MuscleMeat

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Ik ben in voor een (dikke mannen) meet op lowlands @Starter20 @Rob G @Bosshogg
Is die man met slanke taille ook van de partij op lowlands @TheWasp

Ik heb mijn lenzen waarschijnlijk niet in, dus zo blind als een mol. Dus als je mij ziet, hoor ik het wel. En anders zie ik wel een berichtje van Vito verschijnen (als ik op mijn telefoon kijken/hem bij me draag).

Nee dit jaar is alleen voor 400+ wilks lifters

Haha. Snap.

Yo beefcake, al weer beetje hersteld? Was mooi weekendje, tof je even gezien te hebben. Toen jullie de mosh gingen brengen bij Parkway Drive ben ik jullie kwijt geraak. Maar was mooi. PWD vond ik wel een wat toegankelijke setlist spelen met veel sing along nummertjes. Ik zat toch wel te hopen op wat oude krakers met harde riffs en dubbele bass. Goed, prima optreden.

Weet niet of jullie nog in de Helga's House Of Pain tent waren geweest (http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Lowlands/Zaterdag/Helga-s.html) daar draaide ze dikke harde mosh over een flink geluidssysteem. Was lachen, hebben we zondagnacht nog tijd gestaan. Tent stond rechts naast de Bravo. Rest van de nacht was de muziek allemaal beetje matig in bravo, india, charlie, x-ray.

Succes met de revalidatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
Zo weekend lowlands zit erop, vandaag weer gaan trainen leek me niet handig. Overigens zit ik er aan te denken om niet mee te doen met de SBD cup. Zie dat met uitschrijven er geen geld gerestitueerd wordt. Dan maar even nog een paar weken aankijken. Ben de laatste paar weken/afgelopen maand beetje de wedstrijddrang verloren. Training gaan niet zo geweldig als ik had gewild. Ben nu ook meer tijd kwijt aan van alles en nog wat nu ik op mijzelf woon (wellicht gewoon zand in mijn kutje). Grote kans dat het gewoon wennen is. Daarnaast wil ik ook even wat meer focus op andere dingen leggen dan trainen. Ben de afgelopen weken ook niet echt bezig geweest met de SBD cup, wat bij de DRC cup wel anders was. Denk dat het goed is gewoon even wat meer voor de funfactor te trainen en hier en daar is ongeplande rep-outs en gewoon wat pomp werk te doen. Wel vaag, want eerder was ik altijd tot op het bot gemotiveerd om te trainen, op een of andere manier is dat gewoon wat afgezwakt.

Yo beefcake, al weer beetje hersteld? Was mooi weekendje, tof je even gezien te hebben. Toen jullie de mosh gingen brengen bij Parkway Drive ben ik jullie kwijt geraak. Maar was mooi. PWD vond ik wel een wat toegankelijke setlist spelen met veel sing along nummertjes. Ik zat toch wel te hopen op wat oude krakers met harde riffs en dubbele bass. Goed, prima optreden.

Weet niet of jullie nog in de Helga's House Of Pain tent waren geweest (http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Lowlands/Zaterdag/Helga-s.html) daar draaide ze dikke harde mosh over een flink geluidssysteem. Was lachen, hebben we zondagnacht nog tijd gestaan. Tent stond rechts naast de Bravo. Rest van de nacht was de muziek allemaal beetje matig in bravo, india, charlie, x-ray.

Succes met de revalidatie.

Jo G, was nog redelijk fit maandag morgen, voor zover je fit kunt zijn na een weekend lowlands. Was inderdaad tof om te meeten man. Jij al weer up en running? Man ik was na 3 nummers in die pit al aardig naar de klote... en mijn enkel verzwikt. Daarna maar pils gehaald om de laatste nummers weer de pit in te gaan, wel mooi wat beuken kunnen uitdelen :cool: Rest van de avond/nacht beetje mankjes rond gelopen. Heb na PW nog even voor podium gestaan om te kijken of ik je nog zag.
Ben niet in Helga's house of pain geweest, gemiste kans zo te zien. Rest van de avond als een debiel feesten bij Kees van Hondt (wat jij waarschijnlijk echt kut vind haha).
Al met al weer een epic weekend.

wellicht gewoon zand in mijn kutje
Dinsdagdipje? Maar zonder gekheid, na een weekend lowlands is het niet gek om alles even zat te zijn... Heel weekend niet slapen enzo is niet goed voor de motivatie natuurlijk. Weekje freewheelen en het komt wel.weer terug!

