Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Jaa zekers maar ik wil het rustig opbouwen he.. maar inderdaad kan zeker hoger

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa zekers maar ik wil het rustig opbouwen he.. maar inderdaad kan zeker hoger

vind het zelf ook vrij irritant dat bepaalde mensen eerder voor de onzin in je log zijn, dan voor je log zelf, krijg je weer een post van iemand waardoor iedereen ineens OT gaan.Ok. Ik wil nu btw even geen gelul meer tenzij het betrekking heeft op mijn trainingen (tips, comments e.d.) tot mijn eerstvolgende training (vandaag/morgen). Wil niet dat het een onoverzichtelijk chatlogje wordt. voor gezelligheid voeg je me maar toe op msn.![]()
staat niet vast op een blaadje maar eet gewoon weer 6 a 7 keer per dag e.d. en skip geen maaltijden meer
loop qua gewichten nog mooi nog op dus doe het goed. ik probeer het nog zo veel mogelijk op gevoel te doen want ik wil leren mijn lichaam aan te voelen, dat is gunstig als je dat kan
nee maar ik wil wel ff wat serieuzer gaan trainen en dat betekend ook de rest serieuzer aanpakken.UB lekker man, wil wel vaker gaan trainen dan 3 keer in de week..
Pull ups
8xBW
7xBW (rest pauze laatste 2 reps(zie Robkes advies))
5xBW (R.P. 2 reps)

Ja nja vanuit neutrale anatomische houding gewoon 180 graden suppineren dan krijg je je pink boven als je raised, en wat betreft de hoogte, ga ik altijd voor gelijk aan de grond, dus nooit hoger dan dat. alleen met schuin naar achter lukt dat niet.
Pinkyfirst is the way idd. Ik doe ze ook niet veel hoger dan parallel, voelt ook niet lekker als ik dat wel doe.
I know maar werk en school heeft ook zo z'n prioriteiten.

het ging over sletjes. maar dat is ontopic in dit log. (zie topictitel)
Ja, dezer ochtendDonderdag laatste training gehad. Worden dr binnenkort weer eens wat zware dingen opgetild of hoe zit dat?![]()
het weekend ging helaas zo:
dus, hij ga deze ochtend 10 uur open, dan wordt er meteen gevlamd!

was trouwens wel een beetje misselijk.. 's ochtends al vanaf het begin.. maar alsnog degelijke training neergezet vind ik zelf..was niet nodig hoor
training staat hierboven!