squat?

Thx, ja die uitvoering is gwn gemakkelijkst voor me gok ik :o
maar nu komen er weekjes van trainingen in pak aan, denk dat ik ga afzien want squat-uitvoering zal flink aangepast moeten worden hiervoor denk ik.

Goeie wedstrijd gedraaid, best apart inderdaad dat je die 225,5 squat failt

Thx ja vreselijk gwn!
Hoe komt het dat je niet mee deed? (of was je dat niet van plan) Vond je vorige wedstrijd BDFPF minder goed als NABBA hun wedstrijden?
Moet zelf eerlijk zeggen dat ik flink impressed was van de tijd waarin ze toch zoveel mensen hebben kunnen doen benchen, had net als jij veel erger verwacht.

Thx ja vreselijk gwn!
Hoe komt het dat je niet mee deed? (of was je dat niet van plan) Vond je vorige wedstrijd BDFPF minder goed als NABBA hun wedstrijden?
Moet zelf eerlijk zeggen dat ik flink impressed was van de tijd waarin ze toch zoveel mensen hebben kunnen doen benchen, had net als jij veel erger verwacht.

Misschien dat het eerder mentaal was? Kracht heb je echt zat :)

Reden dat ik niet heb meegedaan was persoonlijk en ligt zeker niet aan de BDFPF. In vergelijking met de nabba vind ik BDFPF toch een stukje beter.

Good job Champ ;)

Terug
Naar boven