MuscleMeat

Triple's Powerliftinglog

Ok leuk man, kijk er naar uit om weer heel wat dbb'ers in real life te ontmoeten :D

Ik probeer die dag dan in ieder geval tegenaan jouw raw cijfers te eindigen, hoewel ik niet echt specifiek doelen vooropstel. Wil liefst gewoon 9 goeie beurten en 4 pr's halen.

Ochja over die wraps, zoveel haal ik er niet uit dus mss is dat bij jou zelfde geval?

Zeker leuk om dbb'ers te ontmoeten. En ik mag sowieso graag naar krachtsport kijken, alleen mijn zoontje is dat weekend bij mij, en een heel stuk rijden en dan niet heel veel voor hem te doen weet ik nog niet helemaal zeker of dat zo'n goed idee is. Heb al geprobeerd te ruilen met mijn ex, maar die werkt niet echt mee.

Met een dergelijke goede techniek zullen niet snel jouw beurten afgekeurd worden, dus zolang het niet te zwaar wordt zal je hoogstwaarschijnlijk 9 goed beurten zetten.

Train eigenlijk boven de 150kg standaard met bandages, maar het helpt mij in ieder geval wel degelijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Zeker leuk om dbb'ers te ontmoeten. En ik mag sowieso graag naar krachtsport kijken, alleen mijn zoontje is dat weekend bij mij, en een heel stuk rijden en dan niet heel veel voor hem te doen weet ik nog niet helemaal zeker of dat zo'n goed idee is. Heb al geprobeerd te ruilen met mijn ex, maar die werkt niet echt mee.

Met een dergelijke goede techniek zullen niet snel jouw beurten afgekeurd worden, dus zolang het niet te zwaar wordt zal je hoogstwaarschijnlijk 9 goed beurten zetten.

Train eigenlijk boven de 150kg standaard met bandages, maar het helpt mij in ieder geval wel degelijk!

Idem hier, ga zelf ook graag naar andere wedstrijden gaan kijken ook al doe ik niet mee. Valt ook wel overal een handje toe te steken, train ook met gewichtheffers samen en overlaatst naar hun BK geweest, was heel leuk en ga ik zeker nog doen.
Was ook naar het NK geweest eind februari dit jaar om eens te gaan kijken en was ook leuk om wat dbb'ers te leren kennen. :)

Ja gaat idd niet echt om afkeuren, zeker raw niet, is idd als het te zwaar is dat ik die niet zou halen. Wil het goed inschatten dat ik 9 beurten goed haal weer, dat bedoelde ik idd.

• #1.103
Goeie training daarnet, net heel erg explosief, moest hard werken, maar gedaan wat ik wou doen en voelde goed. Blij met bench, waren wel echt heel zware sets, maar zeker blij mee.

7/26.3

squat
5x70
5x70
3x120
3x120
3x160
(riem om)
3x190
1x205
3x215 3rm pr+5kg
3x215
3x215
nice, was wel afzien, veel druk op mn kop

bench paused, wide grip
10x20
5x50
5x80
3x100
3x120 tot hier wijsvinger op ringen, toch verder met middelvinger, voelt iets beter.
3x130
3x140
3x150 3rm pr+2.5kg, laatste echt vechten
2x155 2rm pr+2.5kg, idem

denk 160 in 2e beurt te gaan proberen al en van daaruit zien we wel. Eerste reps van de zwaardere sets gaan steeds erg goed pas daarna echt zwaar dus denk dat er op singles wel nog redelijk wat in zit. Gaat goed allesinds en blij om.

sumo dl
5x70
5x70
3x120
3x170
(riem)
1x205
1x225
bewust licht gehouden

hyperextensions
3x10xbw+20kg

Goede training, dat gaat vonken in Nederland.
Ik moest naar een afscheidsdrink en daarna was er nog file ook door een ongeval.
Maar vanaf volgende week heb ik geen excuses meer ;)

Ik zeg 666.

Verdomme wat sterk!

Mooie squats man. Epic diep.

• #1.109
Goede training, dat gaat vonken in Nederland.
Ik moest naar een afscheidsdrink en daarna was er nog file ook door een ongeval.
Maar vanaf volgende week heb ik geen excuses meer ;)

thx maat, vanaf volgende week gaat er bij u minstens 10kg bij op elke oefening alleen al door de extra rust die je zal hebben :D

Hmm geen idee, 650 minstens allesinds!

