p*ssy training gehad vandaag. Omstandigheden ook niet helemaal optimaal maar dan moet je ook kunnen presteren!
Gisteren 14enhalf uur gewerkt, dus behoorlijk moe vandaag, rijd ik 45min naar cuylleke om eens met hem te trainen, op 1min van zijn gym in een smal straatje per ongeluk tegen een geparkeerde auto zn spiegel... Met helaas de bestuurder erin dusja
Was niks aan alleen de plastiek geraakt maar toch stond dat mens serieus van haar tak te maken uiteraard... Maw al dik halfuur later pas kunnen beginnen en weet wellicht al waarvoor ik gisteren al die overuren heb mogen maken. Hopelijk niet maarja... Focus was dus ook wat minder... Achja!
4/26.3
squats
5x70
5x70
5x120
3x160
(riem)
3x190
(wraps)
3x210
3x220
2x230
eens met mn nieuwere wraps gesquat, damn, deze zijn gewoon too much om 'raw' mee te squatten, kon echt niet goed zakken, knieen te ver vooruit waardoor ik zelf twijfelde aan mn diepte... Ook wel eerste keer ooit... wou voor 3x230 gaan maar zat er niet in, vorm was niet goed genoeg hiervoor, zou nochtans makkelijk moeten kunnen.
Bench paused medium grip
5x40
5x80
5x100
3x120
3x140 beetje grote sprong nog voor mij van 120 naar 140, voelde ik wel wat
2x150 2rm pr, dacht mss dat een 3e erin zat maar voelde dan toch niet zo uiteindelijk, wijselijk niet geprobeerd.
(2board)
3x150
3x150
3x150
raw ging wel nog goed, moet ongeveer weer in pr-zone komen. op boards ging weer slechter dan zonder board

that's it, helaas niet kunnen deadliften, veel tijd verloren voor training natuurlijk ook...