Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hammer chins (favoriet van de chins)
12xBW
8xBW
6xBW (@~82 kg)

Thx man
ik was er ook zeer tevreden over!
?
Was een beetje experimenteren meerDoe je die legpress als een soort voorvermoeien voor je squat?

Was een beetje experimenteren meer
Want ik wilde 20 kg meer erop gooien dan de vorige training dus wilde ik hem als eerst. Wel gemerkt dat squat nu voortaan weer voor gaat.
Maar denk je dat het misschien wel handig is om de volgorde van die twee om te wisselen in het kader van afwisseling?

Ik ben echt heel erg aan het kloten met veranderingen in hetzelfde schema zodat ik me spieren blijf prikkelen, dus setjes van 10 draaien, soms 15 of 8? dropsets? volgorde van de oefeningen wisselen..? nog ideeën robke? die stel ik zeer op prijs![]()
Oke hou het wel gewoon bij squat voor leg press. maar die +10 reps alleen voor de benen houden? niet voor UB? en wat betdoel je precies met rest pauze setjes? supersets?Je quads geven normalitair pas na je lowerback op. Dus daarom zou je eerst horen te
squatten en dan pas leg press te doen. Om ze echt gaar te krijgen zeg maar. Maar sommige
vermoeien de quads liever voor, net zodat je niet zo zwaar moet gaan op je squat.
Het is maar net wat je verkiest en je kan idd mss best gewoon roteren tussen ...
En als je je lowerback wilt sparen, kan je eventueel ook front squats gebruiken. Ook altijd fun
+10 reps zou ik enkel houden voor je benen. Voor de rest kan je rest pauze setjes doen,
ja nja de basis is week 1 UB LB UB en week 2 LB UB LB maar ik wil gewoon gaan trainen wanneer ik tijd heb dus dan zit er sowieso weinig regelmaat in..dropsets en idd gewoon eens van reprange wisselen. Wat ook wel goed is om je dagen
soms te verschuiven. Dus als je bv altijd lb voor ub doet, eens draaien dat je ub voor lb doet.

Oke hou het wel gewoon bij squat voor leg press. maar die +10 reps alleen voor de benen houden? niet voor UB? en wat betdoel je precies met rest pauze setjes? supersets?

ok ok dat is nieuw voor mijn over het verschil in reprange tussen benen en upperbodyTja, je ub zou niet meer nodig hebben dan 6-8 reps, terwijl je lb beter reageerd op hogere
repranges. Nu ja, dat is de theorie erachter
Rest Pauze: als je bv 8 reps moet halen, neem je een gewicht dat je maar 4 a 5 keer kan reppen.
Dan rack je hem, tel je tot 10, 15 en ga je verder ermee, tot je je 8 reps hebt.
Supersets: bv als je gaat benchen ... 1 setje benchen, gelijk erachter 1 setje BOR doen.
En dan even rust en terug benchen, BOR ... tot je je setjes hebt.
ga ik eens proberen!
maar dat moet je zeker niet elke UB training flikken?
ga het zéker even vanmiddag proberen die rest pauze sets.. en alles wat zwaarder pakken en 6-8 reps, kijken hoe dat voelt. Echt dikke meerwaarde ben je aan mijn Log Robke
ok ok dat is nieuw voor mijn over het verschil in reprange tussen benen en upperbodyga ik eens proberen!
rest pauze klinkt erg nice inderdaad, vooral omdat je dan zwaarder kanmaar dat moet je zeker niet elke UB training flikken?
supersets kende ik al ja Robkega het zéker even vanmiddag proberen die rest pauze sets.. en alles wat zwaarder pakken en 6-8 reps, kijken hoe dat voelt. Echt dikke meerwaarde ben je aan mijn Log Robke
![]()
Moet je een beetje in de gaten
Klinkt allemaal nicealleen wel zal het een stuk langere training worden.. misschien doe ik het wel gewoon met de oefeningen waarvan ik vind dat ze achter lopen
![]()