gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) enkel onderrugspieren voelen nog wat stram. 
hopelijk volgende week nog beter.Moeilijk inzakken zie ik al.
Had begrepen dat je bij het trainen in bench shirt nooit aan het halter mag trekken, maar waar leg je die grens als het inzakken zo lastig gaat? Stel me haast zo voor dat je dan bijna uit automatisme eraan gaat trekken.

"Schijnt idd gevaarlijk te zijn"
Volgens mij weten jullie allemaal wat er met pardeep is gebeurd![]()
daarna ging het gelukkig wel wat beter

ongezien traagStevige sessie, man. Jij gaat goed kerst-junken sffs, denk ik.
Wel een beetje een gekke verhouding Squat/Conventional DL in mijn ogen, nee?
(ben nu al bezig eigelijk
)waarom geen volume meer op sumo eigenlijk? Te belastend?
Ik zit nog niet echt op jouw niveau, maar ik merk juist het omgekeerde. Maar zal ook wel te maken hebben met de manier waarop je lift. Mijn Conventional DL is zwaarder voor mijn CNS dan Sumo DL.
Het is heel apart, maar ik had precies hetzelfde.
In februari dit jaar trok ik out of a sudden 295 sumo (geared) terwijl ik raw nooit meer dan 3x220 had gedaan en in dat pak maar 1x had getraind (tot een zware single 2 weken voor de meet). Verder had ik helemaal geen sumo gedaan.
Toen soort van geswitched naar sumo door erop te trainen en sindsdien nog maar 1x met pijn en moeite 290 kunnen liften in training en 2x op een meet maar 280. Raw nooit meer dan 250 gedaan. Rare was dan ook dat wanneer ik 250 deed (vrij soepel) ik de week erna 230 amper los kreeg.
Conventional pulls kan ik elke dag doen zonder ergens last van te krijgen.
ofwel ik denk deadlift hoef je in tegenstelling tot sq en bp op lagere percentages te trainen om vooruitgang te boeken. tenminste dat denk ik