- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe diep squat jij bij een pin squat? Zelfde diepte als je normale squat?
Maak jij nu zelf je lay outs? Of heb je dit ergens vandaan?

Maak jij nu zelf je lay outs? Of heb je dit ergens vandaan?
Overleg meestal met @Hero07 over layout. Deze layout heeft hij gemaakt en ik pas zelf on the fly wat dingen aan.
Elke 2e bench en deadlift oefening kies ik meestal ter plekken uit. Layout komt met paar aanpassingen overeen met project momentum.
Het volume is alleen ietsje minder, al krijg ik al wel flashbacks![]()
. Sander en ik vonden het wel leuk om iets te doen wat vergelijkbaar was zonder onszelf weer te killen met project mometum dus gingen we dit testen.Aight. Ik ga vanaf januari die classrooms in. Ben benieuwd of het een beetje overeen gaat komen met hoe jullie het nu indelen.
Ik heb nu zelf 6 press slots, 3 squat en 3 dl slots.
Wat heeft je eigenlijk doen besluiten van sheiko naar RTS te gaan?
De originele DUP template heeft inderdaad een "power" dag maar dat is niet echt inherent aan de methode. DUP betekent gewoon dat je trainingsstimuli die normaal over mesocycles verdeelt zitten (accumulation, intensification etc.) in een week aan bod komen. dat kan dus ook gewoon per training alterneren van rep ranges betekenen (8/5/3 of whatever)Ik was eerst DUP gaan doen, maar daar was de speed dag iets wat mijn progressie tegenhield en wederom liep ik tegen percentage werk aan.
Sheiko werkte goed, alleen als ik een keer een nacht slecht sliep of een druk weekend had, dan waren sommige trainingen bijna niet te doen, met als gevolg dat ik vaak ziek werd tijdens Sheiko. De vaste percentages zijn leuk als je heel je leven kunt inrichten op je herstel, maar dat is vaak niet de realiteit voor mij. Daarbij kwam dat ik nog steeds niet goed wist hoe ik de blokken vorm kon geven, en zomaar 10 weken schrappen uit het excel sheet of uit de app is een slecht idee.
RTS trok me al een langere tijd, ik had voor richting het nk Sheiko en Mike een mail gestuurd, Mike reageerde sneller. Dus werd het RTS. Nu kan ik eindelijk eens leren hoe ik met die rpe's om moet gaan, ik denk dat als je dat eenmaal onder de knie hebt dat het voor de sleutel gaat zijn tot veel progressie. Percentage training is leuk en werkt prima, maar kicked te vaak mijn ass.
De originele DUP template heeft inderdaad een "power" dag maar dat is niet echt inherent aan de methode. DUP betekent gewoon dat je trainingsstimuli die normaal over mesocycles verdeelt zitten (accumulation, intensification etc.) in een week aan bod komen. dat kan dus ook gewoon per training alterneren van rep ranges betekenen (8/5/3 of whatever)
In principe hanteert RTS ook DUP
De originele DUP template heeft inderdaad een "power" dag maar dat is niet echt inherent aan de methode. DUP betekent gewoon dat je trainingsstimuli die normaal over mesocycles verdeelt zitten (accumulation, intensification etc.) in een week aan bod komen. dat kan dus ook gewoon per training alterneren van rep ranges betekenen (8/5/3 of whatever)
In principe hanteert RTS ook DUP
Ik was eerst DUP gaan doen, maar daar was de speed dag iets wat mijn progressie tegenhield en wederom liep ik tegen percentage werk aan.
Sheiko werkte goed, alleen als ik een keer een nacht slecht sliep of een druk weekend had, dan waren sommige trainingen bijna niet te doen, met als gevolg dat ik vaak ziek werd tijdens Sheiko. De vaste percentages zijn leuk als je heel je leven kunt inrichten op je herstel, maar dat is vaak niet de realiteit voor mij. Daarbij kwam dat ik nog steeds niet goed wist hoe ik de blokken vorm kon geven, en zomaar 10 weken schrappen uit het excel sheet of uit de app is een slecht idee.
RTS trok me al een langere tijd, ik had voor richting het nk Sheiko en Mike een mail gestuurd, Mike reageerde sneller. Dus werd het RTS. Nu kan ik eindelijk eens leren hoe ik met die rpe's om moet gaan, ik denk dat als je dat eenmaal onder de knie hebt dat het voor de sleutel gaat zijn tot veel progressie. Percentage training is leuk en werkt prima, maar kicked te vaak mijn ass.
dit gaat ver boven mijn niveau
Wat ben ik blij dat ik gewoon een beetje op gevoel zit te trainen.
Ik was eerst DUP gaan doen, maar daar was de speed dag iets wat mijn progressie tegenhield en wederom liep ik tegen percentage werk aan.