Zooo, sinds deze namiddag terug van vakantie. Echt van genoten, voel me helemaal uitgerust ook. Lekker veel vitamine D ontvangen allesinds.
BW ook weer beetje kunnen opkrikken naar +-102.5 na een 'dipje' van die intensieve vakantiejob + stevig festivalletje.
Heb ziek veel zin om er in te vliegen, inschrijving voor eerste wedstrijd is in orde, schema gebaseerd op sheiko is uitgewerkt en ligt klaar, maw = motivatie is skyhigh voor komende 9 weken tot nationaal kampioenschap waar ik hard wil knallen. Ben ook wat aan het twijfelen om nationaal kampioenschap bankdrukken er ook 'als training' bij te nemen 22 september.
Heb op reis 2 dagen met mn jongere broertje wat hillsprints gedaan, redelijk stevige helling, 6x60m, still pown him, eerste keer dagenlang overal stijf geweest, na 2e keer niks, zo zie je maar hoe snel lichaam kan wennen aan bepaalde training (had in geen jaar meer gesprint) Ook vaak in zwembad 'pool-boxjumps' op navelhoogte, maar dus met waterweerstand erbij, gedaan. 1 keer ook ferm eraf geschoten en resulteerde in serieus dikke en blauwe scheen maar hindert niet echt meer.
Maandag terug beginnen trainen in (het toch wel gemiste) Olympic Gent!! Weet niet echt of ik log helemaal ga bijhouden komende 4 weken want heb het helaas ook druk met stapel herexamens voor school... Mss af en toe gewoon een kleine update ik zie het wel.