Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe lang train jij al ?

ub/lb natties en hun verwachtingen van aas ook

Egt een sub ras die ub/lb believers

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds ik ub/lb hanteer maak ik pas wAt gainzThread kan voor mij best gesloten worden. Komt alleen maar bashing van de usuals.
Ben alvast wel zeker benieuwd naar de progressie pics van de ub/lbers binnen een jaartje. Tot over januari 2017![]()
http://science-explained.com/nl/theorie/de-wetenschappelijke-methode/De wetenschappelijke methode bestaat niet. Tot zover u kennis van wetenschapsfilosofie
2 problemen kunnen makkelijk opgelost worden, studies,waar ze bbers jarenlang volgen en/of meer gevorderden als test subject nemen.
Untrained subjecten kan je gwn negeren, is egt waardeloos als je zelf jaren draait.
2 problemen met jouw studie. Er moet dan ook onderscheid worden gemaakt tussen bb'ers die juicen en die niet juicen en voeding speelt, zoals je hopelijk weet, een grote rol in het proces van muscle gains. Daarbij levert het de wetenschap vrij weinig op om deze vraag beantwoord te krijgen, dus acht ik de kans klein dat ze jarenlang bb'ers gaan volgen. Feit blijft dat het belangrijkste qua trainingen is om er geen te missen. Als jij een programma draait, voldoende eet om spiergroei te bewerkstelligen, zullen de meeste schema's werken. Het is daarbij wel belangrijk te noteren dat bepaalde programma's gericht zijn op krachtgains en anderen op (kleine) spiergroei. Wat ik met dat laatste wil zeggen is dat je bij een powerliftschema meer de grote 3 traint en daarom dus vooral je benen, rug en borst traint, hierbij zijn de kleine spiergroepen: bicep, achterkant schouder van minder belang en ligt de focus dus ergens anders. Bij bb schema's zie je vaak dat de focus meer ligt op de kleinere spiergroepen, omdat dit gewenst is voor de wedstrijden. Het totale volume is dus voor die spiergroepen (per week) groter en meer geïsoleerd. Een beginner waarbij alles achterligt kan dus beter een FB schema draaien. Iemand die al de basis heeft, kan dus de focus op achterliggende spiergroepen leggen. En iemand die nog maar een kleine ruimte qua groei heeft, moet de focus dus leggen op een of meerdere spiergroepen om te groeien.Bij bb schema's zie je vaak dat de focus meer ligt op de kleinere spiergroepen, omdat dit gewenst is voor de wedstrijden.
Een beginner waarbij alles achterligt kan dus beter een FB schema draaien. Iemand die al de basis heeft, kan dus de focus op achterliggende spiergroepen leggen. En iemand die nog maar een kleine ruimte qua groei heeft, moet de focus dus leggen op een of meerdere spiergroepen om te groeien.
Maar wie was science? Science is er niet eens over uit maar jij precies wel.![]()

Overigens, hoe kom je er in vredesnaam bij dat de wetenschappelijke methode niet bestaat![]()
Als ik er helemaal over uit was dan had ik ook geen reden om nog uberhaupt op een forum discussies aan te gaan.
2 problemen met jouw studie. Er moet dan ook onderscheid worden gemaakt tussen bb'ers die juicen en die niet juicen en voeding speelt, zoals je hopelijk weet, een grote rol in het proces van muscle gains.
Als jij een programma draait, voldoende eet om spiergroei te bewerkstelligen, zullen de meeste schema's werken.
Het is daarbij wel belangrijk te noteren dat bepaalde programma's gericht zijn op krachtgains en anderen op (kleine) spiergroei.
Een split zoals jij voorstelt kan werken, maar is dat schema het beste geschikt voor een beginner? Ik denk het niet.

Als jij een programma draait, voldoende eet om spiergroei te bewerkstelligen, zullen de meeste schema's werken.
Klik om te vergroten...
Een claim zonder onderbouwing. Dag harpep.
Een split zoals jij voorstelt kan werken, maar is dat schema het beste geschikt voor een beginner? Ik denk het niet.
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
(En nu ga je weer met claims komen zonder wetenschappelijk onderbouwing). Harpep all over![]()
Allemaal claims.- Voldoendegewicht/belasting toepassen.
- Voldoende variatie in type oefeningen, compounds EN isolatie, zowel met loaded stretch (flyes bijv.) en piekcomtractie (bijv. pec-deck)
- Voldoende volume met die belasting toepassen. (voldoende metabole uitputting in de spiercel, voldoende TUT, pomp)
- De spiergroep vanuit verschillende hoekenbelasten zodat alle vezels maximaalgestimuleerd worden.
- Een zeker mate van tot falen gaan in je sets.
Never argue with an idiot.
En toch gewoon blijven doen he.
Allemaal claims.
Allemaal gn bron erbij
Dus allemaal claims zonder wetenschappelijke onderbouwing.
Aub harpep
Ik vermoed dat ze conv split verkiezen omdat ze beter kunnen focussen op de spiergroep, intensiever daarop kunnen trainen en de spier afmaken. In ub lb is dat niet mogelijk. Meestal is dat daar paar setjes bench, dan paar setjes rug, ean een mil press, een dip en een curl. Geen van die oefeningen gaan een bep spiergroep "compleet" trainen.