AndroidHealthClinic

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik zelf doe om de zoveel weken leg-presses, afgelopen 4 weken gesquat bij die andere gym.
afgelopen training had ik dan leg-presses, sldl, leg-curls,lunges - een totaal verschillende spierpijn voel ik momenteel.
ik denk dat ik voortaan om de 2 weken doe wisselen, 2 weken squats, 2 weken leg-presses met de oefeningen die ik net noemde.

goeie training bro, ziet er intensief uit!
Thx man:) ik zat nog even te praten met de vriendin van de eigenaar en ik bleef maar zweten gek, buiten adem alles :p
was ook zeker intensief en me benen voelen eindelijk weer gewoon massief aan:)
maarre leg curls doe ik sowieso wel eigenlijk he.. maarre de ene keer doe je dus 1 oefening (squat) en de andere week doe je weer 4 oefeningen daarvoor in de plaats???

Thx man:) ik zat nog even te praten met de vriendin van de eigenaar en ik bleef maar zweten gek, buiten adem alles :p
was ook zeker intensief en me benen voelen eindelijk weer gewoon massief aan:)
maarre leg curls doe ik sowieso wel eigenlijk he.. maarre de ene keer doe je dus 1 oefening (squat) en de andere week doe je weer 4 oefeningen daarvoor in de plaats???
nog de overige test kunnen lozen hehe sorry - emm ja ik wil voortaan ook nog sldl's op squat dag pakken en evt. goodmornings, want de isolatie machine's zijn echt bagger bij die ene gym. vaak doe ik dan squatten evt. front-squats maar meestal zit me rug al vol dan en dan nog wat 'extra' rug werk wat zich imo heeft geloond!
en ow ja sitting-calve raise machine hebben ze ook daar, super oefening, maar niet vergelijkbaar met standing-calves

Nee idd die verschillende calve raise machines zijn niet te vergelijken.. ik heb toch voorkeur aan de standing zoals ik hem gister deed :)
Kan wel een keer die sldl proberen, nog nooit gedaan eigenlijk :o
net lekker wat brinta melk whey op en ben nu ff lekker koppie koffie aan het drinken en ga rond 4en/half 5 trainen:) UB lekker man, wil wel vaker gaan trainen dan 3 keer in de week..

4 x in de week = perfect :D

Ach ik doe het meer omdat ik veel vrije tijd heb op het moment, ik vol energie zit en omdat als ik ga trainen als ik tijd heb, er vooral geen regelmaat in komt:D
maar inderdaad 4x per week trainen is wel heerlijk. zit alleen door Rippetoe heel erg in het schema ma/wo/vrij

Ach ik doe het meer omdat ik veel vrije tijd heb op het moment, ik vol energie zit en omdat als ik ga trainen als ik tijd heb, er vooral geen regelmaat in komt:D
maar inderdaad 4x per week trainen is wel heerlijk. zit alleen door Rippetoe heel erg in het schema ma/wo/vrij

je zou met ub lb: ma,di, do, vr kunnen doen
kan je in het weekend herstellen

Ja dat kan prima maar ik wil juist die regelmaat eruit houden :p

Ja snap ik ook niet helemaal? Je training ziet er goed uit, veel pr's! Gefelicteerd ;)

Om gewenning te voorkomen:) wil gewoon eigenlijk de hele tijd wat anders doen, met als basis upper body lower body;)

ok net getraind, vrij snel na de LB training van gister maar het beviel goed!!

Warming up
seated rows
press

Pull ups
8xBW
7xBW (rest pauze laatste 2 reps(zie Robkes advies))
5xBW (R.P. 2 reps)

Dips
8xBW
8xBW

Db rows
8x22 kg
8x22 kg
8x24 kg PR

Benchpress
5x60 kg
8x50 kg (R.P. laatste 3 reps)
6x50 kg (R.P. laatste 3 reps)

Incline Db press
8x16 kg
8x18 kg PR
8x18 kg

Db side raises
8x6 kg PR
8x6 kg (laatste 2 reps 2 sec. rust tussendoor)
8x6 kg (laatste 2 reps 2 sec. rust tussendoor)

Db C.C.
8x10 kg
6x12 kg
8x10 kg (laatste 4 reps assisted)

Overal erg tevreden:) lekkere pomp..

aardige training bro, ben benieuwd hoevaak we hier komende tijd we hier PR's voorbij zien vliegen!

