Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Potverdomme morgen weer UB doen..
was vannacht half 8 thuis uit amsterdam en ben weer geregeld
we moesten op centraal een uur wachten op de trein.. toen kwam ie eindelijk zijn we allemaal (4!) in slaap gevallen, stonden we opeens in castricum om 7 uur toen moesten we weer terug![]()

moet zeggen ging heerlijk voor iemand die geen ochtend mens is
ik ben nooit snel tevreden maar met die über pomp vond ik mezelf zelfs 10+ beachproof hehe nog even.

haha ja ik ga zeker verhogen op een paar oefeningen, maar ik wil het rustig opbouwen --> niet vast komen te zitten.. vooral met die side raises die heb ik nog nooit gedaan, is gewoon echt een kwestie van spiercoördinatie trainen.Vind je chins en dips dr uit springenJe was zeker goed leeg voor die DB bench?
3x10=verhogen
Ben je trouwens een beetje van de MMO's?
Thx Koenkeurige ochtend training Stef, wat betreft side-raises die oefening hoef je ook niet echt heavy te doen imo, kan wel natuurlijk maar dan is je uitvoering ook weer anders.
ik wissel nu en dan tussen strict en licht cheaten.

vond de eerste helft rete saai. tweede helft was wel echt spannend en uiteindelijk toch wel van mening dat het terecht is dat we hebben gewonnen
Vind er zelf ook geen reet aan eigenlijk, maar de mensen om me heen zijn altijd vrolijker gestemd als ik mee kijk en we ook nog eens winnen. Kan het niet helpen dat ik daar ook vrolijk van wordt![]()

Iets heel anders dan trainen:
Vanmiddag in één keer geslaagd voor me rijbewijszeer nice! zit te denken om vanavond nog te trainen..
scooterFeli gozer! netjes om in 1x te slagen.
Auto neem ik aan ?

scooter
hahah nee auto.. motorrijbewijs is nog toekomst muziek![]()