Die 20 euro had je dan net zo goed in de maas kunnen gooien, gewoon meedoen

Jo G, was nog redelijk fit maandag morgen, voor zover je fit kunt zijn na een weekend lowlands. Was inderdaad tof om te meeten man. Jij al weer up en running? Man ik was na 3 nummers in die pit al aardig naar de klote... en mijn enkel verzwikt. Daarna maar pils gehaald om de laatste nummers weer de pit in te gaan, wel mooi wat beuken kunnen uitdelen :cool: Rest van de avond/nacht beetje mankjes rond gelopen. Heb na PW nog even voor podium gestaan om te kijken of ik je nog zag.
Ben niet in Helga's house of pain geweest, gemiste kans zo te zien. Rest van de avond als een debiel feesten bij Kees van Hondt (wat jij waarschijnlijk echt kut vind haha).
Al met al weer een epic weekend.

Whaha ja ik ben ondertussen ook weer op de been. Ik had zelf om 22:00 uur afgesproken met vrienden weer dus direct na PWD er tussenuit genaaid. Had geen telefoon meer dus niet meer in staat te bellen.

Mocht je je vervelen, 22e ben ik met wat homies in Eindhoven voor een mokerharde dag mosh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je zin hebt mee een pils te pakken ben je van harte wellcum.

https://www.facebook.com/l.php?u=https://youtu.be/gOIBucLi4CQ&h=RAQGBGOje&enc=AZOUcUeRLVOEw0Ix_eXvN468pHKaw-F7qokcQlaCbZMveffrDh0rigew7kOzqcHaFiROhvTUfETUreImpgjDSz3GWhKYxnrA9EcQOgG-Oe-WVABda682_n_pT7_b93evxnXANY6L2CgUza77pZvFoZ9UiwIgYwBMK6qRNLu1gecSaA&s=1

Je hebt mijn nummer. Yo!

Oh en check mijn handtekening voor paar goede gym playlists.

• #1.348
FB

#Romanian deadlift

50 x 8
70 x 8
90 x 8 x 2

#Pull-ups

bw x 8 x 2
bw x 6

#DB bench press

14 x 10
20 x 10
26 x 10 x 2

#pulley row

30 x 10
40 x 10
45 x 10 x 2

#db side raise

6 x 10 x 3

#rope pushdown

15 x 12
20 x 12
25 x 12

#walking lunges

40 x 8 x 2
50 x 8

Na een uur op de bank te hebben gezeten na het werk, toch maar naar de sportschool gegaan, had er weinig zin in :o
Flink gesuperset, en amper rust gepakt tussen sets en oefeningen. iets van 40 minuten over gedaan.
Epic weak en kramp all over the place :D.

Dinsdagdipje? Maar zonder gekheid, na een weekend lowlands is het niet gek om alles even zat te zijn... Heel weekend niet slapen enzo is niet goed voor de motivatie natuurlijk. Weekje freewheelen en het komt wel.weer terug!

Haha wel een klein dinsdagdipje, maar zoals ik al zei heb ik al langer tijdje niet die wedstrijddrang meer.
Deze week sowieso freewheelen inderdaad, van het weekend maar is kijken hoe of wat de komende weken.

Die 20 euro had je dan net zo goed in de maas kunnen gooien, gewoon meedoen

Haha ben rijke tatta, nee maar zonder gekheid die 20 euro scheelt me niet zoveel.

Whaha ja ik ben ondertussen ook weer op de been. Ik had zelf om 22:00 uur afgesproken met vrienden weer dus direct na PWD er tussenuit genaaid. Had geen telefoon meer dus niet meer in staat te bellen.

Mocht je je vervelen, 22e ben ik met wat homies in Eindhoven voor een mokerharde dag mosh.

Als je zin hebt mee een pils te pakken ben je van harte wellcum.

https://www.facebook.com/l.php?u=https://youtu.be/gOIBucLi4CQ&h=RAQGBGOje&enc=AZOUcUeRLVOEw0Ix_eXvN468pHKaw-F7qokcQlaCbZMveffrDh0rigew7kOzqcHaFiROhvTUfETUreImpgjDSz3GWhKYxnrA9EcQOgG-Oe-WVABda682_n_pT7_b93evxnXANY6L2CgUza77pZvFoZ9UiwIgYwBMK6qRNLu1gecSaA&s=1

Je hebt mijn nummer. Yo!

Oh en check mijn handtekening voor paar goede gym playlists.

Zal die shizzle eens luisteren of ik dat wat vind wat naar eindhoven komt.
Kan me herinneren wel is eerder wat nummers uit jouw playlist over te hebben genomen in mijn trainingsplaylist.
Zal is die playlists eens luisteren, zal vast genoeg leips tussen zitten.

