XXL Nutrition

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi!Alleen waar blijven de sletjes in dit log?

• Topic Starter Topic Starter
moet je beter opletten;) zo nu en dan post ik een foto van ietsdat ik heb geregeld, maar die haal ik snel weer weg want de meeste spreek ik nog:p
Log is nog jong dus er komen nog genoeg sletjes langs, hoogtepunt volgt naar vakantie kroatië denk ik:D

Ik zit niet dag en nacht op dbb, dus m'n pm box staat open voor je geregelde dames :D

des te meer reden om vaker online te zijn

stuur maar een paar sletjes naar mij door

whahaha michiel heeft er al 7 :roflol: vraag maar aan hem..

wie is michiel

Metroman :roflol: zoals Ove hem noemde

Ok. Ik wil nu btw even geen gelul meer tenzij het betrekking heeft op mijn trainingen (tips, comments e.d.) tot mijn eerstvolgende training (vandaag/morgen). Wil niet dat het een onoverzichtelijk chatlogje wordt. voor gezelligheid voeg je me maar toe op msn.:)

Ok. Ik wil nu btw even geen gelul meer tenzij het betrekking heeft op mijn trainingen (tips, comments e.d.) tot mijn eerstvolgende training (vandaag/morgen). Wil niet dat het een onoverzichtelijk chatlogje wordt. voor gezelligheid voeg je me maar toe op msn.:)
vind het zelf ook vrij irritant dat bepaalde mensen eerder voor de onzin in je log zijn, dan voor je log zelf, krijg je weer een post van iemand waardoor iedereen ineens OT gaan.

lukt 't al beter met je voeding?

het ging over sletjes. maar dat is ontopic in dit log. (zie topictitel :roflol:)

ja man:) staat niet vast op een blaadje maar eet gewoon weer 6 a 7 keer per dag e.d. en skip geen maaltijden meer:) loop qua gewichten nog mooi nog op dus doe het goed. ik probeer het nog zo veel mogelijk op gevoel te doen want ik wil leren mijn lichaam aan te voelen, dat is gunstig als je dat kan;)

Mike, muil dicht houden!

hahah :roflol: nee maar ik wil wel ff wat serieuzer gaan trainen en dat betekend ook de rest serieuzer aanpakken.

UB lekker man, wil wel vaker gaan trainen dan 3 keer in de week..

Ga je dan Rippetoe doen met minder rust? Ik zit zelf te denken om een schouderdag toe te voegen. Doe vrijwel altijd eerst borst dan schouders en dan triceps, maar mn schouders gaat nooit fijn met tri's die al op zijn. Merk dat mn triceps goed gaan op dat press-werk, maar mn schouders kunnen wel eens harder aangepakt worden. Vind dat ook veel energie kosten om voor/zij/achter te doen.

Pull ups
8xBW
7xBW (rest pauze laatste 2 reps(zie Robkes advies))
5xBW (R.P. 2 reps)

Doe je sterk as usual. Denk ook dat je op incline DB bench wat meer kan pakken hoor ;)

Ja nja vanuit neutrale anatomische houding gewoon 180 graden suppineren dan krijg je je pink boven als je raised, en wat betreft de hoogte, ga ik altijd voor gelijk aan de grond, dus nooit hoger dan dat. alleen met schuin naar achter lukt dat niet.

Jij komt met je DB's niet boven de grond? :D Pinkyfirst is the way idd. Ik doe ze ook niet veel hoger dan parallel, voelt ook niet lekker als ik dat wel doe.

:wave:

whahaha michiel heeft er al 7 :roflol: vraag maar aan hem..

Je gaat toch niet al die geile beren naar mij doorsturen nadat je ze hebt gelokt met zo'n topictitel he?

I know maar werk en school heeft ook zo z'n prioriteiten.

:o

het ging over sletjes. maar dat is ontopic in dit log. (zie topictitel :roflol:)

+1

Donderdag laatste training gehad. Worden dr binnenkort weer eens wat zware dingen opgetild of hoe zit dat? :)

Donderdag laatste training gehad. Worden dr binnenkort weer eens wat zware dingen opgetild of hoe zit dat? :)
Ja, dezer ochtend:) het weekend ging helaas zo:
vrijdag uit amsterdam, pitten bij neef, vanuit daar door weer naar amsterdam, voetbal kijken, chillen, zaterdag avond weer thuis, zondag gym dicht:( dus, hij ga deze ochtend 10 uur open, dan wordt er meteen gevlamd!

Lekkere training weer, nieuwe PR's alluz:)

Warming up
seated rows
MP
lichte db rows

Db rows
8x22 kg
8x24 kg PR
11x24 kg VPR

Db press
8x18 kg
8x20 kg PR
11x20 kg VPR

Hammer chins
8xBW
8xBW (laatste 2 Rust Pauze)
6xBW (laatste 2 rust pauze)

Dips
8xBW easy
8xBW easy
Weet niet meer of ik een derde set heb gedaan van 8..

Overhead press
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg (laatste 2 rust pauze)(extra wijde grip.. mooooi me schouders..)

Barbell curl
8x20 kg
8x30 kg PR geluk bij een ongeluk, niet goed geteld, achteraf dus zwaarder (wilde 25 kg)
8x25 kg (laatste 2 rust pauze)

Db side raises
mislukt?
ik deed ze zoals ik dacht dat ze moesten volgens de uitleg, klopte alleen voor geen meter en kwam helemaal niet hoog o.i.d. dus wil eigenlijk er wel even een filmpje van zien hoe het moet:)

Overal: lekkere training, volgende keer verhogen op de DB rows, Db press, overhead press en een setje dips erbij:) was trouwens wel een beetje misselijk.. 's ochtends al vanaf het begin.. maar alsnog degelijke training neergezet vind ik zelf..

Laatst bewerkt:
Bump :D

DB raise mislukt? Huh :p

Lekker getraind voor de rest ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven