- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag dat je ook in was in men log. Hierbij toch ook eens posten. Ik volg je al een hele tijd maar sporadisch door de trainingen heen lezenik zie wel dat je een goeie cut hebt afgewerkt en goed kracht weten te behouden. Ga je nog dieper cutten?
cut hou ik nog wel een tijdje aan, om eens echt weer een tijd te kunnen bouwen daarna.
Kan je hier ondertussen al wat lessen uit trekken wat de emerging strategies betreft? (cycle lengte, volume/week, freq., enz.)
8e rotatie al? Dat gaat snel.Sowieso dat ik een vrij lange time to peak heb bij 1 exposure (comp lift) per week. Bij mijn vorige development cycle was mijn time to peak 12 weken. Ik zit nu in mijn 8e rotatie van mijn a/b/c schema aan het eind van week 6. Wellicht wel lastig te vergelijken aangezien ik nu al een behoorlijke tijd aan het cutten ben.
Dat ik met relatief gering volume kleine stapjes kan maken per week qua kracht. Dat ik meer volume aan kan, gezien ik tijdens het cutten van elke training prima herstel. Misschien met meer volume dat mijn time to peak korter wordt, wat het trainen misschien ook leuker houdt.
Vind het wel lastig om echt conclusies te trekken. In ieder geval werkt wat ik nu doe, al gaat het wel langzaam. Ben al een beetje aan het bedenken om volgende blok behoorlijk af te wijken van wat ik nu doe. Zit te denk aan een a/b split met meer volume op lagere intensiteit op de comp lifts. Voor squat naast de comp lifts alleen supplemental lifts (1 of 2). Bench andere oefeningen dan ik nu doe naast de comp lift. Voor nu zijn het nog hersenspinsels. Mocht iemand suggesties of ideeën hebben dan hoor ik dat graag.

nog even en ik kan mee in de -83kg
overigens is dat niet het plan.8e rotatie al? Dat gaat snel.
Je leert er blijkbaar toch al behoorlijk wat uit.
Ik zou na mijn wedstrijd toch ook eens een tijdje zoiets willen proberen. Tijdens mijn wash-out moet ik misschien toch eens moeite steken in een schema dat ik daarvoor kan gebruiken.