AndroidHealthClinic

verleiding niet kunnen weer staan, toch aan de DNP

• Topic Starter Topic Starter
helemaal vergeten te melden. het is nu 10 dagen na mijn laatste inname.
heb gister morgen op de weegschaal gestaan en ben 9 kilo kwijt geraakt.

al met al dus een uitstekend resultaat.

zoooooooooooooooooooooooooooo das niet verkeerd.

Kan je ff kort sammenvatten hoeveel/hoelang en kristal op poeder

uiteraard,

ik heb de poeder versie van MP
oorspronkelijke plan was 3 weken cycle en steeds langzaam verhogen tot een dosis waar ik het goed bij merkte.

in totaal heb ik 12 dagen DNP gebruikt, waarvan de laatste volledige dag op 5 caps. dit was voor mij te heftig.
De dagen ervoor heb ik het steeds rustig opgebouwd. Voor mij is 4 caps een goede dosis (van deze batch). Hierbij 's nachts matig zweten en overdag redelijk warm maar vol te houden.

helaas werd ik op dag 13 erg ziek en moest ik dus stoppen. Na onderzoek van arts en ziekenhuis had ik de mexicaanse te pakken en een lichte bronchites (volgens de gemaakte longfoto).

het gene wat ik ben afgevallen schrijf ik toe aan de DNP want ben maar 2 dagen echt ziek geweest en niks gegeten. daarna weer gewoon normale eet schema kunnen nemen.

ik heb nog precies genoeg over, voor een een cycle van 2 weken op 4 caps per dag. wacht nog een aantal weken en ga daarna de pot leegmaken. hopenlijk heb ik weer een leuk resultaat. het aantal kilo's van afgelopen keer zal ik wel niet halen maar als het de helft is dan ben ik al zeer happy en komt mijn streef gewicht erg dichtbij

Netjes man!

Misschien eens een keer...voor en na pic's.

Enige wat we ervan gezien hebben was van animallegs en daar kon ik niet echt enthousiast van worden(zacht uitgedrukt)

Want 9kg in 10 dgn is vast weer niet alleen vet.

Probeer mensen eens te overtuigen van de werking, we kunnen ons wel een beeld voorstellen van iemand die 12wkn test heeft gezet en bv 6kg gains heeft. Maar van die DNP shizzle blijft bij mij alleen het beeld hangen van een leeggelopen animallegs.

Die voor en na pics vind ik ook een goed idee. Heb al vele DNP logs gezien maar nooit met pics. De cijfertjes zijn vaak mooi maar ik wil wel eens de resultaten zien die enkel het oog merkt.

9 kilo in 2 weken ? .... niet verkeerd..

Misschien eens een keer...voor en na pic's.

Enige wat we ervan gezien hebben was van animallegs en daar kon ik niet echt enthousiast van worden(zacht uitgedrukt)

Want 9kg in 10 dgn is vast weer niet alleen vet.

Probeer mensen eens te overtuigen van de werking, we kunnen ons wel een beeld voorstellen van iemand die 12wkn test heeft gezet en bv 6kg gains heeft. Maar van die DNP shizzle blijft bij mij alleen het beeld hangen van een leeggelopen animallegs.

+1
lees hier ook vaak 9kg in paar weken en 10kg enzo enzo, dan zou je toch in 2 weken helemaal ripped staan, of hebben jullie een bf van 30% ofzo?

stel je weegt 100 kg met een bf van 15 % en je bent 10 kg kwijt? dan zou je op 10 dagen op 5% moeten staan wat mij onmogelijk lijkt of zie ik hier iets uit het oog?

Zoiets heet depleating. Je glycogeen voorraad is nihil. Na staken van dnp zit 70% er binnen no time weer bij

Lange halfwaardetijd werkt nog wel ff door

heb er op zich gen probleem mee om fotos7's van m zelf te plaatsen. maar ik denk niet dat ik representatief ben voor het goedje. ik zit nog te hoog in BF

Zoiets heet depleating. Je glycogeen voorraad is nihil. Na staken van dnp zit 70% er binnen no time weer bij

Dat zou mooi zijn als dat eens getoond wordt, want dat is steeds mooi gezegd, is depleating en de cijfertjes klinken mooi....

De gebruikers moeten eens het resultaat laten zien. Er wordt vaak zat een voor en na pic getoond na een kuurtje, wordt ook eens tijd met deze shizzle.

Tja is geen "metdewindmeeuitspraak", want de tendens is om die DNP shizzle te hypen..

Maargoed boeit me niet.

So......Pic's or it didn't happen...:)

9 kg :eek: netjes bro!

Ach dat maakt een ieder voor zich uit of hij pica zet. Nix moet alles mag. Zowiezo erg dom om na aanleiding van fotoos het ineens wel te doen, goedje is gevaarlijk en kost nix. Hypen is wat je er zelf van maakt. Tis gewoon bekend dat dnp een verbrander is nix nieuws aan. Voor mij spreken de fotoos van Boris boekdelen. En fotoos van mij vind je niet op DBB

Ik begrijp de discussie niet zo goed. DNP heeft zich allang bewezen als middeltje. Kijk eens om je heen naar wedstrijdbuilders zelfs top begeleiders geven het aan hun atleten voor de wedstrijd en op alle bekende boards staan logs met topresultaten. En het is niet katabool dat is ook al heel vaak uitgelegd volgens mij?

Ik kan overigens begrijpen dat mensen niet zitten te wachten om pics te droppen als je zo depleted bent.

Ik kan overigens begrijpen dat mensen niet zitten te wachten om pics te droppen als je zo depleted bent.

Mag ook na 10 dgn hoor als ze weer helemaal volgeladen zijn, maargoed dat kregen we ook niet meer te zien.

Maar als ik in 10dgn 9 kg VET verlies dan moet ik ****ing ripped zijn, en dan zou ik vol trots 10dgn later lekker volgeladen het resultaat laten zien.

En dat mis ik hier in die DNP hype, een hoop hosanna maar niets concreets..

Iedereen moet idd voor zich weten of die pic's plaatst of niet, maar met US boards schermen is ook niet overtuigend, we zitten hier in Nederland op DBB.

En er zijn mensen die hier nu wel eens wat resultaten willen zien, ipv de mooie verhaaltjes hier aan te horen.

Wat mij betreft geen mooie verhaaltjes logjes meer, dat kennen we nu wel...

These topic's needs PIC'S.........

Nou ja mooie praatjes vink onzin, zijn ook ruim evenveel mensen die geen goede ervaring hebben en er ziek of door ziekte afgebroken hebben. Hossanahee is onzin. Persoonlijk zou ik het zelf nooit meer doen. Zeker niet allemaal rozengeur

Ik begrijp de discussie niet zo goed. DNP heeft zich allang bewezen als middeltje. Kijk eens om je heen naar wedstrijdbuilders zelfs top begeleiders geven het aan hun atleten voor de wedstrijd en op alle bekende boards staan logs met topresultaten. En het is niet katabool dat is ook al heel vaak uitgelegd volgens mij?

Jij zat toch ook op DNP, kan jij niet een pic van jezelf posten lees op je avatar dat je nu op 8 % staat, een paar geleden stond je nog op 15 %. Dat is een mooi resultaat. Ben benieuwd naar de pics. Dan kunnen we zien wat DNP echt doet.

Terug
Naar boven