- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn dat je kniebanden die zo kraken bij die 210 squats? ik blijf fan van je vorm man... het ziet er zo natuurlijk uit. sowieso ook mad props voor die bench. als jij nog een paar jaar in dit tempo door kan gaan ben ik benieuwd waar het schip strand
Mwoah bench ging naar gevoel wat minder dan vorige week. Maar komt wel goed, nu weekendje goed rusten en dan weer knallen. PR's komen er sowieso uit op NK, heb ik vertrouwen in en is enige doel.
Dat kraken van de knie heb ik ook, altijd al gehad. Doet echter nooit pijn dus of het kwaad kan?
Conv deadliften gaat je zo te zien ook erg goed af, zien er goed uit.
Vandaag precies 1 jaar geleden m'n eerste wedstrijd gehadtoen 210 (met kniebanden) - 120 en 220 (240 ook goed maar scheidsrechterlijke dwaling imo
)
Momenteel op training tot 3x3x210 (enkel belt) - 2x152.5 en 3x250

Dat zijn de trainingen he, toch je weights halen terwijl je er echt geen trek in hebt, netjes man
Ik las dat je buiten mededeling meedeed met NK raw? of heb ik t mis?

ik probeer eraan te komen! 
nice, gains komen eraan dus
Je gaat echt goed man, dik respect.
Hoop dat ik jou stats ook behaal (en meer haha)
Ben erg benieuwd naar het EK!
eerst eens nk raw meepikken, hopelijk mooie progresslol why? Je stats zijn nog steeds tikkeltje hoger tochik probeer eraan te komen!
![]()
Stats van mijn squat zijn semi-RAW (bandages), het is bij de bond waarvoor ik til wel toegestaan. Jij hebt een hogere squat dan ik zonder bandages.
Ga heel hard mijn best doen om 16 december in Krimpen a/d IJssel te komen kijken.