Thx gokhan

Mooie squats man. Epic diep.

Thx man, jij ook sterke training vandaag als ik het zo las... Je gaat knallen op het NK ;)

Godsamme zeg. Kon je niet nog wat dieper? ;)
Lijkt alsof je nog een stuk dieper squat dan een paar weken terug in Oudenaerde.

• #1.112
Klote training, niet omdat ik me niet goed voelde ofzo. Integendeel, alles ging heel vlot, maar omdat ik me superhard moest haasten om wat familiale redenen waardoor ik aantal sets niet heb kunnen doen en als ik dan thuiskom blijkt het niks te zijn. Als alles goed gaat wil je natuurlijk wel gewoon alles afmaken maarja.

Mss morgen gewoon wat assistance gaan doen, die van vandaag en woensdag samengooien dan hoef ik me woensdag ook niet op te jagen.

8/26.1

squat
5x70
5x70
5x120
5x160
(riem)
5x185
5x185
5x185
5x185
5x185
evenaring 5x5 pr maarja ging best vlot en heb ook al 3x5x200 gedaan dusja zit wel meer in, na raw wedstrijd mss nog wat hoger mikken

bench paused against bands medium grip
5x20
5x50
5x70
5x90
3x105
3x105
3x105
3x105
3x105
hier 1 set gemist dus

conv deadlift beltless
5x70
5x70
5x120
5x160
5x177.5
5x177.5
5x177.5
hier 2 minder dan ik wou maarja, op zich zal het geen kwaad kunnen natuurlijk, mss zelf beter met wedstrijd in vooruitzicht, maar is frustrerend

haasten tijdens trainen... story of my life :p ik draai altijd een heel hoog tempo tijdens mijn trainingen om tijd te besparen, houd je scherp! haha

Welcome to my life man, mijn training bestaat tegenwoordig alleen nog maar uit gemiste sets vanwege tijdnood ;)

• #1.115
haasten tijdens trainen... story of my life :p ik draai altijd een heel hoog tempo tijdens mijn trainingen om tijd te besparen, houd je scherp! haha

Welcome to my life man, mijn training bestaat tegenwoordig alleen nog maar uit gemiste sets vanwege tijdnood ;)

Respect voor jullie jongens, ik moet eerlijk zijn ik ben normaal heel egoïstisch op vlak van m'n trainingen dus neem meestal m'n tijd zodat ik kan doen wat ik wil doen. Begrijp nu dus maar best hoe klote het kan zijn. (hoewel heb ooit ook nog zo rap rap getraind en in een vrij gaatje tussen andere zaken, pas sinds ik wedstrijden ben gaan doen ben ik echt egoïstisch geworden op dat vlak geef ik eerlijk toe :p )

Moet ook. Maar goed, dan had ik er maar een knoop in moeten leggen.

• #1.117
Korte random pomp sessie, morgen weer normale 3-lifts training uiteraard :)

Pullups
10xbw
10xbw
8xbw+10kg
8xbw+10kg
8xbw+10kg
8xbw+10kg
5xbw+15kg laatste nogal cheated crossfitstyle
heftig, laatste keer dat ik weighted pullups of dips deed moet zowat 5kg geleden zijn :D

seated row
5x10x

barbell shrugs
10x70
4x10x120

triceps pushdown
4x10x

• #1.118
8/26.2

frontsquat
5x70
5x70
5x100
5x120
5x135
5x135
5x135
5x135
5x135
vpr, maar zoals elke week stevig:p ook voor eerst eens de clean grip met straps geprobeerd, had wat last van mn armen vandaag en wou die zo wat ontlasten, helpt wel. Alleen iets moeilijker om bovenrug goed te houden, die en dus ook abs zullen morgen wel weer zeuren.

bench paused, wide
10x20
5x50
5x80
5x100
5x115
5x125
5x125
5x125
5x125
5x125
evenaring vpr, ging goed

sumo dl met pauze onderin
5x70
5x70
3x120
3x170
3x185
3x185
3x185
3x190 pr
3x190

face pulls
5x15xminiband

good train

Zag je al bij de inschrijvingen staan, ik ben er waarschijnlijk om te helpen. Tot dan!

Terug
Naar boven