Toch goeie wedstrijd gehad tegen alle verwachtingen in
gewicht 104.3
squat iets voorzichtiger geopend omdat ik niet goed wist hoe het ging zijn, maar ging goed dus daarna toch vol gas gegaan op de bench en dat zelfde geprobeerd op de deadlift
squat opgewarmd tot 255
275 goed
290 goed
305 goed en 2.5kg pr
allemaal 3 wit (denk ik)
bench
opgewarmd tot 185, was moeilijk omdat ik niet goed kon zakken, toch verhoogd, kon wat risico nemen deze wedstrijd
195 goed, m'n moeilijkste beurt denk ik

202.5 goed, raketje en 2.5kg pr
207.5 goed en voelde ook al raketje

heerlijk
deadlift
opgewarmd tot 255 op wedstrijdplatform, want achterin was beetje glibberig, geen risico's nemen
opener van 265 naar 275 verhoogd want wou toch weer zoals op ek proberen om de 800 totaal met 2e deadlift te halen
275 goed, maar niet echt makkelijk, deadlift is toch wat 'off' technisch vooral niet wat het is geweest
287.5 goed en totaal pr van 800, heel blij mee al, wel 1 rood omdat ik niet helemaal gestrekt stond vond die.
300.5 mis... laatste 5cm ofzo... vanaf de knie was het al gevecht maar ging toch nog beetje omhoog, net niet helemaal
overall heel blij, filmpjes volgen morgen wel ofzo.
best georganiseerde wedstrijd die ik tot nu toe deed in Belgie trouwens, props naar de organiserende club, die 3e werd trouwens. Wij bleven helaas op onze 4e plaats in de rangschikking, wel wat dichter gekomen. Volgende keer gewoon voorrondes met een voltallig (equipped) team meedoen en dan zit 2e plaats er wel in.
Jammer natuurlijk dat de wedstrijd waarop ik echt piekte minder was, en nu goed, beetje omgekeerd dan wat ik gehoopt had, maarja.