XXL Nutrition

Verkapt ik ben bodybuilder topic

Damn wat een power :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
FB

#Squat w/belt

20 x 8 x 2
60 x 5
100 x 5
140 x 3
160 x 2
180
200
210 @8
160 x 5 x 4

#Paused bench press

20 x 8 x 2
60 x 5
80 x 3
100 x 2
120
130 @8
110 x 4 x 4

#Sumo deadlift w/belt

60 x 8
100 x 5
140 x 3
180 x 2
200
210
220
230 @8
170 x 5 x 4

#Snatch grip straight leg deadlift

90 x 8
100 x 8
120 x 8
130 x 8 x 2 pr

#DB bench press

15 x 10
25 x 8
35 x 8
42 x 8 x 2 pr

Zo de toon is weer gezet, nu gains maken!

Hoppa! Alsof het niks is!

• #1.404
FB

#Squat w/belt

20 x 8 x 2
60 x 8
100 x 5
140 x 3
160 x 5 x 4

#Paused bench press

20 x 8 x 2
60 x 5
80 x 3
100 x 2
110 x 4 x 4

#Close grip bench press

60 x 8
80 x 8
90 x 8
100 x 8 x 2

#Sumo deadlift w/belt

60 x 8
100 x 5
130 x 5
150 x 3
170 x 5 x 3

#straight leg deadlift

100 x 8 x 3

Lekkere training, alles ging goed hard, rpe 6 a 7 op de topsets.

Bam! Lekker hoor!

• #1.406
FB

#pinn squat

20 x 8 x 2
70 x 5
110 x 3
140
160
170
180
190 pr @9
170 x 4 pr @9
160 x 4 @8

#2ct paused bench press

20 x 8 x 2
60 x 3
80 x 3
100 x 2
120
130 @8
115 x 5 pr @9
110 x 5 @8.5

#Seated military press

20 x 8
40 x 5
60 x 5
70 x 5 @8
75 x 5 pr @9
70 x 5 @8.5

#Deadlift

70 x 5
110 x 3
150 x 3
180 x 3
200 x 3 pr @9

Lekkere training, kan merken dat ik soms iets harder moet pushen.
paar weken terug 170 @8 gedaan, wat dus waarschijnlijk geen echte @8 was.
Nu 4je @9, wat wel een behoorlijk verschil is, maar goed gains.

• #1.407
FB

#Squat w/belt

20 x 8 x 2
60 x 5 x 2
100 x 5
140 x 4
160 x 5 x 5

#Sumo deadlift w/belt

60 x 8 x 2
100 x 5
140 x 3
180 x 4 x 4

#Paused bench press

20 x 8 x 2
60 x 5
80 x 3
100 x 2
115 x 4 x 4

#SSB goodmorning

50 x 8
60 x 8
70 x 8
80 x 8
85 x 8
80 x 8

#machine shoulder press (plate loaded)

20 x 8
40 x 8 x 3

#Bent over rear delt raise

5 x 10 x 3

#45-degree hyperextension

bw x 10 x 2

Hoe diep squat jij bij een pin squat? Zelfde diepte als je normale squat?

• #1.409
Hoe diep squat jij bij een pin squat? Zelfde diepte als je normale squat?

Ja zelfde diepte als comp squat. Aardig lastig om bij hoge gewichten je rug recht te houden en niet eerst je heupen omhoog te laten komen.

Maak jij nu zelf je lay outs? Of heb je dit ergens vandaan?

• #1.411

Overleg meestal met @Hero07 over layout. Deze layout heeft hij gemaakt en ik pas zelf on the fly wat dingen aan.
Elke 2e bench en deadlift oefening kies ik meestal ter plekken uit. Layout komt met paar aanpassingen overeen met project momentum.
Het volume is alleen ietsje minder, al krijg ik al wel flashbacks :D

Overleg meestal met @Hero07 over layout. Deze layout heeft hij gemaakt en ik pas zelf on the fly wat dingen aan.
Elke 2e bench en deadlift oefening kies ik meestal ter plekken uit. Layout komt met paar aanpassingen overeen met project momentum.
Het volume is alleen ietsje minder, al krijg ik al wel flashbacks :D

haha 'gemaakt' is te veel credits. Het is gewoon idd aanpassing op project momentum aan de hand van wat ik gezien/gelezen heb hoe Mike t, 4x full body programmeert (blogs op rts, instagram, filmpjes, etc;). Sander en ik vonden het wel leuk om iets te doen wat vergelijkbaar was zonder onszelf weer te killen met project mometum dus gingen we dit testen.

Aight. Ik ga vanaf januari die classrooms in. Ben benieuwd of het een beetje overeen gaat komen met hoe jullie het nu indelen.