Dafuq man heb dat mosh pitten ff op opgezocht maar is serieus gevaarlijke shit, zou er niet aan beginnen in een prep veel te blessure gevoelig.
Verder snap ik je motivatie dip wel, je kan ook niet onbeperkt gemotiveerd blijven zeker als wedstrijden dicht op elkaar liggen. Gewoon lekker ongecompliceerd zonder druk meedoen met SBD en dan full r*tard gemotiveerd voor NK gaan.

Dafuq man heb dat mosh pitten ff op opgezocht maar is serieus gevaarlijke shit, zou er niet aan beginnen in een prep veel te blessure gevoelig.
Verder snap ik je motivatie dip wel, je kan ook niet onbeperkt gemotiveerd blijven zeker als wedstrijden dicht op elkaar liggen. Gewoon lekker ongecompliceerd zonder druk meedoen met SBD en dan full r*tard gemotiveerd voor NK gaan.
Als je beetje "normaal" doet tijdens het moshen gebeurt er niet zoveel geks :)

Vond wel leuk altijd beetje met mensjes slingeren.
Zit wel best verschil tussen de sfeer bij moshpits, bij Rowwen Heze is altijd best gemutlich. Laatst bij the Offspring ontstond er opeens een flinke matpartij, en dan zijn dat nog de rustige moshpits

Als je beetje "normaal" doet tijdens het moshen gebeurt er niet zoveel geks :)

Heb waarschijnlijk de wat heftiger filmpjes gezien op youtube, blijkbaar heb je ook zoiets als wall of death is grappig om te zien maar daar sta ik zelf liever niet tussen.

• #1.354
FB

#Squat

20 x 8 x 2
60 x 8
90 x 8
120 x 8 x 2

#Bench Press
20 x 10
40 x 10
60 x 10
80 x 10 x 2

#pulley row
35 x 10
45 x 10 x 2

#Seated db press
10 x 10
16 x 10
20 x 10 x 2

#Seated db curl
10 x 10 x 2

#Lying db extension
10 x 12 x 2

#45-degree hyperextension
bw x 10 x 3

Iets minder dan een uur over gedaan. Had zowaar weer wat plezier der in.
Denk dat ik volgende week nog even op deze manier door ga, gewoon full body pompen.
Had overigens all stars aan met squaten en geen knee sleeves, wat een wereld van verschil.
Niet meer squaten zonder squatschoenen en sleeves.

Je kan je lelijk bezeren inderdaad, maar is wel lekker beetje rammen op van die ragmuziek :D
Gewoon zorgen dat je buff bent, dan blijf je wel makkelijk staande :rolleyes:

Laatst bij the Offspring ontstond er opeens een flinke matpartij, en dan zijn dat nog de rustige moshpits

Ja publiek bij Offspring is natuurlijk ook pretty fly, van de straat en zo.

Punkrock pits zijn imo het ergste, echt veel trekken, duwen, stagedives. Heel irritant. Metalcore is ook wel hard beuken, circle pits, walls of death. Beatdown en hardcore is meer hardcore dancing waar iedereen op zijn eigen vierkante metertje dynamic warmup aan't doen is, daar is amper contact. Goed, als je er tussen springt en half uur mee doet ga je op zijn minst wat blauwe plekken op lopen. Ben er zelf niet meer van, lekker pils drinken en beetje mensen kijken, je lacht je kapot.

• #1.356
FB

#Pull-ups

BW x 4 x 4

#Squat

20 x 8 x 2
70 x 8
100 x 8
125 x 8 x 2

#Paused bench press

20 x 8
50 x 8
70 x 8
75 x 8 x 2

#Seated military press

20 x 8
30 x 8 x 2

#Deadlift

70 x 8
90 x 8
110 x 8

#Dips

BW x 8 x 2

Zo uitgeschreven voor de SBD cup, nu gewoon wat easy trainingsweken, en weer wat routine in bouwen in het trainen en eten.

jammer man, kom je wel langs om te knuffelen ? (nohomo)

• #1.358
FB

#Pull-ups

BW x 5 x 4

#Squat

20 x 8 x 2
70 x 8
100 x 8
120 x 8
127.5 x 8 x 2

#Paused bench press

20 x 8
50 x 8
70 x 8
77.5 x 8 x 2

#Seated military press

20 x 8
30 x 8
32.5 x 8

#Deadlift

70 x 8
100 x 8
115 x 8 x 2

#Dips

BW x 8 x 2

jammer man, kom je wel langs om te knuffelen ? (nohomo)

Wellicht, is in ieder geval een stuk dichter bij voor mij dan tilburg/veldenhoven etc.

Laatst bewerkt:
ait

• #1.360
FB

#Pull-ups

BW x 5 x 4

#Squat

20 x 8 x 2
70 x 8
100 x 8
127.5 x 8 x 3