klarendaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eens een keer...voor en na pic's.
Enige wat we ervan gezien hebben was van animallegs en daar kon ik niet echt enthousiast van worden(zacht uitgedrukt)
Want 9kg in 10 dgn is vast weer niet alleen vet.
Probeer mensen eens te overtuigen van de werking, we kunnen ons wel een beeld voorstellen van iemand die 12wkn test heeft gezet en bv 6kg gains heeft. Maar van die DNP shizzle blijft bij mij alleen het beeld hangen van een leeggelopen animallegs.
Zoiets heet depleating. Je glycogeen voorraad is nihil. Na staken van dnp zit 70% er binnen no time weer bij
Zoiets heet depleating. Je glycogeen voorraad is nihil. Na staken van dnp zit 70% er binnen no time weer bij

heb er op zich gen probleem mee om fotos7's van m zelf te plaatsen. maar ik denk niet dat ik representatief ben voor het goedje. ik zit nog te hoog in BF
Ik kan overigens begrijpen dat mensen niet zitten te wachten om pics te droppen als je zo depleted bent.
Ik begrijp de discussie niet zo goed. DNP heeft zich allang bewezen als middeltje. Kijk eens om je heen naar wedstrijdbuilders zelfs top begeleiders geven het aan hun atleten voor de wedstrijd en op alle bekende boards staan logs met topresultaten. En het is niet katabool dat is ook al heel vaak uitgelegd volgens mij?
Ik kan overigens begrijpen dat mensen niet zitten te wachten om pics te droppen als je zo depleted bent.