Heel veel succes man! Hoop rond 2 maart ook rond de 770 te komen! En dan met nieuwe gear (beter bankshirt en squatsuit) 800+ dit jaar te draaien.
Thx nog Dirk!
Verslagje:
vanmorgen met veel zenuwen naar Oostende vertrokken, hét Vlaams PL-whalhalla (strongsarcasm/10) voor eerste clubwedstrijd van dit jaar en voor mijn laatste test voor ek. Veel zenuwen omdat ik dinsdag adductoren wat pijn had gedaan natuurlijk. Woensdag en donderdag ibuprofen genomen, was beter dan, vanochtend toch weer wat pijn dus nog eentje genomen (is geen verboden middel, kijk altijd eerst op dopinglijn.be voor ik iets van medicatie neem

) Heel m'n wedstrijd pijnvrij kunnen doen dus was ik heel blij om al ten eerste.
Door de zenuwen afgelopen dagen wel wat gewicht verloren, moest echt niks van moeite hiervoor doen want waar ik vorige week nog +-106 woog, stond ik donderdag al op met 104... Gisterenavond gewoon nog lekker Italiaans gaan eten met de familie en vanmiddag ingewogen op 103.7, gaf om eerlijk te zijn niet veel vertrouwen dat gewicht maar amper paar minutjes aan gedacht, gewoon gevreten, eerst wat maten geholpen met hun wedstrijd en dan begonnen met opwarmen.
Squat
tot 210 zonder en 230 + 255 in bandjes opgewarmd
275 goed
292.5 goed en BR+2.5kg
300 goed!! superblij om, deze beurt weer 1 rood van diezelfde scheidsrechter als op BK in oktober bij m'n 285...
Bench
opgewarmd tot 2x170 (shirt zat veel te laag voor in opw) nog ver van borst en 1x180 op cm'tje ofzo...
shirt voor geen enkele beurt meer laag getrokken, gewoon 'comfortabel' geen gekke dingen doen..
185 goed
190 goed en BR+2.5kg, evenaring trainingspr
195 goed en pr!! Blij om, wat een verschil met vorige wedstrijd

Nogmaals, heel erg bedankt Joost dat ik dit shirt mag gebruiken!!!!
Deadlift
opgewarmd tot easy 245, had al van de eerste bankdrukbeurt enorm veel zin in deadliften
265 goed
285 goed, BR+2.5 en heeeel lekker qua gevoel
vroeg eerst 295 maar what the heck, had al 780kg totaal binnen (wat ong doel was) dus waarom niet meteen 300?
en hoppa 300 goed! Echt niet op voorhand durven hopen deze, maar techniek zat zo lekker vandaag! Dikke pr!! Heerlijk
795 totaal (477.15 wilks punten) en dus echt heel dicht bij de 800 nu, doel is dus voor ek om daar dik over te gaan
http://www.youtube.com/watch?v=BbqnzsRx3RA&list=UUapdNo4jMLus6PKwzU8_mlA&index=1