Ik heb nu zelf 6 press slots, 3 squat en 3 dl slots.

• #1.414
Aight. Ik ga vanaf januari die classrooms in. Ben benieuwd of het een beetje overeen gaat komen met hoe jullie het nu indelen.

Ik heb nu zelf 6 press slots, 3 squat en 3 dl slots.

Wat heeft je eigenlijk doen besluiten van sheiko naar RTS te gaan?

Wat heeft je eigenlijk doen besluiten van sheiko naar RTS te gaan?

Ik was eerst DUP gaan doen, maar daar was de speed dag iets wat mijn progressie tegenhield en wederom liep ik tegen percentage werk aan.

Sheiko werkte goed, alleen als ik een keer een nacht slecht sliep of een druk weekend had, dan waren sommige trainingen bijna niet te doen, met als gevolg dat ik vaak ziek werd tijdens Sheiko. De vaste percentages zijn leuk als je heel je leven kunt inrichten op je herstel, maar dat is vaak niet de realiteit voor mij. Daarbij kwam dat ik nog steeds niet goed wist hoe ik de blokken vorm kon geven, en zomaar 10 weken schrappen uit het excel sheet of uit de app is een slecht idee.

RTS trok me al een langere tijd, ik had voor richting het nk Sheiko en Mike een mail gestuurd, Mike reageerde sneller. Dus werd het RTS. Nu kan ik eindelijk eens leren hoe ik met die rpe's om moet gaan, ik denk dat als je dat eenmaal onder de knie hebt dat het voor de sleutel gaat zijn tot veel progressie. Percentage training is leuk en werkt prima, maar kicked te vaak mijn ass.

Ik was eerst DUP gaan doen, maar daar was de speed dag iets wat mijn progressie tegenhield en wederom liep ik tegen percentage werk aan.

Sheiko werkte goed, alleen als ik een keer een nacht slecht sliep of een druk weekend had, dan waren sommige trainingen bijna niet te doen, met als gevolg dat ik vaak ziek werd tijdens Sheiko. De vaste percentages zijn leuk als je heel je leven kunt inrichten op je herstel, maar dat is vaak niet de realiteit voor mij. Daarbij kwam dat ik nog steeds niet goed wist hoe ik de blokken vorm kon geven, en zomaar 10 weken schrappen uit het excel sheet of uit de app is een slecht idee.

RTS trok me al een langere tijd, ik had voor richting het nk Sheiko en Mike een mail gestuurd, Mike reageerde sneller. Dus werd het RTS. Nu kan ik eindelijk eens leren hoe ik met die rpe's om moet gaan, ik denk dat als je dat eenmaal onder de knie hebt dat het voor de sleutel gaat zijn tot veel progressie. Percentage training is leuk en werkt prima, maar kicked te vaak mijn ass.
De originele DUP template heeft inderdaad een "power" dag maar dat is niet echt inherent aan de methode. DUP betekent gewoon dat je trainingsstimuli die normaal over mesocycles verdeelt zitten (accumulation, intensification etc.) in een week aan bod komen. dat kan dus ook gewoon per training alterneren van rep ranges betekenen (8/5/3 of whatever)

In principe hanteert RTS ook DUP

De originele DUP template heeft inderdaad een "power" dag maar dat is niet echt inherent aan de methode. DUP betekent gewoon dat je trainingsstimuli die normaal over mesocycles verdeelt zitten (accumulation, intensification etc.) in een week aan bod komen. dat kan dus ook gewoon per training alterneren van rep ranges betekenen (8/5/3 of whatever)

Dat weet ik. Thank though.

dit gaat ver boven mijn niveau

Wat ben ik blij dat ik gewoon een beetje op gevoel zit te trainen.

• #1.419

Duidelijk verhaal, ben benieuwd naar je gains, voor mij was RTS een gateway naar gains.

dit gaat ver boven mijn niveau

Wat ben ik blij dat ik gewoon een beetje op gevoel zit te trainen.

Het is toch allemaal geen rocketscience?. Weet niet wat je onder een beetje op gevoel trainen verstaat, maar het klinkt niet echt optimaal.

Dat is ook wel het fijne aan rts-style die jij op het moment doet. Het volgt niet het standaard peak protocol. Je bent ook het gehele jaar door sterk. Op het moment dat je wedstryd hebt is je training over algemeen gewoon hetzelfde tot laatste 2 weken ( meer rpe 9singles en minder volumesets). Dus het is niet zo dat je helemaal moet nadenken over welke weken je wel moet doen en niet zoals by sheiko. K ben benieuwd hoe hard je erop zal gaan :)

Terug
Naar boven