MuscleMeat

Triple's Powerliftinglog

Damn, ik log ff in om te kijken of hier een ek powerlifter is, logt hij t wedstrijdverslag niet!
Ach, geen nieuws is goed nieuws hoop ik!

Nice dan! Aan de smileys te zien is het goed nieuws, ben benieuwd naar cijfers!

• Topic Starter Topic Starter
Haha effe geduld jongeleerd :p moest rechtstreeks van de wedstrijd naar het trouwfeest van m'n neef, na mn wedstrijd dan maar gedouched in het zwembad aangezien de faciliteiten in die zaal daar niet bijzonder zijn :p (zijn gwn geen douches of kleedkamers ofzo) zij die er al geweest zijn weten wel waarover ik spreek :p

Nu dus terug bij positieven (althans semi, worst hangover ever, mocht nog wel eens nu ;) ) en straks gaan stemmen...

Maar ok, wedstrijdverslag:

Kwam iets voor 12 toe, mooi op tijd dus om in te wegen, 103.9 klein ontbijt nog genomen voor vertrekken maar blijkbaar geeft m'n weegschaal thuis toch iets zwaarder..
Beginnen vreten en dan werd rond half 1 afgeroepen dat wedstrijd half uur vroeger zou starten omdat er zoveel deelnemers zijn... stressy dus aangezien de kerel die zou handlen/coachen/wrappen al sowieso iets later ging zijn dan mij, bleek dan nog dat z'n ouders met de auto weg waren en zij te laat thuis waren waardoor hij nog later was...
Om een lang verhaal kort te maken (of is dat al te laat? :roflol: ) hij komt toe net voor m'n derde squatbeurt... Omstandigheden allesbehalve perfect dus aangezien ik mezelf echt niet graag bandeer voor zware beurten.
Komt daar nog eens bij dat judges er serieus spoed achter zetten, half 2 beginnen wou voor sommigen blijkbaar zeggen dat je 5min daarvoor niet meer mag opwarmen.... Gelukkig toch nog m'n laatste op het plateau zelf kunnen doen na wat aandringen anders moest ik van 230 naar 270 eerste beurt...

Achja uiteindelijk alles relatief goed verlopen, tot en met de eerste beurt bench was ik enorm zenuwachtig en beetje gefrustreerd soms omdat alles zo snel moest gaan en omstandigheden niet ideaal waren voor mij maar vanaf dan was het genieten en met meer positieve stress liften en opwarmen :)

De cijfers dan ook maar eens:

sq
270 3wit
285 1rood, totaal onbegrijpelijk maargoed :p
290 3wit, lelijkste beurt ooit, redelijke strain ook, goed dat ik niet voor 295 oid gekozen heb dus hoewel dat volgens iedereen erin zat na het zien van mn 285

20min warmup... pff dat is even wennen, snel, maar is int. ook zo dus wen er maar best aan.

bp
182.5 3wit superblij, kwam er ook vrij goed op
187.5 3wit, idem, wel lastige beurt, juist gepast
190 mis, shirt stuk lager getrokken en denk nét iets te laag getouched waardoor ellebogen niet echt recht onder bar zaten, hierdoor amper cm omhoog.

dl
255 3wit, opener 5kg verlaagt
270 3wit, hmm voelde zwaar
282.5 3wit, heerlijk pr, m'n beste beurt van de 9 sowieso, moest er gewoon aan, heerlijk moment, dat gevoel als je het dan kan verwezelijken

= totaal 760 en 455.85 wilks punten en mag dus meedoen aan EK junioren volgend jaar in Praag in april, droom die uitkomt!!!

Denk op punten 2e of 3e geeindigd, was 1e van de junioren allesinds, maar waren 3 groepen (junioren waren eerste) en weet resultaten niet van de andere groepen aangezien ik dus weg moest, jammer eigelijk om uitreikingen enzo te moeten missen op zo'n dag... Maarja, veronderstel dat JL Collart wel zal voor me geeindigd zijn :p en mss Geoffrey Mignolet ook.

Nu minstens half weekje rust en dan wat licht sq & dl, bankdrukken laat ik even zo, schouders kunnen wat rust gebruiken. Deze week eens kijken voor trainingschema samen te stellen voor komende 5maand.

Iedereen ook bedankt voor de steun!!

filmpjes volgen later deze middag

Congratz, beer!

nice !

Gefeliciteerd man!

Gefefilicteerd man! Kijk al uit naar de filmpjes!

Nogmaals echt sterk man. Ik hoop je in Praag te zien!

very nice!

Heel mooi resultaat! En dan nog niet genoeg om de wedstrijd te winnen? Welke bond is dat? Daar ligt het Belgisch niveau dan wat hoger precies :D

Netjes!

Naice man!

• Topic Starter Topic Starter
Thx iedereen

Heel mooi resultaat! En dan nog niet genoeg om de wedstrijd te winnen? Welke bond is dat? Daar ligt het Belgisch niveau dan wat hoger precies :D

Mn klasse heb ik allesinds wel gewonnen, en bij de junioren was ik op punten ook de beste maar was omdat Steve weer geen gelukt had met z'n benchshirt helaas, maar normaal eindigt Jean Luc Collaert wel eindje boven mij hoor :p en Steve ook gewoon als die op alledrie de nr's een degelijke beurt kan zetten.

Is VGPF en LFPH (waalse tak) de Belgische IPF, Orhan heeft daar ook nog bij meegedaan.

gefeliciteerd.

ik zie je in Praag.

nu doorbouwen na de 800 toe.

gr Pjotr

bij 285 squat:
START!... euh, squat!!! :p

Mooie lifts. Ik heb je nog nooit zo hard zien strainen als die 290 squat ;)

Erg mooi resultaat Triple, het is je gegund!

Terug
Naar boven