AndroidHealthClinic

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahah ja je moet er van houden Michiel;)
Fysiotherapie was leuk.. waren nog 2 lekkere wijven hmmmm
quadriceps, hamstrings en gluteus echt naar de klote vandaag :( kon geen eens meisje bijhouden met fietsen..

Potverdomme morgen weer UB doen..
was vannacht half 8 thuis uit amsterdam en ben weer geregeld :roflol:
we moesten op centraal een uur wachten op de trein.. toen kwam ie eindelijk zijn we allemaal (4!) in slaap gevallen, stonden we opeens in castricum om 7 uur toen moesten we weer terug :D

Potverdomme morgen weer UB doen..
was vannacht half 8 thuis uit amsterdam en ben weer geregeld :roflol:
we moesten op centraal een uur wachten op de trein.. toen kwam ie eindelijk zijn we allemaal (4!) in slaap gevallen, stonden we opeens in castricum om 7 uur toen moesten we weer terug :D

Haha, :roflol:

Vergeten dat ik vannochtend toernooitje moest tennissen :o
Morgen ochtend dan maar trainen!

Morgen ochtend dus trainen, ik heb net ff uurtje op me bed gepit en ga zo al (lekker vroeg) naar bed. kwark en noten al lekker opgegeten en morgen ochtend om uurtje of 10 lekker trainen.

Ook had ik besloten om 3 keer per week te trainen.. dit gaat van de baan. ik train nu gewoon wanneer ik tijd heb want ik merk al dat wanneer ik zou willen trainen het vaak net niet uit komt. en als ik train wanneer ik tijd heb train ik uiteindelijk vaker = minder stress:)

Moooi vannochtend lekker vroeg op gestaan om nu al m'n UB training achter de rug te hebben:) moet zeggen ging heerlijk voor iemand die geen ochtend mens is:)

Warming up
seated rows
MP

erg licht uiteraard

Hammer chins (favoriet van de chins)
12xBW
8xBW
6xBW (@~82 kg)

Dips
12xBW
7xBW
zat niet veel meer in eigenlijk

Db rows
10x20 kg
10x22 kg
13x22 kg

Incline Benchpress
3x5x50 (volgens mij? kan ook 55 of 60 zijn, moet eens vragen hoeveel die stang weegt)

Db side raises
10x5 kg
10x5 kg
10x5 kg

flat db press
10x16 kg
10x16 kg
10x16 kg

Db biceps curl
10x10 kg
7x10 kg
10x10 kg

Overall erg tevreden met de training:) ik ben nooit snel tevreden maar met die über pomp vond ik mezelf zelfs 10+ beachproof hehe nog even.
Nee maar even serieus, ik ben blij dat ik eindelijk weer sets van 10 pak en ik ben tot nu toe erg tevreden met het UB/Lb schema:)

tot nu toe gegeten:
banaan, skiwi
brinta melk whey
spaghetti met ei
2 bekers melk

pre/tijdens/post 60 gr dextro en 20 gr EAS

erg naais:)

Vind je chins en dips dr uit springen :) Je was zeker goed leeg voor die DB bench?

3x10=verhogen :whip:

Ben je trouwens een beetje van de MMO's?

Vind je chins en dips dr uit springen :) Je was zeker goed leeg voor die DB bench?

3x10=verhogen :whip:

Ben je trouwens een beetje van de MMO's?
haha ja ik ga zeker verhogen op een paar oefeningen, maar ik wil het rustig opbouwen --> niet vast komen te zitten.. vooral met die side raises die heb ik nog nooit gedaan, is gewoon echt een kwestie van spiercoördinatie trainen.
chins en dips doe ik ook express aan het begin, vind ze lekkerder en belangrijke dan db presses e.d.

MMO's?

MMORPG... Gast, massive multiplayer online role playing games (kort het niet voor niets af :P).

Ehm nee niet echt denk ik? welke games zijn dat dan?
Speel of iets in de trent van C&C Red alert of een shooter..

keurige ochtend training Stef, wat betreft side-raises die oefening hoef je ook niet echt heavy te doen imo, kan wel natuurlijk maar dan is je uitvoering ook weer anders.
ik wissel nu en dan tussen strict en licht cheaten.

keurige ochtend training Stef, wat betreft side-raises die oefening hoef je ook niet echt heavy te doen imo, kan wel natuurlijk maar dan is je uitvoering ook weer anders.
ik wissel nu en dan tussen strict en licht cheaten.
Thx Koen:)
ja kan is misschien wel een optie ja. want je hoort soms ook dat een beetje cheaten met BB curl ook wel kan en zelfs goed is.. bedankt voor de tip

BTW 2-0 yeah :cool: vond de eerste helft rete saai. tweede helft was wel echt spannend en uiteindelijk toch wel van mening dat het terecht is dat we hebben gewonnen:)

kudt voetbal

Vind er zelf ook geen reet aan eigenlijk, maar de mensen om me heen zijn altijd vrolijker gestemd als ik mee kijk en we ook nog eens winnen. Kan het niet helpen dat ik daar ook vrolijk van wordt :p

Vind er zelf ook geen reet aan eigenlijk, maar de mensen om me heen zijn altijd vrolijker gestemd als ik mee kijk en we ook nog eens winnen. Kan het niet helpen dat ik daar ook vrolijk van wordt :p

+1, ik ben echt een debiel als ik met een aantal mensen voetbal zit te kijken. Net zat ik in mijn eentje en zo de eerste helft gemist:roflol:

Iets heel anders dan trainen:
Vanmiddag in één keer geslaagd voor me rijbewijs:D zeer nice! zit te denken om vanavond nog te trainen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven