AndroidHealthClinic

Triple's Powerliftinglog

De test begint in te kicken.

Met andere woorden, heel goeie progress.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:28 ----------

Thx! Lijkt snel maar voelde allesbehalve snel :p en m'n ogen stonden op springen voor de rest van de training,
lijkt meevallen op video maar was echt heftig setje...

Op film lijkt het altijd makkelijker dan dat het voelde !

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:31 ----------

Gelukkig is je techniek ook beter dan je vriend die 250 kg lift

• Topic Starter Topic Starter
De test begint in te kicken.

Met andere woorden, heel goeie progress.

no shortcuts man, wil alles in eigen handen hebben, maar veronderstel dat je het ook als grapje bedoelde :D

Op film lijkt het altijd makkelijker dan dat het voelde !

Gelukkig is je techniek ook beter dan je vriend die 250 kg lift

beide true :D maar ik ben zeker dat ik die 250 ook wel eens til over een maand of 2, kleine stapjes, was vandaag eerder poging voor fun, je weet maar nooit :p

Nee tuurlijk. Was een grapje. Die 250 komt wel !

Kwestie van deze k*tdag toch nog enigzins nut te geven zojuist thuis m'n recovery squats gedaan, deed deugd!
En zou ze ook nooit mogen overslaan want deze dienen als recovery en is nodig na gisteren, gans LB is gerapped, vooral hammies.
Is imo een van de keys geweest naar de squatprogressie die ik laatste halfjaar gemaakt heb deze dag. Nooit overgeslaan (vorige week gewoon vergeten vermelden in log)

dus:
Week 3 LB3 recovery

Frontsquats met oly grip eerste rep met clean
4x10x20kg
4x10x30kg
4x10x50kg

gisteren na ons gewone deadlifts, wel eens leuk om te doen:D

333ie6p.jpg

Haha vet, 300kg hangt eraan toch?

Haha vet, 300kg hangt eraan toch?

320 eigelijk :p in onze gym hangen er van elk gewicht 8 schijven in wedstrijdkleuren en dan hebben ze er blijkbaar van elk nog 4 gewoon in zwart ook, dus lekker alle 25'ers eens opgeeist ;)
Ging nog makkelijk hoor, maar mn broer is iets minder sterk dus scheelde wat in snelheid waardoor het wat schuin ging even, dus niets zwaarder geprobeerd.

Maar gewoon eens vet om te doen idd :D

goed en sterk trainingen, keep it up!

wat weerwerk bieden tegen de Nederlandse logjes hehe:D;)

Normaal doe ik BK van de GPC terug mee (indien terug georganiseerd, was verleden jaar goed georganiseerd en deftig materiaal!!), wil daar knallen!
Had graag 7de april meegedaan maar zit dat weekend in London:o
In najaar zullen er nog wel wedstrijden zijn dus, kzal wel zien

Normaal doe ik BK van de GPC terug mee (indien terug georganiseerd, was verleden jaar goed georganiseerd en deftig materiaal!!), wil daar knallen!
Had graag 7de april meegedaan maar zit dat weekend in London:o
In najaar zullen er nog wel wedstrijden zijn dus, kzal wel zien

Ah jammer man! Ben benieuwd of je nog iets van GPC hoort, anders is er van onze federatie in september of oktober ook nog bk totaal maar dat is dan wel in Wallonie.

Training zojuist, Week 4 UB1

MP
5x5x57.5

CGBP paused
5x5x77.5

Pull-ups
12x
12x
12x
12x
laatste 3 reps waren vechten

Weighted dips
15x +20
10x +35
7x +45
was lekker hardcore sfeertje onderling bij deze

BB Shrugs
4x10x140

Leuke training, was vreselijk druk en dus ook warm maar toch zwaar van genoten, 5x5's gaan nog steeds supervlot en pull-ups en dips gingen super!
Heb ook voor het eerst eens Mg meegenomen naar gym! Scheelt wel bij de shrugs...

Soort deload? Lichte gewichten op de bench

Sterke dips man, is dit trouwens de eerste keer dat je magnesium gebruikt tijdens een training?

Soort deload? Lichte gewichten op de bench

nope, is gewone workout, elke week 2.5kg erbij, redelijk licht starten zodat die 2.5 er ook wel degelijk elke week op gaat, dus dit valt nog goed mee.

Sterke dips man, is dit trouwens de eerste keer dat je magnesium gebruikt tijdens een training?

Heb wel al magnesium gebruikt op wedstrijd en bij maatje van me in z'n homegym maar bij ons in gewone gym vinden ze dat niet echt fijn, maar had via een vriend gehoord dat hij zo zakjes met magnesium gebruikt, zoals muurklimmers, dat is een zakje met (ik veronderstel) heel kleine gaatjes in de stof gevuld met magnesium, en als je die in je handen knijpt heb je voldoende op je hand maar ook nooit teveel om de boel vuil te maken, dus leek me ideaal op die manier! ;)

is wel ideaal idd, wij hebben gewoon een emmer met mg in de gym staan:D

Interessant dat zakje ! Ga ik eens proberen want wij maken de boel altijd vuil.

Week 4 LB1 (alles beltless)

Squat
5x5x157.5

Romanian DL
8x130
8x130
8x140
8x140

Hyperex.
3x15x +15

Standing calve raises
3x15x160

Iets kortere training, moest nog voor mn jonger broertje taxichaufeur spelen, vandaar de hacksquats er niet in deze week

Squat gaat nog steeds super 5x5, romanian deadlifts beginnen naar zware kant op te gaan

begint een sterke no-no-no squat te worden inderdaad

Terug
Naar boven