04-12-24 Strenght block 6.2
Paused bench press
115 x 4 @6
120 x 4 @7
120 x 4 @7
125 x 4 @9.5
Deadlift
162.5 x 1 @6
140 x 5 @5
Stiff legged deadlift
100 x 8,8
DB Bulgarian split squat (superset met chin up)
8 x 20,20
Chin up
bw+15 x 5
bw+10 x 6
Ab wheel
x 12,12
Op bench vergeten gewicht aan de stang te hangen voor de topset. Ik dacht al tijdens de set nice, en gelijk kak vergeten gewicht toe te voegen.
De topset ging nog best oke, maar de 4e rep was het verval echt groot, viel bijna stil ook. Is denk ook wel echt tijd voor een semi deload.
15 weken achter elkaar is de e1rm omhoog gegaan, nu 2 weken down performance.
Op squat 17 weken progressie in de e1rm. Al had ik op de squat veel meer lost ground terug te pakken.
Ondanks de bench toch een mooi blok weer zo. Toch ook wel weer super dat ik kan gaan deadliften en het ook pijn vrij ging.
Kracht op de deadlift zit er zeker nog wel.
Volgende blok zal squat volume wat lager, gezien in de deadlift weer oppak.
Ga weer sumo's, paused sumo's, deadlift en stiff legged deadlifts doen op lage rpe.
Template blijft grote gedeelte gelijk, reps op de powerlifts veranderen weer wat en klein beetje volume minder op squat en bench.
Bijoefeningen ook niet te veel wijzigingen en gewoon linear met mini stapjes doorladen.
Dat is leuk nieuws! Geeft zeker een meerwaarde om in teamverband te trainen zo nu en dan. GLP is imo veel eerlijker dan Wilks maar loopt ietsje achter tov DOTS.
IPF points is doorslaggevend in de IPF (iets meer voordelig voor midden gewichtsklasses imo). Sws is er erg veel veranderd tov materiaal etc. Kneesleeve ontwikkeling is imo geen goede.
Vroeger (klink als oude opa XD) waren er amper powerliftgyms/clubs. Vaak thuis getraind omdat de gyms in het dorp pauper zijn en er weinig fatsoenlijks in de buurt zit.
Ga af en toe trainen bij strength valley in Zwolle. Wel epische gym volgens mij. Waren ze er jaren terug maar geweest toen in nog in Zwolle woonde

Wel mooi ontwikkeling voor de sport dat er zoveel aanwas is en er steeds meer goede powerlift gyms komen.
Kneesleeves zeker die meer support geven?