- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
verdomde ab wheel, ik heb dat ook altijdVorige week nog wat random reps op de ab wheel gemaakt
3 dagen later nog steeds last van gehad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verdomde ab wheel, ik heb dat ook altijdVorige week nog wat random reps op de ab wheel gemaakt
3 dagen later nog steeds last van gehad
FB
#Squat w/belt
20 x 8
60 x 5
100 x 5
140 x 3
160
180
200 @8
160 x 5 x 7
#Paused bench press
20 x 8 x 2
60 x 5
80 x 3
100
120
130 @8
105 x 5 x 7
#Pull-ups
bw x 5 x 5
Door verhuizen, avonden door de ikea sleuren, klussen etc. een week niet getraind, aka deload. Voor het eerst getraind in het nieuwe rack met de ohio power bar. De knurling is super scherp. In vergelijk met mijn andere halter lijkt het wel schuurpapier. De sleeves draaien ook amper. Kan de bar ook niet meer draaien in de afleg haken, waardoor de setup erg lastig is. De bar in positie houden op mijn rug was ook lastig. Zal wel even wennen zijn hoe ik de setup moet doen zonder dat ik de bar kan draaien in de afleghaken.
Nieuwe rack is verder wel super chill. spotters zijn makkelijk en op veel hoogtes te verstellen. Amper lawaai door het harde plastic op de afleghaken/spotters. Pullupbar met iets van 10 verschillende grepen (inclusief fatbar en 2 ronde bollen).
Als de sleeves niet draaien is toch niet relaxed. Zodra de gewichten wat gaan rollen wilt die bar alle kanten op. Lijkt me geen wenselijke situatie.
Waarom verschillende hoogtes voor pin squats? volgens Mike T zal je deze op comp hoogte, dus net onder parralel moeten uitvoeren
op naar gains.Soms ook wel mid-pin squats maar over algemeen comp diepte jahWaarom verschillende hoogtes voor pin squats? volgens Mike T zal je deze op comp hoogte, dus net onder parralel moeten uitvoeren

In een filmpje legde hij een keer uit wat hij bedoelde met pin squats qua uitvoering, had niet over mid way optie. Lijkt me overigens vet onprettig zover je pin squats prettig kan noemenSoms ook wel mid-pin squats maar over algemeen comp diepte jah![]()

If srs: doelstelling van pin squats zoals Mike T die bedoeld is zeker niet om te wennen aan zware gewichten daarom ook niet die absurd hoge positie van de pins zoals de wenkbrauw heeft in zijn filmpje.
If not: ja man super maximaal training voor die extra gainz je weetzellfufhhh, CNS klaarstomen en gaan !!!