Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
600g vet

Ontbijten met muffins en donuts, 's middags McDonald's en 's avonds pizza met Ben en Jerry's tikt wel aan

Klinkt als een prima dagjeOntbijten met muffins en donuts, 's middags McDonald's en 's avonds pizza met Ben en Jerry's tikt wel aan![]()

Dan zou obesitas niet bestaanIs er dan ook niet op een gegeven moment een overkill aan kcal die je op kunt nemen, dus dat alles boven een bepaald niveau toch niet telt? of werkt dat niet zo![]()
Nope. Volgens mij ook behandeld in het metabool topic dacht ik ergens haha, Not entirely sure. Maar dat bestaat niet inderdaadIs er dan ook niet op een gegeven moment een overkill aan kcal die je op kunt nemen, dus dat alles boven een bepaald niveau toch niet telt? of werkt dat niet zo![]()
had ik al gezegd bby, ook in vlog!
Voor nu wel, maar wellicht hoger. Ligt aan hoe mn progress loopt
Video al gezien, maar deed me niet goed @ 1400kcal dagje... Alright, ben benieuwd. Report back. Verwachting is dat ck vrij hoog is toch, of iig boven refwaarde.had ik al gezegd bby, ook in vlog!
Nuchter glucose (insulinegevoeligheid zou verbeterd moeten zijn doordat apneu weg is)
CK (spierafbraak zou ik verwachten dat lager is )
en daarmee ook alat en asat (zijn bij mij altijd hoog geweest laatste jaren zonder enige reden of aanleiding, behalve dat CK zo hoog is geweest steeds)
en bloedbeeld verder.
You see, apneu gaat gepaard met hoge pieken in cortisol en eventueel adrenaline, wat op hun beurt weer zorgt dat oa glucose uit glycogeen wordt vrijgemaakt, en dus ook minder wordt opgeslagen.
Nu dit ongeveer een maand lang beter zou zijn ben ik benieuwd of mn waardes verbeterd zijn
sorrybby.Video al gezien, maar deed me niet goed @ 1400kcal dagje... Alright, ben benieuwd. Report back. Verwachting is dat ck vrij hoog is toch, of iig boven refwaarde.
Kan (een deel) van de oorzaak zijn, maar ik heb t al een flinke poos, en mn broer heeft t ook laten checken en die had t ook. Die weegt 75 bij 1m85 oidWerd/word die apneu ook niet gewoon veroorzaakt door 'overgewicht'? Is volgens mij best iets waar veel bodybuilders mee kampen..
Pleister meen ik me ook van te herinneren dat hij er last van had..
Succes met de bloedafname!
Duidelijk! Maar top dat je er minder last van hebt nu..gains will be madeKan (een deel) van de oorzaak zijn, maar ik heb t al een flinke poos, en mn broer heeft t ook laten checken en die had t ook. Die weegt 75 bij 1m85 oid

Vlog van dagje parijs + entire day of eating online!
Dit deed me inderdaad beseffen dat ik weleens weekend dagen heb met 7000+ kcalsWel serieus lache vlogjes man.. ik subscribe. Ben benieuwd naar een entire day of eating als je een kcal challenge doet, dit zag er nog wel verrekt makkelijk uit haha