Verslagje van de " 1e Belgian Classic" aka "BK ZONDER REKKERS !!1!1!!1!!"
Gisterenochtend nog 105.6 op de weegschaal dus voor zekerheid wat liters water weggewerkt gisteren, resultaat, vanochtend 103.7... As usual als ik beetje mijn best doe, verlies ik te makkelijk te veel. Dus toch nog wat gegeten 's ochtends maar toch nog steeds ingewogen op 103.8 (weegschaal bij mij thuis geeft altijd halve kg te veel afwijking ofzo heb ik het idee.)
Squat opgewarmt tot 215, voelde me niet zo heel zeker, vanaf 205 begon knie toch weer wat stram te worden na elke set.
Toch verder gegaan zoals gepland
225 goed
235 goed, evenaring pr, voelde heel vlot
245 mis
redelijk kansloos die laatste, had ik nochtans zeker moeten hebben, achteraf bekeken misschien beter 240 gevraagd of eerder 240 al in 2e zelf.
Superweinig tijd om op te warmen voor bench dus moest echt snel gaan, voelde als crossfit... Toch op tijd klaar
160 goed, toch niet supermakkelijk
170 goed, pr+5kg, voelde al dat ik niet veel over had
175 mis, moest het toch proberen

2.5kg erbij leek me maar stom.
comment: veel te lange pauzes... Wist het al als ik plateau voor me zag tillen en als wij dan zelfde chiefref. kregen.. Jammer
Deadlift ook weer enorm korte pauze dus grotere sprongen moeten maken als anders, ging gelukkig wel goed. Tot 225 gedaan voelde niet echt vlot vanaf de grond dus toch beetje angstig over opener, 225 was al zwaarste dat ik raw getild heb in half jaar...
245 goed
260 goed en totaal pr+2.5kg
265 goed pr +2.5kg en totaal pr+7.5kg
Totaal 670kg en wilks 402.00
Conclusies:
-lichtjes teleurgesteld van squat, niet omdat het 'slecht ging', totaal niet, maar haat het gewoon om op een onderdeel geen pr te halen

volgende keer beurten iets anders kiezen
-semi-tevreden van bench, weet dat het in nabije toekomst wel lukt
-tevreden van deadlift na matige periode, ondanks dat 265 nog steeds niet echt sterk is
-totaal niet helemaal zoals gehoopt, maar veel kg's verloren natuurlijk op sq
-heel leuke dag ontspanning tussenin de examens met héél veel teammates die ook een goeie (vaak eerste PL-) wedstrijd deden.
-raw is nog steeds het leukste, ben benieuwd wat de juniors 105 volgende week doen op het wk
Filmpje volgt.