possessed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sterk dat je 2 weken na een meet al terug een meet doet.
Normaal zou ik dit ook nooit doen, maar we hadden nog een waterkansje op podiumplek met de club als iedereen op z'n allerbeste presteerde (wat gebeurde) en een van de sterkhouders van de 2e of 3e geplaatste club in de tussenstand ergens een steek zou laten vallen (wat niet gebeurde..)
Wel nog mooi dicht gekomen en met 3 mooi boven de 1200 punten, als we dat 3 wedstrijden kunnen volgend jaar zit podium er wel in.
![]()
moet wel gezegd worden dat er normaal ook een team was dat over 3 wedstrijden meer dan 4000 punten haalde maar die zijn een jaar geschorst (mochten wel meedoen maar punten telden niet) omdat ze vorig jaar internationaal bij andere federatie deelnamen. Dus lijkt dat dat volgend jaar de favorieten worden.
. Dat zou bij mij zwaar in het foute keelgat schieten.Dat ze hun daarvoor schorsen. Dat zou bij mij zwaar in het foute keelgat schieten.
Wat is nu het plan voorde komende weken/ maanden? Eerst afrekenen met examens zeker?
Regels zijn regels en zijn gekend dusja... Komen er nog erg goed vanaf eigelijk aangezien ze wel alle wedstrijden nog mee mogen doen toch. Kalender staat vol met wedstrijden dus snap sowieso al niet echt waarom je in meerdere federaties wil meedoen.
Plan is examens + BK raw zaterdag 8 juni. Heb de maandag ervoor een examen en dan pas de woensdag erna en de dinsdag daarna, dus moet wel te combineren zijn imo.
Vanaf juli vol focus op de wedstrijden van september en oktober. Vlaams en Belgisch kampioenschap en vooral (hopelijk) WEC.
In de VS heeft dat wel andere redenen ook omdat voor sommigen de afstand naar meets erg groot is als ze maar voor 1 fed liften. En dan nog zijn dat maar uitzonderingen.
Ook is daar voor een hoop feds niet toegestaan om internationale wedstrijden bij verschillende te doen. Bij SPF etc uiteraard wel, maar daar mag alles.
Thx Willem dit zijn de momenten waarvoor ik het doe!