XXL Nutrition

Triple's Powerliftinglog

Goeie facepulls.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562

Thx Hervee! Is volgens mij zelf evenaring vpr! Zou ik er beter bij vermelden natuurlijk...

Vandaag very lazy training, maar ging wel goed hard zoals het hoort met deload-gewichten.. (maandag was minder naar m'n gevoel)

6.2

squat beltless
5x5x70
3x3x120
3x3x150
2x2x175

paused bench, medium grip
10x20
3x5x70
2x5x100
3x3x120
2x2x130

Nog pijn bij het Squatten?

hmm succes zaterdag! k*t dat ik maandag en dinsdag examen heb, had anders wel zin in raw meet :D hopelijk wat br's hé ;)

• #1.566
Juniorenrecords zijn niet echt moeilijk, de minima voor open liggen wel nog net wat te hoog, behalve totaal is wel net te doen als alles super gaat, daar mik ik wel ong op. De apparte lifts zal mss voor tegen december zijn als ik kan/mag meedoen aan NK raw denk ik.

Zou leuk zijn je bij het NK Raw ook te zien. Is dit keer op een unieke locatie.

• #1.568
Zou leuk zijn je bij het NK Raw ook te zien. Is dit keer op een unieke locatie.

Idd, hoop er zeker weer bij te zijn zoals vorig jaar, was heel mooie wedstrijd. Ze gaan van de Belgische federatie ook in oktober normaal minima opstellen voor internationale raw wedstrijden, dus mooi doel om daar dan naartoe te werken. Wk raw 2015 bv is in Helsinki, dan wil ik er zeker staan.

Minima records voor 105 zijn bij de junioren trouwens 212.5-152.5-232.5-580, dus dat mag allemaal geen probleem worden zaterdag, open records (vanaf volgend jaar ben ik geen junior meer) staan op 250-177.5-272.5-680 dus die zullen allemaal nog net niet worden nu. Behalve totaal mik ik dus toch wat op.

J, 250-177.5-272.5 zit er wel in voor jou, als je zou stoppen met zeuren :P

• #1.570
J, 250-177.5-272.5 zit er wel in voor jou, als je zou stoppen met zeuren :P

Wie weet, wie weet. Ga het zelf nog niet proberen hoor. Mik eerder op 245 (minstens 240) en 175 (minstens 170) en ja de deadlift is alweer een raadsel wat dat wordt :p genoeg voor 680 hoop ik. :)

• #1.571
Verslagje van de " 1e Belgian Classic" aka "BK ZONDER REKKERS !!1!1!!1!!"

Gisterenochtend nog 105.6 op de weegschaal dus voor zekerheid wat liters water weggewerkt gisteren, resultaat, vanochtend 103.7... As usual als ik beetje mijn best doe, verlies ik te makkelijk te veel. Dus toch nog wat gegeten 's ochtends maar toch nog steeds ingewogen op 103.8 (weegschaal bij mij thuis geeft altijd halve kg te veel afwijking ofzo heb ik het idee.)

Squat opgewarmt tot 215, voelde me niet zo heel zeker, vanaf 205 begon knie toch weer wat stram te worden na elke set.
Toch verder gegaan zoals gepland

225 goed
235 goed, evenaring pr, voelde heel vlot
245 mis :(

redelijk kansloos die laatste, had ik nochtans zeker moeten hebben, achteraf bekeken misschien beter 240 gevraagd of eerder 240 al in 2e zelf.

Superweinig tijd om op te warmen voor bench dus moest echt snel gaan, voelde als crossfit... Toch op tijd klaar

160 goed, toch niet supermakkelijk
170 goed, pr+5kg, voelde al dat ik niet veel over had
175 mis, moest het toch proberen :) 2.5kg erbij leek me maar stom.

comment: veel te lange pauzes... Wist het al als ik plateau voor me zag tillen en als wij dan zelfde chiefref. kregen.. Jammer :)

Deadlift ook weer enorm korte pauze dus grotere sprongen moeten maken als anders, ging gelukkig wel goed. Tot 225 gedaan voelde niet echt vlot vanaf de grond dus toch beetje angstig over opener, 225 was al zwaarste dat ik raw getild heb in half jaar...

245 goed
260 goed en totaal pr+2.5kg
265 goed pr +2.5kg en totaal pr+7.5kg

Totaal 670kg en wilks 402.00

Conclusies:
-lichtjes teleurgesteld van squat, niet omdat het 'slecht ging', totaal niet, maar haat het gewoon om op een onderdeel geen pr te halen:D volgende keer beurten iets anders kiezen
-semi-tevreden van bench, weet dat het in nabije toekomst wel lukt
-tevreden van deadlift na matige periode, ondanks dat 265 nog steeds niet echt sterk is
-totaal niet helemaal zoals gehoopt, maar veel kg's verloren natuurlijk op sq
-heel leuke dag ontspanning tussenin de examens met héél veel teammates die ook een goeie (vaak eerste PL-) wedstrijd deden.
-raw is nog steeds het leukste, ben benieuwd wat de juniors 105 volgende week doen op het wk :)

Filmpje volgt.

Laatst bewerkt:
Niks om ontevreden over te zijn, Jeroen. Toch twee PR's.
Hoe voelt de knie nu aan na de wedstrijd?

• #1.573
Niks om ontevreden over te zijn, Jeroen. Toch twee PR's.
Hoe voelt de knie nu aan na de wedstrijd?

Zelfde als na zware training, serieus stram maar heb er geen pijnscheuten meer in zoals ik in het begin had. Eerder zeurend nu wel omdat belasting wel hoog was natuurlijk. Nu 1 week allesinds niks squatten, dan mss 1 training licht week erna, heb in weekend over 2 weken ook zo'n 'post-examens-meet' met aantal buddies in de homegym is niet leuk om dan niks te doen dus hoop tegen dan toch weer stuk beter te zijn en dan test ik m'n nieuw squatpakkie eens voor WEC, maar geen te gekke dingen nog voorlopig.

Ben trouwens vergeten vragen wat ik moest vragen voor jou, my bad, was heel lange actieve dag. Laat het je wel eens weten binnekort. ;)

Pretty damn good! Op naar de 700 Raw!

nice ! komt goeeeeed (is al gooed ook !)

Nice close-up op de spotter z'n ass bij benchen de hele tijd. :p

Goede wedstrijd Jeroen.
Jammer van de squat, zou erin gezeten hebben aan de hand van de 235 dacht ik.
Achteraf gezien was 240 of 242,5 misschien beter geweest.
En bench moest je gewoon voor 175 gaan, 172,5 is ook maar onnozel als je ervoor 170 hebt gedaan.

Nice ass trouwens! Does he even lift?

Nice Jeroen ! Wel gaan uitkijken dat je binnekort niet meer gaat benchen dan je squat :D

• #1.580
Ja denk beter ofwel 237.5 in 2e, ofwel na 235 in 2e idd 240... Dan had ik toch vrij zekere PR...

Jij ook super wedstrijd gedaan, je hebt mij positief verbaasd in mentale kracht, want dat je dit fysiek kon wist iedereen natuurlijk al langer ;) Veel plezier volgende week, hopelijk zit de wedstrijd niet teveel in jullie lijf :p

Thx Bulckie & Jorrit :)

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 15:35 ----------

Nice Jeroen ! Wel gaan uitkijken dat je binnekort niet meer gaat benchen dan je squat :D

Thx Hervé, idd, gelukkig miste ik die 175 nog anders zou de verhouding helemaal zoek zijn, het was expres hoor ;)

Terug
Naar boven