jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kijk net en heel wat landen hun inschrijvingen zijn net toegevoegd, tot voor vanmiddag stonden enkel britten en duitsers erop.800+ is helemaal bruut. Hoop voor je dat het wat werkt met die coach, goede hulp is toch wel heel belangrijk voor een wedstrijd.
belangrijkste is dat ik iemand heb die vooral goed kan banderen, en weet wat ik kan en niet kan en niet me te ver probeert te drijven, beste meets zijn gewoon die waar je al je beurten haalt 
Ha leuk, het genetisch gemanipuleerde monster uit Estland doet ook weer mee.
wellicht tegenaan de 1000 dit jaar? Als hij niet te lang last heeft gehad van z'n rug. Ben benieuwd 

veel gepraat, vandaar.3x215 redelijk licht? Dat wil zeggen dik speed dus? nice.
5x5x140 raw bench zou nice zijn! hoop je dat te halen nog voor het EK?
zei ik nog laatst ergens, gewoon nog licht qua gewicht gehouden deze week om wat te herstellen.Lekker licht voor je doen ja, maar tzal je wel helpen.
Nu ik het zo zie, denk ik dat ik ook veel lager ga gaan met mijn deadlift.
Je 300 ging echt fricking easy op het filmpje. Tell me ya deadlift secrets, tell theeeeeeeem![]()
![]()
techniekheb ik dus de ballen. En ik wil hem zo graag omhoogwerpen.
Ach,ik zal wel verder wenen en kijken hoe het hier naar boss stats gaat.
wait wut, jij hebt dus op een jaar tijd 100 kg bij je deadlift bijgeplakt, dafuq. Sick.
More respect to this sicko here. Wat mijn problem is. Afgelope zomer heb ik 220 kunnen liften en nu geraak ik er niet eens meer over. En ik was toen +- 4a5 maand bezig....
Was wel de vieste rep in mijn leven, hier is actiemateriaal :
http://youtu.be/DrDrFAoq9zY?t=3m38s
maar dat strongman regels nogal mild zijn wil niet zeggen dat techniek niet belangrijk is natuurlijk...