Lekkere training, aardig wat pr's ja! Zal denk wel goed zijn voor de motivatie :D

Nice nice kerel ... Hoe doe je je lateral raises? Pinkje naar boven?

Ik probeer mijn laterals zo regelmatig eens te wisselen ... 3XL heeft hier ooit eens een leuke post over
gemaakt. Ging erover dat wanneer je echt ronde koppen wou, je ook in 3 richtingen moest raisen,
omdat je schouderbanen dan allemaal geactiveerd worden.

Dus een beetje langs de voorkant, langs de zijkant en wat naar achteren.

Laatst bewerkt:
aardige training bro, ben benieuwd hoevaak we hier komende tijd we hier PR's voorbij zien vliegen!
:D als het aan mij ligt wel!
Lekkere training, aardig wat pr's ja! Zal denk wel goed zijn voor de motivatie :D
is zeker net zo motiverend als de laatste paar posts hier:)
Nice nice kerel ... Hoe doe je je lateral raises? Pinkje naar boven?

Ik probeer mijn laterals zo regelmatig eens te wisselen ... 3XL heeft hier ooit eens een leuke post over
gemaakt. Ging erover dat wanneer je echt ronde koppen wou, je ook in 3 richtingen moest raisen,
omdat je schouderbanen dan allemaal geactiveerd worden.

Dus een beetje langs de voorkant, langs de zijkant en wat naar achteren.
Lateral raises doe ik met de dorsale kant omhoog zeg maar. maar jij bedoelt dus als ik je goed begrijp, dat ik wat moet spelen met pronatie en suppinatie om echt mooie koppen te krijgen? sowieso meteen proberen volgende UB training!
Thx Robke wordt erg gewaardeerd allemaal.

En nog bedankt voor de motiverende posts jongens!

:D als het aan mij ligt wel!

is zeker net zo motiverend als de laatste paar posts hier:)

Lateral raises doe ik met de dorsale kant omhoog zeg maar. maar jij bedoelt dus als ik je goed begrijp, dat ik wat moet spelen met pronatie en suppinatie om echt mooie koppen te krijgen? sowieso meteen proberen volgende UB training!
Thx Robke wordt erg gewaardeerd allemaal.

En nog bedankt voor de motiverende posts jongens!

Nope, bedoel eigenlijk dat je hem pronated moet nemen, en met je pink en dus ook
de plates, halterstang naar het plafond moet laten wijzen als je hem raised.

En dan eigenlijk raises schuin naar voren, of recht naar de zijkant, of schuin naar achteren.
Dus geen front raise ofzo hé, gewoon een lateral raise maar daarom niet altijd recht naar opzij.

Ok ok maar goed dat ik dan altijd nog even navraag!
Net meteen even geprobeerd, pink omhoog, recht naar buiten (std lateral) lukt prima, iets naar voren, lukt ook goed. Maar naar achter, dan kom ik een stuk minder hoog.. is dat problematisch? denk het niet he.. is gewoon m'n bouw..

Ok ok maar goed dat ik dan altijd nog even navraag!
Net meteen even geprobeerd, pink omhoog, recht naar buiten (std lateral) lukt prima, iets naar voren, lukt ook goed. Maar naar achter, dan kom ik een stuk minder hoog.. is dat problematisch? denk het niet he.. is gewoon m'n bouw..

Goh, het is nogal moeilijk uit te leggen zo hé :p En vind niet gelijk een filmpje
waarin het duidelijk te zien is ...

Nope, naar achteren raisen is idd moeilijker, en over hoogte moet je je niet te druk maken.
Met de schouders is een te hoge raise sowieso niet goed omdat dan je traps al de spanning
van je delts afnemen.

Goh, het is nogal moeilijk uit te leggen zo hé :p En vind niet gelijk een filmpje
waarin het duidelijk te zien is ...

Nope, naar achteren raisen is idd moeilijker, en over hoogte moet je je niet te druk maken.
Met de schouders is een te hoge raise sowieso niet goed omdat dan je traps al de spanning
van je delts afnemen.
Ja nja vanuit neutrale anatomische houding gewoon 180 graden suppineren dan krijg je je pink boven als je raised, en wat betreft de hoogte, ga ik altijd voor gelijk aan de grond, dus nooit hoger dan dat. alleen met schuin naar achter lukt dat niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven